Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

biztos összekeverték .sárga-sárga
Innen menekült vki egy sárga fekete motorral? talán yamaha volt, rendszámot nem láttam rajta. egy octavia ment "utána", és a végén én lettem igazoltatva babettával Engem utolértek, ill bevártak
http://www.sportmotor.hu/motor...

meg egyébként facebookon is fent van
Szép estét!

Szükségem van a vasárnapi vonulás részleteire! Valami hozzáértő (szervező, stb.) linkeljen, kérem! Köszi, üdv!
Így van! Megmondta a Kornél faterja,motorozni kell sokat és ennyi!
nem kell. húzni kell a gázt és kész, sajnos én nem tehetem, de majd még egyszer valamikor talán.........
Elnézést! Taníts mester! Lehetek a padavanod?

A cetkás képpel,nagyot nőttél a szemembe!
Megint nem csinálsz mást,mint amikor motort akartál venni. Kérdezgetsz össze vissza mindenkit,aztán leszarod hogy mit mondanak!Az egyiknek az árával van baj,a másiknak a határidejével.Ajánlottam valaki,aki szerintem ért hozzá,de te beállítod magadnak. Én nem tudom beállítani a telókat,erre vannak a hozzáértők.Eldöntöttem hogy mit akarok. Javíttatni vagy átszelepeltetni. Elvittem olyannak aki ért hozzá,meghallgattam mit mond,megcsinálta,kifizettem,elhoztam,kipróbáltam,jó lett,örültem. Ennyi. Nem kell mindenen ennyit baszakodni!
Nem kell felhúzni magad, én mindenkit tisztelek, aki ezt a sportot választotta, senki sem úgy születik, hogy tud motorozni, ezt is meg kell tanulni, csak ne az elején költsed a pénzedet felesleges dolgokra, hanem minél többet motorozni, abból a pénzből. Láttam sajnos nagyon sok szarul átszelepelt telót, amit nem tudom, hogy ki csinált, de ez nem egy egyszerű dolog, ehhez nagyon kell érteni, hogy jó legyen.
Látod! Kérdezz, ha valamit nem tudsz
Még nem. De megfogom.
A másik meg az, ... tökmindegy. Beállítani én is be tudom manual alapján. De mivel két egyező véleményt nem olvastam a telóval kapcsolatban, így megyek a fejem után. Aztán ha szar lesz, akkor így jártam. Ha jó és drága, akkor meg szegény leszek, jó telóval. Motorozni úgysem fogok megtanulni soha. Vagy nem így van? Itt mindenki tud motorozni, én nem. Mert nem értek hozzá. Ennyi...
Úúúú bazzeg,akkor ez lehet a baj! Mert nekem tegnap nagyonsokszor, erőteljesen kipörgött a kerék!
Ja még csak annyi,hogy beállítani,meg átszelepelni sem ugyanaz! Átszelepelés nélkül is be lehet állítgatni faszára. Keresd meg a KZ-t,aztán majd az megmondja mit csinálj!
a téli levegőt? hát persze, csak nem megyek hideg levegővel, még elcsúszom valahol, mert a hideg levegőtől nem melegszik át a gumi, a hideg gumi meg mint tudjuk nem tapad:
Szerintem nem teszed vele tönkre,úgysem ugrálod meg vele a nagy asztalt. Bár én nem értek hozzá.
Neeeem? Háá pedig én meg aszittem! És tessékmondani,a kerekekbe le kell cserélni a téli levegőt nyárira?

Erről az jut eszembe,mikor valakivel felpumpáltattuk a kerekeket cross pályán. Mondtuk neki hagy 1,8-2 bar kell bele,mert az a jó!
Nem mondod?
A szakadár KTM fórumon meg oltottatok, hogy miért használom így a motort, mert csak tönkreteszem, hiszen 75kg-ra vannak tervezve. Most meg be akarom magamhoz állítani a szar telókat, most meg ezért oltasz?
Kérdezzen a tököm itt bármit is, érdemi infot még csak kevés embertől kaptam. Tisztelet a kivételnek, mindenki érzi, hogy beletartozik-e a hozzáértő kategóriába... ennyi. Lehet dislike-olni... (módi nyelven)
a beállításhoz nem kell átszelepelni
Na várjunk! Olajat,szimeringet,porvédőt cserélni meg beállítani,nem ugyanaz mint átszelepelni!
EZT AKAROM!
Hiába mondod neki,még igazi terepen sem volt!
be kell állítani, időnként olajat cserélni és kitisztítani és ennyi.
Semmi baj, van egy tippem...
Köszi azért.
minek átszelepelni, először meg kell tanulni motorozni, aztán mikor már ezen múlik akkor már lehet.
A havasi 100 körül kér érte,az ismerősömnek meg 1000 euro körül volt.
Sajnos az üzleti titok!