Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De nekem csak hátsó sárvédő kell, elsőm az van...
Shepi utánanéztem,az MX 1-es normál,az SP viszont fordított teleszkópos,tehát az első sárvédők nem passzolnak!Sajna!
120/80/16-os hátul,90/90/16-os elől,mindkettő VRM.Előre 100/80/16-os a gyári érték,de keskenyebbet tettem rá,mert olcsó volt,én meg 80-nál jobban amúgy se hajtom,mivel mindkettőnk engedélye segédmotoros.
neked milyen hátsó gumi van fent?
Pontos adatot kérnék!
köszi!
Várjunk csak,ha jól emlékszem, az Aprilia Af1-es nek (90-előttiek) szintén ilyen első sárvédője van.Rémlik valami, mert a motorvásárlás előtt az a tipus is érdekelt.Shepi te már javítottad a karbit,vagy tuningoltad?Arra vagyok kíváncsi,a gyári karburátor pontosan milyen tipusú,mekkora fúvókái vannak,fúvóka cserével lehet-e teljesítményt növelni,vagy érdemes nagyobb karbit rátenni?
A hátsók egyeznek,az elsők nem teljesen,az sp-é jobban takarja a telszkópszárat,de szerintem felmegy rá.Ha az Sp-nek is Marzocci telszkópjai vannak akkor biztos.
Jól látom hogy megegyezik a sárvédőd az sp-k kel?
vagy nem?
mert ha igen akkor tudok szerezni asszem...ami nem lenne rosz dolog!
megegyezik nézted már?
A bizti a venti áramfelvételétől függ, a hátulján feltüntetik.A névlegesnél kicsit nagyobbat tegyél bele,mert az indulóáram midig nagyobb.Vagy névleges áram értékű lomhát(T jelzésű).
Bekötheted a gyújtáskapcsoló után is,de egy tápventi nem eszik sokat.És nem hiszem hogy rajta felejtenéd,hiszen hangja van a ventinek,álló motornál biztos észreveszed.Nekem mindegy!
Jó tanács!Biztosítékot mindenképp tegyél bele,mert könnyen lehet,egyszer ott is füstölni fog a motor,
ahol nem kéne!
vagyis úgy csináltad, ahogy először elgondoltam, világos:-) hány amperes biztit tettél bele?
de nem lenne jobb megoldás ha nem az akksit terhelnénk vele(persze menet közben töltődik), hanem úgy bekötni, hogy járó motornál a generátorról kapja az áramot?
Ja igen, a lényeg! Én azért kötöttem az akksira,mert így leállított motornál is van hűtés.És nem valószínű hogy rajta felejted a hűtést,mert a ventinek van hangja.
Alapjában jól írtad,a negatív (-)a testre,a pozitív(+)a kapcsolóra,majd egy lengő biztosítékon keresztül az akksira megy.Nézd vissza az 1508-as üzimet,ott vannak a képek.Sajnos ezeken a hűtőkön nincs termosztát kapcsoló,így kézzel kell kapcsolni.A középső képen jól látszik,hogy a sisaktartó aljára szereltem fel egy RCA aljzatot.Belül ennek a középső pontjára kötöttem a lengő biztit,ami az akksi + pólusára megy.Az alzat külső pontját testre kötöttem.A fekete piros dugós kábel a ventihez megy,a pozitív ágba kötöttem be a kapcsolót.A fehér kábel a töltőé,így egy csatlakozón tudom tölteni is,és a ventit is működtetni.A kapcsolót azért tettem oda mert így közel van a hűtőhöz,de ez nem kötelező.
Hülyeséget írtam... mert így csak az akkuról menne a cucc, szóval hogy is kell bekötni az elektromos rendszerbe?
Szereztem egy nagy, 12centis tápvetit talán elég légármlást képes produkálni, lenne pár kérdésem hozzád. Bekötést ugye elvileg úgy kéne, hogy a testet(-) vhova a motor vázához rögzítem, a (+)ot meg ki kell húzni az akksihoz; közbeiktatni a kapcsolót és a biztosítékot. Nem tudom szükséges e ez utóbbi? Te hogy húztad ki a kábeleket? Kb. igy csináltad?
Na itt vannak a képek,egyelőre így néz ki a moci.
Jut eszembe,sikerült felinstallálnom az SP02-es hasidomot a mocira,némi szabás-varrás után!Majd holnap
teszek fel képet róla.Persze a festés még hátravan.
Xela-nak üzenem ,Varga Szabolcsnál a Vaterán van alkatrész,asszem RX-hez is.
Hát nem tudom,talán elmegy.Ha felrakás után nem észlelsz teljesítménycsökkenést,és erősebb melegedést,akkor szerintem jó lesz.
xela ha tudsz nekem blokkot(kifizetem) vagy dugo henger.... szerezni én adok oldalidomot meg hüttörácsot
Életemet 1 oldal idomért+ 1 hüttő rácsért!
Rx 125 ösre kéne és ha valaki tudna ilyen alkatrészt akkor létszi írjon
Az áron meg eggyezünk........
Hátööö...viszgondolva ennek sok körülménye volt...túlmelegedett kifogyott a benga túl nagyott forgott(ehez kevés volt az olaj is) stb stb stb, de a gyertyám nem cseppent el.
És viszont ha csak úgy hagyom ahogy van?...simán csak perforált cső vagy valami? úgy vajon jó lenne?
A sportdobokat nem fojtással hangolják be,hanem üregeket, zsákutcákat alakítanak ki,hogy visszaforduljon a lökéshullám.Neked egy állítható lemezt kéne betenned,és addig tologatni a dobban,amíg pozitív visszahatást nem tapasztalsz.Ekkor kb.közepes fordulaton jobban kell húznia a motornak.Persze sokat ne várj tőle,házi körülmények között max néhány ló,nem több.És vigyázz nehogy túlhangold,ha jól emlékszem neked már egyszer elcseppent a gyertyád!
ja és nekem olyan 10-15 a keretem rá ezért az újj az felejtős...
Van 1 sv650 es dob amit hogyha telenyomok gyapottal és esetleg 1 kis folytást is vágok bele valahol az nem lenne jó vajon? 55 cm hoszú és 12 cm az átmérője és az már nem rossz!
Vajon meg lehet csinálni jóra vagy nem lenne gázos alapból sem?....nem teljesítménynövelésre veszem, de azért nem lenne rosz ha nem is csökenne(: