Veszik Sanyika. Mint a cukrot. Bodis egy hete rendelt 9 et. Mara eladta mind. Tan igen jol be van akciozva. Jon az uj kasznis. Soprik.ki a regi modellt. Sanyi van egy facebook tpi csoport vilagcsoport. Naponta 2-4 uj tpis koszon be. Es ez csak egy viszonylag szuk csoport abbol is csak keves irjabe ha vesz. Kb 1 % az osz eladasnak. Vagy annyi se . Kepzelheted hanyan vesznek naponta!
Hurrà!!! A ktm en kívül milyen 2 T próbàltàl màr. Mert a lineràlisan növekvő telhesítményt màs màrkàk karbival is tudjàk. Igaz a ktm nem. De az injektoros tudja. Nekem is tetszett amúgy, nem értem a ktm fanok miért nem veszik ,mint a cukrot......
Tegnap kipróbáltam egy 300 TPI-t. Az első kétütemű ami tetszik. Kiváló kezelhetőség, lineárisan növekvő teljesítmény. Nekem sokkal fejlettebbnek tűnt, mint a Régi karburátoros modell. Szerintem lehet gratulálni a KTM-nek, hogy rászánta az energiát, és úttörőként kifejlesztette a modellt.
Csak azt szeretném (nénk), hogy maradjon meg az oldal motoros témáknak és ez a gyökér, ne szarjon be az ablakon, időről időre. Feri, Münchausen, te a rajongónk vagy.
Srácok, változtat valamit bármin is ha ezt a szemetet hallgatja?
Ameddig kérdéseket írtok addig is vele foglalkoztok. Neki ez ad energiát. Függetlenül hogy az negatív vagy pozitív. Ezt szeretnétek?
Mint említettem nem próbáltam még ilyesmit s az agyam meg nem tudja befogadni,hogy a mechanikus csúsztatást lehet helyettesíteni ilyen elektromos izével!
Persze attól még lehet hiszen nem vagyok mérvadó!
NA DE HOOOOGY????
Én màr mentem elektromos fre ride al. Nem hiànyzott a kuplung. A finom dolgoknàl tuti nem kell. Talàn akkor mikor 2 be ràkuplungolsz hogy pörögjön. De ilyen helyen nem mentem vele. Dew! Nem néztem a fogyasztàs mert csak a lőtéren voltam. Ott meg nem teli tankal indulok....nem tudom. Tegnap viszont nagyot mentünk. Kurvàra jó ez a moci extrembe. Ha egy kútba bedobtok,onnan is kijön...
Elektronika tetszőlegesen programozható. Próbálj ki egy pc játékot pl. raceroom ahol a pedál állást tetszőlegesen állíthatod. Érzékenység, deadzone, stb. Mindig mindenhol lineárisan reagál, már csak hangot kéne hozzá csinálni. A kuplung helyére be kell rakni egy stunt féket és kész.
biztos most még nincs megoldva, hogy ne pörögjön feleslegesen a villanymotor és fogyassza az akksit...
1 percnél néztétek a himbát? nem csak furat van, hanem ovál horony. lehet állítani a magasságot rugó tekergetés nélkül. gondolom.
Én amúgy szívesen mennék ilyen villanyos szarral.
Már sem a szerelés ,sem a többi kinlódás nem hiányzik, csak a motorozás.
Bár én nem vagyok egy nagy spíler,de a kuplungot elhagyni szerintem is amatőr hiba!
az a véleményem,hogy akik benne vannak a tervező csapatban azok még nem szenvedtek egy feljárón a hanyatt esés és a tapadás határán.
Szerintem ez attól függ, mit hívsz karburálásnak, cserélj súbert 7 ről mondjuk 5 re, de már a 6,5 is ha be van rendesen lőve érezhető különbségeket produkál a 7 hez képest,
lehetne még reszelgetni a súbert stb, de tény, hogy a rezoval a henger feltöltést rendesen meg lehet bolondítani.
Fogyasztásban nem vettél észre valami nagyobb különbséget a két rezo között? A szívó oldal nemigen volt utánahúzva a másik rezohoz.
Kertbe jó lenne gyakorlatozni, ezért biztos nem szólnának a szomszédok.
Vízhűtéses villanymotor se semmi, de nekem szerintem több helyen hiányozna az a fránya kuplung, hiába villanymotor, szerintem van amit nem lehet megoldani kuplung nélkül...
Ha tudják akkor nézzük meg, melyik márka tudja ugyanezt, mint a befecskendező.
Ameddig kérdéseket írtok addig is vele foglalkoztok. Neki ez ad energiát. Függetlenül hogy az negatív vagy pozitív. Ezt szeretnétek?
Egy nyomorult,tetves ,pozőr,cigányt kitenni bárhová,mindennek az alja!
Persze attól még lehet hiszen nem vagyok mérvadó!
NA DE HOOOOGY????
http://youtu.be/am8SFww0a5U
1 percnél néztétek a himbát? nem csak furat van, hanem ovál horony. lehet állítani a magasságot rugó tekergetés nélkül. gondolom.
Már sem a szerelés ,sem a többi kinlódás nem hiányzik, csak a motorozás.
Bár én nem vagyok egy nagy spíler,de a kuplungot elhagyni szerintem is amatőr hiba!
az a véleményem,hogy akik benne vannak a tervező csapatban azok még nem szenvedtek egy feljárón a hanyatt esés és a tapadás határán.
lehetne még reszelgetni a súbert stb, de tény, hogy a rezoval a henger feltöltést rendesen meg lehet bolondítani.
Fogyasztásban nem vettél észre valami nagyobb különbséget a két rezo között? A szívó oldal nemigen volt utánahúzva a másik rezohoz.
Vízhűtéses villanymotor se semmi, de nekem szerintem több helyen hiányozna az a fránya kuplung, hiába villanymotor, szerintem van amit nem lehet megoldani kuplung nélkül...
https://www.youtube.com/result...