HELP...
Valaki nem tudja hogy és miből érdemes kipufftömítést csinálni?(henger és torok közé)
Ha jól láttam most 2 szarrákopott vas vagy acél vagy nem tom mien karika van...
mit javasoltok?
Szia.
A gyári 100 as(: nekem is az van...de azt már megtudtam hogy a 150 es hátra felmegy az a kérdés hogy előre mekkora a max ami felmegy...
Ja és leszarom a teljesítményvesztést....a biztonság enyit megér...ha anyira akarom akkor veszek a repülőt:D 170 et szerintem így is fog menni....ha most megy anyit szar beálítással szar kipupptömítéssel, kis gyertyával akkor ezek javítása után is mennie kell ha nem akkormeg...meggyújtom és átlököm a szomszédbaXDXDXDXD
Nos...
A 280 az azért sok mert nincs rendszámozva, másik pedig hogy ne légy ideges amiért olyan sokat kérnek el az apriliákért...azok nem 92-93 asok hanem 96-98 ha pedig 92-93 asok akkor hülyék...és úgysem veszik meg:D
Az hogy menyit pörög....nekem szar dugóval (17000km) pörgött le az olajlámpáig...a gileráknál nem lényeg hogy mien a dugó jó beálításnál akkor is lepörög anyit...az más kérés hogy szétszál e:D
szép a mocid de a 280 szerintem sok de próba szerencse
Melesleg a szatunán kérdzetem eddig 4 x és nekem azt mondták cronohoz nincsen plexi...ezért csinálok magamnak kép alapján.
Nem tudom,úgy látszik hogy rossz állapotban van?Igaz a plexi hiányzik, de tudjuk mennyibe kerül a szatunánál,és le van beszléve ha odaviszem a mocit adnak hozzávalót..egyébként motorikusan annyit, hogy egy versenyszerelő tuningolta fel, és most úgy pörög a motor, hogy a fordulatszámmérő szinte az olajlámpát ütögeti persze új dugó, új gumik, új fékbetétek, új Varta akksi, új lánc, új markolatok és frissen fényezve.
mellesleg van hozzá forgalmim, csak nincs levizsgáztatva.
Kicsit azért felháborít, amikor mondjuk egy apriliáért kétszer ennyit is van pofájuk elkérni, ez pedig semmivel nem rosszabb és húzzák a szájukat (ez nem neked szólt). Szóval mennyiért kéne adnom szerinted?
shephard szerintem 110es első gumi a gyári mert nekem is az volt.Nekem most 120as van amúgy
DE itt azt írja h 100as a gyári szal nemtom.http://www.motorcyclespecs.co....
DE ha hátul 130asod van akkor előre ne tegyél 120ast mer érdekesen nézne ki
eladó a HJC CL 14 tipusú M es bukósisakom! a bukóhoz adom a fehér és a kék plexit is!
az ár: 25 000 HUF! Érdeklődni 06 30 303 7775 vagy apriliasr91@freemail.hu
Eladó a képen látható Gilera RV 125/50-es motor,nagyon jo motorikus,szép esztétikus állapotban...Ha érdekel hivj és megeggyezünk! Ár.: 160 000FT Tel:06-70/5018655
A kulárán a gyári puff az gianelli..tudom mert nekem gyári és gianeli is csak a dobom volt nem gyári...és most is azt keresek...egyébként az SP01,02 Crobo GFR között kinézetben anyi a kül hogy a gfr már nagyobb idomzatú a többinél full burkolt a váznál mások az idomfelfogatások jópár helyen, baxott dagi kerék van rajta alapból(150es) meg tudtommal az sp változata 190 es véggel rendelkezik 170 helyett.
és csak a Crono meg a GFR Gömbölyített idomos teljesen az sp 01,02 nem ha igen akkor azon már crono idom van (a gfr-é nagyobb), teljesítményben...szerintem a crono az alázó....mert iszonyatosan könnyű moci...amelett pörgős, jót pörög.
gfr-t sajnos élőben még nem volt alkalmam megtekinteni de egyik skacnak YancsoGFR-nek 190 et megy a gfr-re és a lol hogy berugósXD
De nem baj a!
Megy mint a hülye!
Tgabor! Ronie09!
A youtube -on fenn van pár video sp 01-ről, sp02-ről, és chorn-rol.
Nekem egy sp02-m volt másfél évig. Nagyon jó gép volt, szerettem! Max a kényelmetlenség róható fel neki... de az nagyon...
Viszont nekem is lenne egy kérdésem: Az sp02-es (téglalap alakú lámpás) -nak gyárilag van rajta a kipufogóján a "remus sportaspuff" matrica, meg a hátsókerék előtti "leaser" felírat (a centrálteló mögött) ?
És van még kettő matrica az első kipuffdobot védő lemezen is.
Ezt azért lenne fontos nekem megtudni, mert találtam a neten egy szakasztott ugyan olyan sp02-est mint az enyémvolt.
Az Sp01 az alap gép.
CSapott farokidom, normális villák, meg asszem a hengeren volt a karbi(de ez nem biztos)
Az Sp02 már egy kicsit hegyezettebb változata az Sp01nek asszem annak már szép íves farokidom meg fordított villa.
A Crono az Sp01 és az Sp02 együtt véve.
Még kihegyezettebb fordított macrozzi villa.
A GFR az egy majdnem újj konstrukció
1 lengőkaros felfüggesztés hátul, Gázos állítható futómű, Állítható elöl is a futómű.
Meg ha ráülsz mindegyik motorra, mindegyiknek máshol kezdödik a piros tartomány.
Az Sp01-é 11től megy
az Sp02ét nem tudomm
a Crono-é 12től-13ig
a GFR-é meg 12500-tól 14ig.
Nagy vonalak ban enyit amit én tudok
280 000?
LOOOOOOL
Mit tud a cronod hogy anyi az ára(irányára)
Kávétfőr vagy 250 et megy?
Már nem sértésből mondom de...én 300 ért vettem 1 év műszakival RENDSZÁMMAL....(akkor még)jó álapotban
Valaki nem tudja hogy és miből érdemes kipufftömítést csinálni?(henger és torok közé)
Ha jól láttam most 2 szarrákopott vas vagy acél vagy nem tom mien karika van...
mit javasoltok?