Üdv!
Akárki akármilyen hasznos információt tud Gilerám hátsósárvédőjéről, hátsóüléstakarójáról, és gyári dobjáról, az szóljon nekem kérem, mert motorozni is szeretnék még ezen a nyáron....már vagy junius óta nem motoroztam és már szétmegyek:S:S:S
Szia gomba!
Szép a cronod...látom neked sincsen plexidXD
Nem adod el az ülédpúpot és a hátsó sárvédődet?
Nem tudok sehonnan szerezni és ha már úgyis eladod neked már nem fog fájni utánna...
Úgy látszik, sikerült a moccost megcsinálni.
A tankot leengedtük, és olyan mennyiségű víz volt benne, hogy jajj.
Most úgy néz ki, h víz nélkül megy.
Bár ha vízzel menne, azzal nagy felfedezést tettünk volna, és akkor jelentősen kevesebb haszna lenne rajtam a MOL-nak, dehát így...
Köszi. De már 3 gyertyával próbáltam . Amikor megvettem 6-os hőértékű ngk-R volt benne . És ugyanezt csinálja az új 6 és 9 es hőértékű sport gyertyákkal is .
Aztán jött az isteni szikra, hogy miért ne csinálnám meg a kicsi cronomon is ezt?
Neki estem a tervezésnek amit a melékelt képen láthatóegy photoshopos trükk és megvolt hogy kb. milyen legyen.
Utána bolt---Alapozó festék---meg még három adag festék.
Utána nézegettem a neten, hogy milyen matricák legyenek rajta azokatt leszedtem, megszerkesztettem, elvittem nyomdászhoz és kinyomtattuk.
Egy hét alatt egy igen egyedi motort sikerült készítenem amit igazán nem is tudok nektek leírni, de a képek magukért beszélnek:
Szerintem...
Amúgy egy kis történet:
Egyszer volt hol nem volt, vettem egy superbike magazint
(mint minden hónap első pár napjápan azt meg is teszem)
Nos a superbike ban megjelent egy cikk az új Ducati1098 ról.
Ami nekem nagyon megtetszett. A következő superbike-ban volt gy olyan cikk hogy a régi és az új ahol bemutatták a 2006os motorokat amiknek zuhant az ára az újak megjelenése miatt.
Ott nézegettem és olvasgattam először komolyabban a Ducati 999 eséről amibe valami úton módon beleszerettem. Sok képet nézegettem és találtam is ami igen csak megfogott. a Ducati nak az airweises festése nem is anyira de a Fila festését nagyon észbontónak találtam.
Folyt. Köv.
Hali ! 1 kis segítséget kérnék. Az MXR-em játszik az idegeimmel . Nem tudom miért van az hogy a gép csak 8 ezret pörög ,azután pedig ha leállítom a mocit nem indul ,viszont a karbit ha szétszedem semmi piszok nincs benne ,utánna összeszerelem és pöcre életre kel de csak 8000 -ig pörög és a nem indulást ismétli ,hiába próbáltam a karbit beállítani.(gondolom akkor a karbi körül van a bibi ,de én nem tudom mi).Segitenétek ,mit hol és hogyan állíthatok rajta, hogy rendesen menjen .
A karburátoron a benzincső mellett kell lenni egy csavarnak tömítéssel együtt
asszem 13as
az alatt találsz egy kicsike benzinszűrőt
az egy kis csövecske lesz nem nagy kb 1,5 centi hosszú kis szar
azt nézzzétek meg ha nem kap benzint akkor lehet hogy ott tömült el.
Kevés benzin van a keverékedben,ezért felpörög mert az égés tökéletessé válik,de nem húz mert az egységnyi térfogatra eső keverékarány lecsökken.Ha jól tudom ez alapján Henri Coanda épített elöször kompresszoros feltöltésű befecskendezéses hajtóművet,gázturbinát.Egyszóval a karbit nézd át!
Jah, Shepi, sikerült feltenni a képeket, jelentem!
Az uccsó kép az alulról van, nem tom, kell-e de azért azt is elnyomtam.
Jah, am Shepi msnre felvehetnél engem
lacsab@citromail.hu
MA kipróbáltuk csak itt a városban, és kb 1 km után áll le a mocc.
Annyit megy sztem, amennyi benzin a karbiban van, aztán leáll, mert nincs utánpótlás, mert a benzincsövön nem megy át a benzin.
Aztán ha leállás után oldal sztenderre állítom a moccost, kap egy kis benzint, és megint beindul, és megint kb 1 km a hatótáv.
Megnéztük a benzincsapot, abban nem volt dugulás szerintünk.
Shepi, a tűszelepet, meg a másik dolgot ugye erre a megállásra írtad?
Üdv !
Nekem is csinált már ilyet a crono 1 x és mint kiderült gázelvétel után is kapta a kaját mint az álat de nem jött semmi benzin a túlfolyón(nem volt eldugulva) és leált(lefolytotta magát) úszó síber és tűszelep körül kell keresgélni
Vagy túl keveset kap és csőgáz után nem ad neki eleget vagy ilyesmi...én ezt nézném meg
A kép pedig a dobról kellene oldalról!
Ma megpróbáltam a garázsban, h indul-e a moccos.
Pöcc-röff, mint az óra, úgy indult.
Tehát nem a gyertya volt a baj, mármint a leállás okozója, és ahogy jobban megnéztük faterommal, őzbarna a gyertya, tehát az korrekt.
ÉS ahogy most visszaemlékszem, mielőtt leállt volna, ilyet csinált:
Amikor elengedtem a gázt, olyan volt, mintha nem engedtem volna el...
Hangra kb. olyan volt, mintha kb 4000-es fordulaton húznám, pedig el volt engedve.
És ilyen után állt meg...
Áhh, most meg nem merek elindulni vele, nehogy vhol ott ragadjak.
Jah, egyébként előtte mentem vagy 25-30 km-t utána meg csinálta ezt.
Teljesen tanácstalan vagyok...
Hali mindenki. Van egy Gilera KZE-m sok alkatrésszel, új sebváltó és csapágyak, csak egy főtengely és egy henger kell hozzá. Eladósorba került szegényke. 125cc-s, de 50esként használt. az árba 50ezer Huf-ra gondoltam. akit érdekel írjon
takacscsaba@vipmail.hu
vagy hívjon
0620 2265558.
Akárki akármilyen hasznos információt tud Gilerám hátsósárvédőjéről, hátsóüléstakarójáról, és gyári dobjáról, az szóljon nekem kérem, mert motorozni is szeretnék még ezen a nyáron....már vagy junius óta nem motoroztam és már szétmegyek:S:S:S