egyet értek...de amúgy TGabor, ha akkora jukakat tolt a hengeredbe a törött menbran darabka akkor miert nem keritesz 1 masik hengert kintrol vagy valahonnan....ha olyan nagy akkor a honolas sem segit sokat ha meg lefurjak a nikaszil réteget azt meg már hadjuk...1 azt a minimum extrát is kifurják a cronoból 2 nem lesz mar túl jó utánna mert könyebben fog ragadni meg így már szerintem a hengered is fog kopni nem csak a dugód...meghát 5,5 bar az azért..na(:....most hogy erről van szó
kíváncsi vagyok az enyémben menyi van:D(12,5 biztos nem...az a gyári)
Nem minden esetben lehet hónoltatni..attól függ milyen mélyen vannak sérülések...nekem pl felületes volt de elég volt ahoz hogy alig induljon be és baszott szar legyen...a hónolás anyi mintha kipolíroznák a belső falat...nekem is megcsinálták...1 nagyon picit megvéknyult a nikaszil réteg azt csü...tökéletek tettek bele 1 A jelzésű CX dugót és anyi (ami lol az viszont az hogy előtte E betüs volt benne...szal nem gyengén túldugózták a gépet)
Ha nem verte nagyon oda a hengert akkor elég meghónoltatni ami kerek 3000 Ft aztán dugó gyűrű bele és mehet a móka! Ja és akkor a bejáratás is csak vagy 300 Km...
Mielőtt összevesznétek,nézzetek el a pinkmotors honlapjára.Náluk lehet kapni nikaszilos hengerekhez is A,B,C,D túlméretes dugattyúszettet !Való igaz,a gyártók szerint nikaszil hengert nem lehet fúrni,de egy normálisan legyártott hengernél a keményfémréteg mélyen bele van diffundálva a hengerfalba.Finomhónolással biztos lehet rajta javítani,nézzetek utána a Pinkmotorsnál.
Szerintem akár monoblokkos, akár kivehető hüvelyes a henger, mindkettőt lehet hónoltatni.
nekem feldobta a főtengelytől a tügörgöket Hát nekem már a t... tele van vele mert kb 10 embert kérdeztem 2öt aki bizt h ért hozzá és azt mondták h nicosilos és nem lehet vele semmit csinálni.Meg ha öntvény lenne akkor lehetne furni.Nekem már a második blokkom járt igy.És a másikat akartuk furatni és ugy letolta a hüvelyt mint a szart.Te elbirnád intézni ezt a honolás dolgot?5ért is jó v kérdezd meg mennyiért csinálnák,átvinnénk a hengert,nem messze lakok tőled.A tied amugy forgattyúsházon keresztül szivja a benyót ugye?
nekem egyszer megszorult a dugó
utána meg ahogy széttört a membrán lap és bekerült a hengerbe, lövészárkokat vésett bele...
így van most a 12,5 bar helyett 5,5 bar kompresszióm...
a hónolás az max 5000 Ft. Nekem csak 1000(ismeretség).
Mielőtt bárkit is át basznának a gileránk henger fala öntvény...
lehet hónolni nyugottan...
csak megfelelő szakembert kérdezz meg róla!
hali!Majd elmondom msnen az enyémet mennyiért vettem:)Hát nekem mondod mennyi volt az alkatrész.fúú Nem tudom a hüvelyezést de nem olcsó.enyémet most csinálják.
Hali!Semmi baj.És az ára mennyi lenne?Ülés nincs + hozzá vagy csak a képen nincs rajta?Nekem is van 1 gilerám.És a gilerákat nem lehet furni csak hüvelyezni.Tudom mert én is igy jártam irj
Lenne nekem két Gilera RC 125-ös motorom, amiktől nagyobb motor vásárlása miatt meg kellene válnom. Szóval ha vkit érdekel, az egyik kitűnő állapotban van, rendszámos, a másik pedig rendszám nélküli, de a vámpapírjai megvannak, sőt ki is van fizetve rá a vám. motorikusan az is jó állapotban van.
Ha további kérdésetek lenne, írjatok: t03dha@diak.jaisz.hu
Üdv!Az álrendszámot nem javaslom,mert ha a rendőr megállít és kéri hozzá a forgalmit is,te azt már nem tudsz adni hozzá,és a hatóság megtévesztéséért huszárosat fognak vágni a pénztárcádra!Ha van teherfuvarozó ismerősöd kérdezd meg őt,ők tudják hol lehet csináltatni.Soknak van pótrendszámtáblája a szélvédő mögött.
kíváncsi vagyok az enyémben menyi van:D(12,5 biztos nem...az a gyári)