Hát...most hirtelen nem vágom milyen sarukról van szó...délután megtaglalhatjuk...a gyartya égése őzbarna színű kell legyen akkor jó az égésed....ha jó a dugó gyűrűd...ha nem akkor fekete....az hogy miért nem indult be annak 1000000000 oka is lehet....kosz ment a karbidba vagy valahol akadozik az üzemanyagellátásod....van valahol érintkezési hiba....kezd kihalni a gyertyád....akármi...az a saru ami elégett....hát a cronora gondolva a fesztszabin van csak 4 saru de ha abból 1 elégett külső piszkálás nélkül az elég nagy gáz):
Este re!
Shepi, bocs, de ma sem ment a kép, mert vmiért nem fogadja el a gépem az usb-t, pedig eddig jó volt.
Amint tudom, felteszem!
Jah és ma történt velem egy olyan, hogy mentem, és leállt a motor.
NAgy nehezen beindult, aztán megint leállt.
Ezt még 2Xcsinálta meg, és ekkorra értem haza.
Ez az egész kb. 5km-en belül volt.
Mi lehet vele a baj.
EGy mz-s emberke jött segíteni az első leállás után, és felnyitva az egész tankot, meglátott egy ilyet:
ahol a műszerfal alatt a motortérben van 4 saru, nah abból a bal oldali fekete volt, ő azt mondta, szerinte elégett. Egyébként mire szolgálnak azok a saruk?
ÉS mikor hazaértem, megnéztem a gyertyát és eléggé fekete volt a teteje.
Milyen színűnek kell annak hivatalosan lennie?
LÉgyszi segítsetek meg ha tudjátok, mondjátok meg, h mi lehet a baja.
Jah, és ezt az egészet kb. 30 kilométer megtétele után csinálta.
Volt már ilyen nem rég(kb egy hete), de akkor be sem indult a leállás után a mocc.
PLS help me!
Hello fiúk,bocs hogy nem válaszoltam,de szabadságon vagyok,és otthon nincs net.Tegnap fújtam le a hasidomot,most megyek matricáért,és este felrakom.Gyertyaügyben Shepi az ász,én sima 9-es hőértékű Shampiont vettem bele,de én nem is hajtom!Amikor megvettem volt benne egy Ngk,majd megkeresem.Viszlát szombaton.
BOcs, ma már nem megy, mert az összes bútor a nagyobbik szobából az én kisszobámban van.
ÉS valamelyik kupacnak az alján lehet a teló adatkábelje.
De ígérem holnap meglesz.
Ma már a képeket megcsináltam, remélem jó lesz!
De egyébként el is mondhatod, milyen szögből csináljam, és mire fektessem a képen a hangsúlyt, sőt sztem írd is meg, mert így olyan lesz a kép, amilyen neked megfelel!
Légyszi tegyél fel 1 olyan képet amin a dobod van nagyban (gyári dob igaz?)...meg szeretném nézni...mert lehet hogy kellene nekem 1 gyári cső...vagy 1 olyan ami alu dob jó hangja van...nagy és ki lehet polírozni....és esetleg teljesítményxt is nyerek vele!
Előre is köszi!
Vagy ha NGK-t veszel akkor asszem a B9EG vagy B10EG a jó(javítsatok ha tévedek mert nem tudom pontosan) az csak valami 2000-2200...semmi extra csak tű elektródás az is meg jó a hőértéke és akárhol beszerzed mert szerintem ez az egyik legelterjetebb gyertya márka.
Tudtommal a Gilera SP01, SP02, Crono és GFR gyári gyertyája a: CHAMPION N82-C55...attól függ hogy találsz, de inkább C55 ként keresd mert az N82 az a régi számozás...ez egy titánium tű elektródás versenygyertya, az ára 3000-4000 között alakul...bolt válogatja, az élettartama....elvileg ezt előmelegített motorokba teszik bele tehát hidegen....az enyémnek elpattant a szigetelése és félreadja a szikrát...de lehet hogy ez csak valami selejt volt vagy megsérült vagy ilyesmi....teljesítményt tényleg növel rendesen(Ezt állítom!).Egyébként hőértékben 9-10 körüli....tehát elég.
tudtommal 30 körül...nekem 29 volt nagykeráron +.... meg hónolás 3000 szal 32 ben kijött mindenn pöfögőképesre...de gondolom neked is olyan vagy hasonló cucc kell...de kérdezd inkább daogyulát ő biztos vágja az mxr-t!
Mivel még nincs egy hete, hogy jogsival rendelkezem, ezért nem nagyon próbálgatom az egykereket:D Nem lenne túl szerencsés
HA egyesben kuplungot behúzom és alapjáraton hagyom, miért van, hogy lefullad a mocc?
Vagy ez normális lenne? Bár nem hiszem.
Jah és még annyi, hogy vki, akinek ilyen mocca van, vagy tudja, légyszi válaszoljon, mondjuk te is, daogyula:Milyen gyertya kell a moccba? Márkára, és rövid vagy hosszúszárú?
Mivel most gyertya vásárlás előtt vagyok!ELőre is köszi válaszotokat!
Széles utat, olcsó benzint(bár ezt nem nagyon tudom elképzelni ), barátságos autósokat, jó időt.
Jah, még annyit. Ez alatt a kis idő alatt, amit vezettem, nagyon pozitívak a tapasztalataim autósokkal szemben.Mögéjük érek, teljesen az út szélére húzódnak, lassítanak, hogy simán előzhessek, egyszóval rendesek.
Amikor viszont Miskolcon tanultam, egy rémálom volt X5-ösöket úgy rántgattak rám, mintha nemis tudo, milyen lény lennék én, csak azért, mert betartottam a sebességhatárt!
Fordítva,a tied az erősebb,mert kisebb fordulaton tudja ugyanazt.Tehát a tiednek max fordulaton nagyobb a végsebessége.Ha 3-ban 8000-nél megy 100-at,akkor biztos a tied a maxi 32 lovas verzió!Egyébként könnyű ellenőrizni,mert a legerősebb változatnak van a legnagyobb kompressziója is.Ha jól zárnak a gyűrűid,és megvan 12,5-13-as kompresszió,akkor az a legerősebb!
Tehát akkor ezzel azt mondod, hogy az enyém a korlátozottabb, vagy épp azt hogy nem? Bocs, hogy ien rossz a felfogásom.
Am nekem3.ban olyan 8ezr körül megy 100at a moccos.
Üdvözlet, megpróbálok segíteni.Először ís a fordulatmérőd:Ha stabilan matatja a fordulatot,nem ugrál,nem akad fel vagy le,akkor szerintem nincs vele baj.Annak hogy a videón látott moci mért pörög jobban,annak egyszerű oka van.Az olaszok a három motorkategóriához háromféle teljesítménnyel árulták ezeket a sportmocikat.Az M-hez 6 Le,az A1-hez 12 Le,az A-hoz pedig korlátozás nélkül !Azért,mert a sváci és olasz Kresz sokkal lazább mint a magyar,ott robogón lehet két személlyel is menni.És nem csak a Gilera ilyen osztályos,hanem még a tavalyi kiadású Aprilia RS is!Az én MX-em is Svácból hozott,A1-es 12Le-s verzió.Powerszelep nélkül 4-ik fokozatban 5100-as fordulaton még csak 60-nal megy!A videón nem láttam hogy a power bekapcsolt volna,pedig azt észre lehet venni!Szerintem a videón látható moci csökkentett verzió,nem véletlenül mutogatta az elején az új sportdobot rajta!Az is ad néhány plusz lovat.
HEllo!
Sp 02-m van, és lenne egy olyanom, hogy: http://youtube.com/watch?v=bNc...
amit itt belinkeltem, ez ugye ugyanolyan motor, mint az enyém!
Namármost, ami a videón a motornak 9-10 ezres fordulat, az az én motoromon olyan 5-6ezer.
Mármint ezt arra értem, hogy nekem 5-6ezret jelez a fordulatszám mérőm, amikor kb ugyanolyan erővel tol meg a mocc, amilyennel ezen a videón 9-10 ezernél.(remélem érthető, amit leírtam )
Tahát kérdésem:ugye nem jelez jól vmiért a fordszám mérőm?
Ez miért lehet, mi lehet az oka?
Rossz bekötés?NEm akarok butaságot írni, inkább segítsetek!
Széles utat, napos időt, olcsó benzint, és minden egyebet, ami egy motoros- szem-szájnak ingere!
Este re!