45perctol nezve nekem tetszik. Sot!
En ugy gondolom ennek kellene inkabb ismet jellemzonek lennie, nem az hogy szetszopatunk mindenkit es par nagymeno megugorja a lecet. Ha megnezed azert nem egyszeru ez a terep sem. Csaloka egy nagymeno "szemevel" nezni. Sokan szivnak igy is.
Ja hogy nincsenek a hulye idiota modon megnehezetitett feljarozasok, vagy a motort es eletet veszelyezteto helyzetek? Hat nem tom. Ennek a kornek ami mi vagyunk, sztem ennek kellene lenni a legjobb terepnek (na jo talan kevesebb sziklaval ).
Mindenki ezen nagymenok teljesitmenyet nezi es probal megfelelni ennek, celkent kezelni. A gyartok pedig olyan gepeket fejlesztenek ami ezeknek az igenyeknek megfelel. Egeszen addig mig az eladasok novekednek. Amennyiben nem, akkor elgondolkoznak miert nem es ha kell atirjak/atiratjak/ beleszolnak a versenypalyak korulmenyeibe. (Ez az info egy Husqi nagyon korrekt salesesetol jott, mi is gyartunk nekik)
Usaban divat most az a ket versenyzos egyenes palyas supercross. Straight vagy start Rithm.nem tudom a nevet. Latvanyos nagyon. Na ott most majd mind 250-500 2 t vel.megy. fogalmam sincs miert. Brutal.jok
A 2t-t 8000-nál el kell váltani, a 4t-t, meg gyorsíthatod még egyszer annyit, 13000ig. Az első kanyarhoz hamarabb ér oda. El is dőlt a verseny, azonos tudású versenyzők között. A rajtnál Berakja harmadikba, és egész nap elmotorozik vele. Húz nulláról 120ig. Tegnap próbáltam egy frankó 125öst, crosspályán, csak hörög, ha nem jó helyen van a váltó. Tudni kell vele menni, az biztos. Nekem elég volt belőle egy kör.
Mi Krossz pályán használjuk az EC300-at, és kezd megfogalmazodni, hogy valszeg a 4T-vel egyszerűbb lenne. Gondolok itt a kiszámíthatóbb gáz reakcióra, és a könnyebb adagolhatóságra. Ha van tapasztalata valakinek ennek az összehasonlításában, az leirhatná.
itt a sík pusztán hónapok alatt megutálod
egy csomó 300 2t embert ismerek aki alig motorozik amióta megvan neki, veretik 50km távot aztán alig van a tankban benzin
Alföldön vagyok úgyhogy a hegyekkel nem lesz gond. A fogyasztás érdekel legjobban. A legutóbbi motoromnak is csak kb 8 literes tankja volt és azért figyelni kellett rá pedig 4t volt.
Alkatrész van, nincs gond.
Tank az nem a legnagyobb, 4T után kicsi lesz. 3 üzemórát kibír kb.
Nem tudom mire akarod használni, ha sima tempós enduró, oda jó lesz a motor nem lesz vele bajod, ha a telóit megcsináltatod, a gyári szelepelés túl puha.
Extrémre gyenge a kuplungja, illetve alacsony fordulaton nem lesz benne olyan tolás, mint a 4T ben, ezen gépészkedni kell a kuplunggal, de ez minden 2T re igaz lesz a 4T után.
Más márkák alul erősebbek jobban folyathatóak, de ennek a gyengeségnek is van előnye, szopóban indulásnál nem rúgdossa ki maga alól a talajt, mint egy 4T vagy más erősebb 2T típus.
Igaz egy jó kuplunggal bármi szabályozható bármelyik motoron, de erre rá kell érezni, amíg ez nincs meg cumizni fogsz vele, ha ilyen helyen mész 4T után.
Uj is,meg 1 oraba sincsen,de orulok,hogy megvettem,mert a 20 as modellen se sok az ujitas,majdnem ugyan az a tellokon kivul es injektort raknak abba is..a tobbi ugyan az..szin vaz minden..
En ugy gondolom ennek kellene inkabb ismet jellemzonek lennie, nem az hogy szetszopatunk mindenkit es par nagymeno megugorja a lecet. Ha megnezed azert nem egyszeru ez a terep sem. Csaloka egy nagymeno "szemevel" nezni. Sokan szivnak igy is.
Ja hogy nincsenek a hulye idiota modon megnehezetitett feljarozasok, vagy a motort es eletet veszelyezteto helyzetek? Hat nem tom. Ennek a kornek ami mi vagyunk, sztem ennek kellene lenni a legjobb terepnek (na jo talan kevesebb sziklaval ).
Mindenki ezen nagymenok teljesitmenyet nezi es probal megfelelni ennek, celkent kezelni. A gyartok pedig olyan gepeket fejlesztenek ami ezeknek az igenyeknek megfelel. Egeszen addig mig az eladasok novekednek. Amennyiben nem, akkor elgondolkoznak miert nem es ha kell atirjak/atiratjak/ beleszolnak a versenypalyak korulmenyeibe. (Ez az info egy Husqi nagyon korrekt salesesetol jott, mi is gyartunk nekik)