Lehet úszóbeállítási hiba,lehet tűszelep,vagy a gyárinál kisebb fúvóka!Ha jól tudom ,ezeknek a motoroknak 145-ös a fúvókájuk.Gyári méretű fúvókával,és megfelelő úszószinttel maxi fordulatig ki kell pörögnie.
értem bár nekem nagyon jó állapotban van tip top most van bent 16700 km abból 10000 én raktam bele és eddig ez a legnagyobb hibája lekopogom de ugyan úgy tudok vele közlekedni teszem is azt csak nem lehet húzatni bár én mindig 80 90 közt megyek annyira nem befolyásol de amikor picit elkapp ideg akkor kéne de csak amíg van benzin a karbiban szerintem ott az úszónál lehet a gond
hello
amikor ráadom a gyujtás megvan a zümmögő hang pöcre is indul hidegen melegen egyaránt
nem is akkor fullad le amikor kinyit a power hanem mondjuk 4-5 csont és 6. rá akarok állni egy 110 tempóra és eltünik a benzin semmi
le lassulok 30 -40 re és ott ujra metöltödik és ugyanugy megy tovább
Még valami!Jobb oldalon,a blokk magasságában van egy sokpólusú csatlakozó.Idősebb gépeknél elkoszolódik összerohad,és rossz lesz a kontakt.Nem ad át elég áramot,így az AC-pumpa se dolgozik rendesen.Ellenőrizd le,és a tartályon levő csúszósarukat is.Sőt a műszerfalnál levő csatlakozókat is.
Jut eszembe,az aksid és a fesszabályzód is jó,mert ezek is csinálhatnak power és egyéb galibát?Ha jól emlékszem Shepinek voltak power gondjai egy beteg akksi miatt!
Szia,nekem MX1-em van,nem tudom a kettő között van-e más különbség az idomon kívül?Ha a tied is alsótankos,akkor lehet hogy keveset szállít az AC-pumpa.Nekem a pumpa vezérlője rossz,mert indítózáskor nem kapcsolja be az AC-t!Ha ráadod a gyújtást,halk zümmögő hangot kell hallanod a tartályból.Én beépítettem egy kis időzítő áramkört,ami fél percig előtölti a karbit.Így beindul a gép,és ha megy a motor, már van utántöltésem.A pénz átadása után árulta el az eladó srác,hogy ő tologatta a motort,mert az önindítóval nemigen indult be.A vezérlő elektronika a műszerfal hátulján van,a hőmérő magasságában egy kis műanyag kinyúlásban,de azt még én sem mertem bántani,nehogy a powerem is elmenjen!De az is lehet,hogy az úszóval,és a tűszeleppel van baj a karbiban.Ha a powerszelep bekapcsol,akkor nem áll le?
hello
akinek mxr e van segíthetne!
Ha nem pörgetem a motort szóval 6000 nél váltok mindig és 6. ban se megy a fölé a motor akkor jó
de 1-2 kigyorsítás után lehörög és nem kap benzin ha már valakinek volt ilyen problémája akkor írjon.
Srácok irdatlan meleg van,de a motornak is!Tegnap reggel voltam vele egy kis vidéki túrán,amíg vissza nem értem a városba még középen volt a hőfokmérőm,de bent a városban a reggeli csúcsban araszolva szépen
felkúszott a piros mező alá!Valaki más is járt így nem rég itt a fórumon,csak nem tudom ki volt.Gondolkozom rajta,teszek fel rá egy hűtőventit.Jól tudom,hogy a Runner-on van hűtőventi?
hali! 180/50 es gilera runnert fxr-t kersenék szolnok közelében-jász nagykun szolnok megyében-szal max olyan 80-100 km re!2000 es vagy az utáni évjáratot 15 000 körüli max kilóméterrel és max olyan 330 000 FT-ig!szóljatok légyszi ha van eladó ijen feltételekkel! freemail címem : kullderiola@freemail.hu
vagy cserébe adok egy 2006 os fekete aprilia sr 50-t!aminek az értéke 400 000 Ft szal értékegyeztetéssel cserélném!részletes leírást és képeket tudok küldeni a mociról!
A Balaton partján a déli parton van Alsó-Bélatelep! Ott van hivatalos Gilera márkakereskedés! Nekem is ott újították fel az RC-met! Remélem tudtam segíteni!
Nincs valakinek 1 sp02 es vagy valami ilyesmi hátsó sárvédője (ha tötött nem baj csak legyen meg a darabja) vagy nem tud valaki ahonnan lehetne szerezni?
Ha kell valakinek,nekem van egy használt, kb.2 mm-es mélységű 100/80/16-os Pirelli első gumim,ingyen elvihető!Mehetett volna még,de ha már csere,akkor kicseréltem mind a kettőt.A gumi Szegeden van.Tömlő nélküli!
Igazad van,nekem se mondták hogy nem tölt a fesszabályzó.Aláírás előtt én is kipróbáltam,mentem vele egy kört,tudni akartam mennyire fut stabilan,nem szerettem volna ha egy élesebb kanyar után engem is kiskanállal kéne összeszedni!Ki is derültek a gumiproblémák,azokat már én is kicseréltem. A tömlő nélküli verziónál a felniméret a lényeg,mert ugye oda kell neki szorosan felfeküdni.Ha 17"-os a gumi,akkor fel kell rá mennie.Én előre tömlőset raktam,igaz 1.5 bar nyomásnál még nem akart felpattanni a felnire,de egy kis
intim sikosító megoldotta a problémát!
amikor ráadom a gyujtás megvan a zümmögő hang pöcre is indul hidegen melegen egyaránt
nem is akkor fullad le amikor kinyit a power hanem mondjuk 4-5 csont és 6. rá akarok állni egy 110 tempóra és eltünik a benzin semmi
le lassulok 30 -40 re és ott ujra metöltödik és ugyanugy megy tovább
akinek mxr e van segíthetne!
Ha nem pörgetem a motort szóval 6000 nél váltok mindig és 6. ban se megy a fölé a motor akkor jó
de 1-2 kigyorsítás után lehörög és nem kap benzin ha már valakinek volt ilyen problémája akkor írjon.
felkúszott a piros mező alá!Valaki más is járt így nem rég itt a fórumon,csak nem tudom ki volt.Gondolkozom rajta,teszek fel rá egy hűtőventit.Jól tudom,hogy a Runner-on van hűtőventi?
előre is köszi
vagy cserébe adok egy 2006 os fekete aprilia sr 50-t!aminek az értéke 400 000 Ft szal értékegyeztetéssel cserélném!részletes leírást és képeket tudok küldeni a mociról!
előre is köszi!császtok
A Balaton partján a déli parton van Alsó-Bélatelep! Ott van hivatalos Gilera márkakereskedés! Nekem is ott újították fel az RC-met! Remélem tudtam segíteni!
Üdv: Szilárd
Szerencsére nekem ilyen gondom nincs,mert az enyém segédpapiros.
intim sikosító megoldotta a problémát!