Fiuk...Biztos tudja valaki...hogy gyárilag..a ktm power csavarja...mihez van állitva??...Lehet rosszul tudom...de talán..ha kitekerem teljesen...a négyzetes csavart...onnan vissza..tehát befelé..másfél kör..
És/vagy inkább az olaj, ha nem reagál a csillapítás állítóra (bár igaz te a befelé csillapítást állítottad).
A seggét akkor szokta eldobálni, ha a rebound, azaz az alsó csillapítás állító van totál kitekerve.
A gázt úgy tudod tutira csekkolni, ha kiveszed a telót és leveszed róla a rugót, ha benyomod a rudat és visszajön, van benn gáz, ha nem jön vissza, nincs.
Ha teljesen tutira akarsz menni, vidd el egy futóműveshez, majd megcsinálja neked.
Sziasztok! Van egy 2017-es GasGas ec 300-am A hátsó teleszkópja nem csillapít rendesen! dobál el dobja a seggét (puha) hiába tekerem a felső gáz tartálynál keményre nem történik semmi.. :/ Olyan mintha semmi csillapítás nem lenne. gáz elmehetett belőle ?
Petya jó lett az új áttétel, jobban kezelhető a motor, nincs lefulladás. Így lett olyan az egyes mint neked a kettes. https://www.sportmotor.hu/vide...
Amin àllsz.lefele a 3 ik fokon mar rossz lehet lefele menni.felfele biztosan jo! A jobb làbnak.nem sok hely van. Azert ügyes vagy hogy ezt így megcsinàltad!
Az első 5 nap amíg kényelmesen elkészül, addig biztos. A következő 50 év lett volna szenvedős.
Ez olyan optimális megoldás volt, ami a használatban nagy lépőfelületet, kellemes lépcsőmagasságot adott ki. Használatban nagyon meg vagyunk elégedve vele.
A seggét akkor szokta eldobálni, ha a rebound, azaz az alsó csillapítás állító van totál kitekerve.
A gázt úgy tudod tutira csekkolni, ha kiveszed a telót és leveszed róla a rugót, ha benyomod a rudat és visszajön, van benn gáz, ha nem jön vissza, nincs.
Ha teljesen tutira akarsz menni, vidd el egy futóműveshez, majd megcsinálja neked.
Nem lesz ez így jó...
Akárhogy gondolkozom, utólag is, nem tudnam optimálisabbra kihozni.
Ez olyan optimális megoldás volt, ami a használatban nagy lépőfelületet, kellemes lépcsőmagasságot adott ki. Használatban nagyon meg vagyunk elégedve vele.