Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyet ha lehet, ne csinálj mégegyszer. A második videónál, az asszony és a gyerek, elkezdte felvágni az ereit. Még időben észrevettem.
2016-os 2,2 dízel helyett egy nagykorú gm 3,8-as kompresszoros benzines. Van még egy hasonló ford motorom ha ilyet szeretnél csinálni.
Szia!

Ez valami kompresszoros szerkezet?
Mibe szerkeztették ezt bele?
Köszi a választ.
Ez komoly. Kurva szerencse hogy pont abba a kis teknőbe esett. Maskepp csunya vege lett volna.
Láttam a műveletet úgyhogy le a kalappal
A második motor csere után jó lett. Hajtottam 1 hónapig hogy ne az új tulajnál jöjjön ki a baja, aztán pezsgőt bontottam amikor megvették hitelre. Nem volt kis munka.
Persze kipróbálhatom nem probléma. Klx450R hajtottam az viszont remek paripa. Mazda elkészült, jó lett a motor?
Igen, én is hasonlóan érzem. A negatívumai, illetve a felhasználhatóságára vonatkozó korlátok részemről a elvárásaimon kívül vannak.exc250f remek kis gép sokaknak (kevés) nekem bejött ill a exc350f is kellemes.Narancs krosszt még nem hajtottam....
Mielőtt kifizeted kipróbálhatod szerintem. kx450-et ne vegyél endurózni csak ennyi tanácsot tudok adni. Szeretem, jó motor, könnyű erős, de nehéz vele menni. :-)
Próbálj ki egy 2014 és vagy attól fiatalabb 250es négyütemű ktm-et, az sem probléma ha krossz. Szerintem érezhetően könnyedebb motorok, mint a 350es, az ereje meg bőven elég mindenre. Egy 2016os sx250f et hajtok, nem vágyom vissza a 350esre. Ami egyébként egy nagyon jó optimális motor, annak aki ügyes erős.
Csak egy 5 perces mentem vele. Nagyon kezes, könnyed motor. Lassú technikás terepen előnyben van, a klasszikus enduróval szemben. Illetve aki fizikailag nem bírja emlegetni a nagyobb motorokat.

Ha hard endurón kívül akarsz esetleg klasszikus endurózni nagyobb tempóval vagy néha edzésnek krossz pályázni akkor kétszer is meggondolandó.

Szerintem elég szük szegmensű a felhasználhatósága.
én egyen ültem már de menni nem mertem vele, attól féltem összecsuklik a váz a 130 kilóm alatt
a 190es magasságomhoz elég kicsinek éreztem
mondjuk az exc300 is összeült úgy hogy a kerék és a sárvédő között volt kb 4-5 centi
gizda gyerekekre volt állítva mindkettő
Freeride 350 volt vagy van itt valakinek? Vételben vagyok egyre de még egy métert nem mentem a típussal.Számomra megfelelőnek érzem... Tapasztalatot szívesen fogadok
injektorost találtam ami papírozható, de azok valamiért olyan szarul indulnak hogy szétvágja az ideg az embert
kettő is volt ismeretségi körben mindkettő fos volt, a régebbi karbis sokkal jobb volt ilyen is volt
a 35 kw jó nagy szopás ha nem lenne ez a faszság már rég lenne neki egy 690, az amennyit akar menni földúton pont elég lenne
2011-12-13-ban csiszolgatták. 2014-től gyakorlatilag már nem változtattak rajta, mert minden kiforrott lett. Nekem volt 2016-os, 350-es, nem tudtam volna olyat mondani, hogy ez vagy az jobb lenne ha másképp lenne. Fogjátok szeretni. Nyilván, ha optimális műszaki állapotban van.
rfs utániakat nem hallottam még dicsérni. wr450 nincs eladó?
Volt egy 2015-ös nekem, azzal semmi gond nem volt, vagy 70 órát tettem bele.
Úgy tudom 12-től gyártják.
én se követem őket, annyira nem hogy még látni sem láttam egyet sem
az a helyzet hogy egy a2-vel vezethető rendszámos motor kell, és annyira gyenge a kínálat exc vonalon hogy jó van összesen 20 db ami rendszámos vagy rendszámozható 35 kw-ig
En annyira nem.kovettem.de mintha azok lettek volna az elso szeriasak. Inkabb 2-3 ik generaciosat nezz.
ezek a 2014-2015-ös exc 350-esek mennyire kiforrott konstrukciók?
gyerekem nagyon nézegeti őket, aztán tuti nekem kell basztatni ha behal rajta valami
semmi vadulás, egy kis földutas tekergés meg aszfaltos téblábolás a célja vele, esetleg ha lesz egy kis rutin akkor erdélyi tekergés max murvás utakon

első körben a régi rfs 450eseket nézegettük de olyan árakon vannak azok a lomok hogy épeszű ember nem veszi meg őket