Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fellehet rá rakni a tömlő nélkülit!Nekem is az van.És rémegy a 150es
Helo. Gilera DNA motoromat most vettem nemrég Malossi tuningos, elektronika tuningos de a kilométeróra és a fordulatszámmérő nem működik. Azt mondták hogy a tuning miatt nem lehet megcsinálni és a kérdésem az lenne hogy meg lehetne e csináltatni valahol valahogy hogy müködjön normálisan?
Még 1 kérdés!
Tömlő nélküli gumit fel lehet tenni sima felnire( mint pl nekem) mert néztem 1 et ami jó és olcsó 150/70/17
csak tömlő nélküli és nem tudom hogy fel lehet e tenni vagy ahoz spéci felni is kell?
Mellesleg...nem tud valaki olyan oldalt ahol gilerára való gumit lehet venni(viszonylag olcsón) mert láttam 1 sp01 est ahol a gyári lengőkar volt és 150! es gumi volt hátul...és mivel nekem is cserélni kéne meg akarnám nézni hogy a 150 es felmegy e csak ki kéne hozzá nézni 1 gumit!
PLS help!
A lábtartónál is behajlott...nem tudom alkatrészbe adod e mert engem érdekelne a hátsósárvédőd...ha tötött nem gáz csak legyen meg minden darabja(a nagyobbak) msn em most halt meg szal valamit kitalálunk, csak jelezz ha eladó egyáltalán!
Most viszem műszakira a gépet a jövő héten...hát...azt hittem lefialok mikor meghalottam miket néznek...láncvédő...hátul fényvisszaverő prizma, kormánycsapágy, stb. (lol...prizma, láncvédő)
Nem feltétlenül azért írtam hogy rontsak az üzleten de véleményem szerint jobb ha mindenkinek felhívjuk mindenre a figyelmét mert ha valaki nem ért hozzá akkor szarul tud ám esni ha vétel után tud meg dolgokat a gépről(nem célzás volt hogy nem ért valaki is hozzá, de jobb félni mint megilyedni) nekem sem esne jól ha megvennék valamit és olyan hibák lennének rajta amit csak később tudok meg és lehet h meg sem lehet csinálni.
Én is arra gondoltam amit Shepi írt,de nem akartam rontani az üzleten.Nekem volt egy simóm enyhe hátsó villa csavarodással,kanyarban kellemesen kacsázott!Aztán egy nagy rúddal gyorsan ellencsavartam,úgy lett jó.
Ha nem deformálodott a belseje akkor nincs probléma.Az enyémen is van a bal oldalon 1kis horpadás
meg a váz sem
ki lehet javitani,mert csak a külseje horpadt.belül nics baja.nem deformálodott a belseje.
hát ja ez nem csak a lábtartónál kapott.Nem minden esetben lehet kijavitani. de megkell próbálni
Tudtommal az a moci amelyik kap a vázra...az már 2 nyomon halad meg ferdít a korményműn stb... De ha van 1 profi szakember..az biztosan meg tudja csinálni, hisz acél.
Köszi,kár hogy nincs meg.
nem totálkáros.csak az első fékkar,és a jobb oldali lábtartó tört el.amúgy nincs különösebb baja.a hengert kell megcsinálni,és útrakész.az idom nincs meg.
AKkor gyakorlatilag ez egy totálkáros motor,ezzel úton menni már nem lehet,csak bontásra jó.Kár érte!
Az alsó idom megvan hozzá,mert az érdekel?Sérülten is jó,csak hiánytalan legyen.
kapott egy kicsit,éles volt neki a kanyar
köszi.
hali 130/70 a gumiméret
Ja,tényleg én is most látom.De nem is kicsit.
nem több pénz, csak kevesebbet bír, de pénzbe ugyanannyi, és ha ritka hengered van ami mondjuk drága akkor jobban megéri belerakni 20 ért egy perselyt, mint venni egy hengert...
Elárulnád nekem hogy hanyas gumi van fenn hátum? mert olyan nagynak(szélesnek tűnik) én meg most akarok majd hátsót cserélni és kíváncsi vok mekkorát tudnék feltenni.
Tehát szar...kevesebb időközönként több pénz...
Csuvi látom kapott a gilerád a vázára a jobb oldalán(kép szerint bal)
nem rosz az persellyel sem, csak gyakrabban kell dugót cserélni...