Vagra szabolcstól már én is vettem egy főfékhengert és egy tanksapkát. Nem túl kommunikatív arc, mindent fogóval kellett kihúzni belőle a telefonban. És elég drágán is adja a cuccokat. De mivel más nem nagyon bont régebbi olasz motorokat, rá vagyunk szorulva néha. Egyébként megbízható, nem baszott át.
Nekem is kéne polírozni a kormányon,mert a gyújtáskulcsok megkoptatták.Tegnap mejött az SP02-s hasidom is végre,de még fúrni,faragni kell rajta,mert nem egészen ugyanaz mint az MX-é.
Igen az aksiról,külön raktam rá egy kapcsolót és kézzel indítom,ha kell.Ezeken a hűtőkön nincs termosztát kapcsoló.Majd holnap teszek fel képeket!A venti a kisteleki vásárban lett véve.Persze egy kocsi venti is jó.
A sisaktartó aljára szereltem fel egy RCA dugaljt,és a venti kábelére pedig egy dugót tettem.Sőt,ha kihúzom a venti dugóját,a töltőét dugom a helyére,így töltöm az aksit is!Olyan mint egy szivarcsatlakozó,csak nem úgy néz ki.Innen mehet az elektromos pumpa is!Ugye milyen hülye vagyok?
Elkezdtem kipolírozni a mocim...a kormánykifli már kész most a tanksapkék(és a keretük) meg a lengővillánál tartok....hát...lengővillát ne polírozzatok sp-n vagy cronon....rémálom...még csiszológéppel (36 os papírral) is csak néhány helyen tudtam eddig kiszedni az oxidációt belőlle de már nagyon elegem van ...de amúgy ami kész az nagyon gyönyörű és tükör!
Kész vagyok a hűtőventillátorral,fenn van a gépen!Majd teszek fel képet,lásd hogyan csináltam.Egy haver szerzett 12V-os ,18W-os kocka alakú izmos új ventit a helyi bolhapiacról!Ráadásul milyen jó turbós hangja van tőle a mocinak!
Az ötvenes enduróm is rettenetesen melegszik ebben a hőségben, gyakorlatilag többet kell vele pihenni mint menni. Erdőben menetszél sincs. 2-3km, aztán 40perc állás. A hűtő és a henger is tűzforró, a vízhőfokjelző műszerem állandóan kiakad a piros tartományban... Szóval nem csak te vagy így, a hőség miatt csak ugy fél óra alatt hűl vissza valamennyire. Én is azon gondolkodom, vmi hűtőventit kéne rátenni. Valakinek van ebben tapasztalata?
Egy topictárs írta, hogy a Gilera RC-jét a balatonnál újították fel. Az érdekelne, milyen dugattyú tettek bele, mert én az RC-hez nem találok a neten senkit aki forgalmazna hozzá motoralkatrészeket.
mx-nek mennyi olajat kell önteni telójába(száranként) ha totál le lett engedve? Mert szimeringeztük azt elég ratyi volt olaj is és persze kevés volt benne. köszi
azért kösz majd kiderül még egyenlőre így megyek vele amíg jó idő van meg most jön pár találkozó amire elkéne menni ugy hogy még nem lesz szervizelve egy darabig
nem hiszem hogy fuvóka meg ilyenek mert ugyanezzel beállításokkal mentem 10000 km és szétse lett szedve ac szív meg ma 140 ig jó volt aztán háááááá 50ig utánna újra tudtam menni
Én egyszer összekevertem a Simson fúvókáit,a kicsi 50-est raktam a főfúvóka helyére!Így is szépen hazahozott,csak közepes fordulatnál jobban nem lehetett húzni,mert akkor leköhögött,mint a tied.Kemény 30 kmh -val száguldottam hazáig!
(Budapest közelében lakom)