Igen, szegény Csőrmester úr majdnem elsírta magát, mikor a TV-ből megtudta, hogy a hőn szeretett aranyos kis pingvinecskék mind buzik, sőt, elég keményen nyomják...
Császtok !
Lenne 1 kérdésem felétek
Györkörnyékén hol szoktak az endurosok, és crossosok telelni, gondolok itt homokos bánya vagy valami ilyesmi? Vevő vagyok a 7 végi mókákra, karácsonykor meg arha meleg lesz , biztos ki mennek a többiek is.
Köszi a tanácsokat!Úgy látom mindenkitől pozitív visszajelzéseket kapok. az exc vel kapcsolatban.
Egyszer voltam úgy , Kajári erdőben , meg a Sokoró utáni Bakonyba , vizesárok, nagyon kemény volt. 7en voltunk olyan volt a talaj hogy 6- an pottyantunk vissza. a Zoli is először. Pedig ő szereti a szopacs helyeket. A motort úgy tudatam vissza vinni hogy bennt a patakba ami 40cm mély volt , addig haladtam amíg nem találtam kisebb partmélységet. Ami kb, 2 m volt., Ott egyest bök, aztán motor kirepül. Ohh mondom király. vissza a kiinduló pontra. Aztán a Zoli vitte át a gépet. Gyakorlatilag az első 1, 5 évemaz endurózásban az volt hogy a súlyomnat tudjam kezelni. Nagyon talaj függő nélam hogy bírok haladni. Van amikor 2-3 ba pöttyögök mert nem fosok csak pici para van, múlkor 60 a stemponál felvettem kerékre aztán előzetmn ki a Zolit, volt ilyenis. nyáron a Baracsaki family vel edzettünk, akkor még Ktm -je volt, ő is 15perc +2 kör phalamán 1-2 kört nyomott rám. Versenyző a versenyzőre is tol 1 et ha ugy van.
Szerintem egy 2T vel nem nagyon lehet lájtosan menni. Azt folyamatosan forgatni kell,hogy legyen erő. A cimbora aki a 2T vel szokott velünk jönni KB 100 kiló,de nem nagyon lehet látni hogy hátrányba lenne a súly miatt! Sőt,nagyon komolyan tud közlekedni! Van aki RM250-el jött velünk,60kiló az ember,de a lányom lekerülné a háromkerekű műanyag biciklijével. Szerintem fejlődni csak úgy tudsz,ha motorozol.
Amúgy jövő hétre erős plusz fokokat mondanak,úgyhogy lehet menni! Ha ez a kevés kis hó elolvad,biztos hogy lehet gyakorolni a Bakonyba a sárba való közlekedést!
Pályán ne nagyon szoktam menni. Egy 125-ös suzukival kezdtem,és azzal szinte csak pályán mentem. Valahogy meguntam a körbe-körbe járást. Ha gyakorolsz vagy sokat jársz erdőbe,ott meg te versz rá a Kemálékra 15-20 percet! A Bakonyba meg lehet tanulni sárba menni,csak erőltetni kell. Likócsra meg azért szoktam kimenni,mert a fák között lehet gyakorolni a szük helyeket,meg a rumplikat.
Nem is... Anyukámék kertjében szoktak lenni pici sünök... Olyan kis aranyosak... Jönnek-mennek-szimatolnak... Mi a baj vele? Valaki a kutyákért van oda, más pl. a pingvinekért...
Meg állítólag most cseréltek dugót az exc -be. Nem tudnám én kihajtani szerintem a lelkét. Inkább lájtos enduró, pici extrém mert még azt szeretném begyakorolni, mert az nem megy még.. Még 20 kg kell fogynom. Már le ment 21kg, motorozással. Lehet jövőre még edzés lesz egész évben, csak 2011 ben versenyyeznék E3-ban. A Zölderdőék , meg a RumFeri azt mondta lehet inkább E- 2 ben , kellene mert ha 2 órát kell motorozni akkor annyit, ha 5 kell akkor annyit megyek. Nem tudom ,a tempómon is kell még javítani. De úgy érzem tényleg a súly most hátránya a fejlődésemnek. De ha dugózni kell akkor megcsináljuk a Bedő Tomesszal.
Nem ismerem. de látásból lehet.,A Kemállal meg a Zozival motorozatam többet. Pannonhalmán szoktunk menni , ö akkor már rm-mel közlekedett. 15-20 perc alatt kb 1 kört ver rám, úgy hogy én drözzel megyek. Egyszer 1,5 órát motoroztam le p.halmán, 3/4 ed gázon megállás nélkül. Az aznap nem aludtam.A vicc az az hogy erdőben lassú vagyok, nyomvájúban meg nagy sárban. legalábbis szerintem, nem tudok nyélen menni. Pályán meg Gyirmóti bányában ilyen csiki -csukiba el vagyok elég jól.
nam azér mondom hogy szar mer hogy szar a minősége hanem majd lessz egy ojan változata aminek rendesenn lessz eleje+közepe+vége is nemcsak ugy egybe valami
majd azt másojjátok
értettem fönök kapitány akkor neked is megirom öccseeee vagy gépre rakod nekem az is jo vagy fasz tudja.... mi van....nem tom odaadjam és akkor átmásolod te nekem 100...
Csőrmester, nem neked való képek: