Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! Van egy Gilera RC 125-ről átalakított 165-ös motorom. Nem tudna hozzá valaki dugószettet?
(Budapest közelében lakom)
Vagra szabolcstól már én is vettem egy főfékhengert és egy tanksapkát. Nem túl kommunikatív arc, mindent fogóval kellett kihúzni belőle a telefonban. És elég drágán is adja a cuccokat. De mivel más nem nagyon bont régebbi olasz motorokat, rá vagyunk szorulva néha. Egyébként megbízható, nem baszott át.
Most elköszönök srácok,lejár a munkaidőm,holnap jövök a képekkel.
Nekem MX1-es Gilerám van,de bármelyik 12V-os gépre tehetsz ventit.Lehet kapni számítógéphez is néhány watt teljesítménnyel,egész kicsitől 12 centisig.Választék van bőven
Még nem,de fogok,mert az kell!
Varga Szabolcs árul a Vaterán,Gilera alkatrészt,komplett blokkja is van 70-100e.közt.Nézz utána!
Sziasztok!Ha valaki tud eladó gilera sp,mx1, vagy rc blokkot az irjon.Gyujtás karbi nem fontos.Köszi
Nekem a 3 év alatt soha nem volt pirosba a vízem az Sp-n pedig volt h 35C-ben városban hajtottam rendesen. Nemtudom nálatok miért melegszik annyira
milyen motorról is van szó?
biztosítékot tettél bele?
Nekem is kéne polírozni a kormányon,mert a gyújtáskulcsok megkoptatták.Tegnap mejött az SP02-s hasidom is végre,de még fúrni,faragni kell rajta,mert nem egészen ugyanaz mint az MX-é.
Igen az aksiról,külön raktam rá egy kapcsolót és kézzel indítom,ha kell.Ezeken a hűtőkön nincs termosztát kapcsoló.Majd holnap teszek fel képeket!A venti a kisteleki vásárban lett véve.Persze egy kocsi venti is jó.
A sisaktartó aljára szereltem fel egy RCA dugaljt,és a venti kábelére pedig egy dugót tettem.Sőt,ha kihúzom a venti dugóját,a töltőét dugom a helyére,így töltöm az aksit is!Olyan mint egy szivarcsatlakozó,csak nem úgy néz ki.Innen mehet az elektromos pumpa is!Ugye milyen hülye vagyok?
Elkezdtem kipolírozni a mocim...a kormánykifli már kész most a tanksapkék(és a keretük) meg a lengővillánál tartok....hát...lengővillát ne polírozzatok sp-n vagy cronon....rémálom...még csiszológéppel (36 os papírral) is csak néhány helyen tudtam eddig kiszedni az oxidációt belőlle de már nagyon elegem van ...de amúgy ami kész az nagyon gyönyörű és tükör!
akksiról megy külön kapcsolóval?
Kész vagyok a hűtőventillátorral,fenn van a gépen!Majd teszek fel képet,lásd hogyan csináltam.Egy haver szerzett 12V-os ,18W-os kocka alakú izmos új ventit a helyi bolhapiacról!Ráadásul milyen jó turbós hangja van tőle a mocinak!
Az ötvenes enduróm is rettenetesen melegszik ebben a hőségben, gyakorlatilag többet kell vele pihenni mint menni. Erdőben menetszél sincs. 2-3km, aztán 40perc állás. A hűtő és a henger is tűzforró, a vízhőfokjelző műszerem állandóan kiakad a piros tartományban... Szóval nem csak te vagy így, a hőség miatt csak ugy fél óra alatt hűl vissza valamennyire. Én is azon gondolkodom, vmi hűtőventit kéne rátenni. Valakinek van ebben tapasztalata?

Egy topictárs írta, hogy a Gilera RC-jét a balatonnál újították fel. Az érdekelne, milyen dugattyú tettek bele, mert én az RC-hez nem találok a neten senkit aki forgalmazna hozzá motoralkatrészeket.
nem tud valaki egy tuti cimet Budapest kozelben ahol MOTORORKERÉKPÁR hengerfejet HEGGESZTENEK konkréttan egy cagiva prima 50 r alu hengerfejet!
mx-nek mennyi olajat kell önteni telójába(száranként) ha totál le lett engedve? Mert szimeringeztük azt elég ratyi volt olaj is és persze kevés volt benne. köszi
hát nem tom majd kiderül mert ma 6. ba 4. 5. csont azt6. 145 ig kb kihuzattam és ott kezdődött a probléma szóval lehetséges hogy karbi
Igen nekem volt szívás vele...van is
De csak anyi hogy nem nyitott a powerem..meg szarul világított a lámpám....más semmi.
1 tipp...nekem akkor nem bírta a 6. ok mikor huzattam mikor túl sok benzint kapott...5. ig észre sem vettem!
azért kösz majd kiderül még egyenlőre így megyek vele amíg jó idő van meg most jön pár találkozó amire elkéne menni ugy hogy még nem lesz szervizelve egy darabig
Ahogy gondolod,nekem mindegy,én csak adtam néhány tippet.Lehet hogy csak ki kell takarítani a karbit,10000 km alatt sok minden összegyűlhet benne.
nem hiszem hogy fuvóka meg ilyenek mert ugyanezzel beállításokkal mentem 10000 km és szétse lett szedve ac szív meg ma 140 ig jó volt aztán háááááá 50ig utánna újra tudtam menni
Én egyszer összekevertem a Simson fúvókáit,a kicsi 50-est raktam a főfúvóka helyére!Így is szépen hazahozott,csak közepes fordulatnál jobban nem lehetett húzni,mert akkor leköhögött,mint a tied.Kemény 30 kmh -val száguldottam hazáig!