tedd hozzá hogy egymegfelelően karbantartott motor esetén nincs sok különbség a 0 és a 200 órta között
nekem sok ismeret nincs mert nem sok motor volt de pl a husky telesztóp az otthoni karbantartás után fullszar volt, csika művek rendbetette és teljesen más lett, egyből tudtam olyan helyeken is felmenni ahol addig még sosem
aki otthon generálozta egész jól elbaszott mindent én meg szívtam vele egy idényt, és azt hittem én vagyok a béna
Lenyegeben nem sok kulombseg van egy 10 u.o. motor es egy 200u.o. motor kozott hacsak nem vagy topp vesenyzo,mert mind a 2 pont ugy megy es szolgal.A kulombseg a 2 kozott valahol a vaz,futomu motor komboban volt erezheto.A 17 es futomuje alapon jobb volt a 17 es fos lagy futomujehez kepest ugye amit ugy fejlesztettek,hogy a kompresszios szelepet kihagytak belole(itt is latszik ,hogy a ktm a kezdo endurosoknak fejleszt elsosorban es ha versenyezni akarsz akkor nyulj bele a zsebedbe,ved meg a 10enezereuros futomuvet)ami allitasi szempontbol egyenlo a nullaval,hiaba csavargatod es varod a valtozast...na de legalabb a 12 esnek a futomuve nem logott alattad mindt a hintalo.A motor karakterisztikak is total kulombozoek voltak,alapon a 12 es is egy szar volt amig Csokimester ki nem segitett volt a karburalasi beallitasokkal,de a 17 es is ugyan ebben a cipoben utazott,mert alapon az is egy igazi fuldoklo fos volt ,holott a 17 es motorja mar total uj blokk es uj tervezes volt,aminek a legnagyobb elonye az hogy nem razott mukodes kozbe es nem hullt le minden a motorrol,de ugy gyarilag eleg sokmindent elbasztak rajta amiket mostanra 19 es modellre javitgatnak lassan.A legnagyobb valtozas a 2 modell kozott az a motorozhaytosagba volt.A 12 es egy ocska fapados iranyithatatlan motornak erzodott miutan a 17 esrol leszaltal.
Jo lenne ha a ktm-ek nem csak a mai trendnek csinalnanak motorokat,hanem a minosegbe is jobban odafigyelne,hogy ne a chinai filinged legyen egy tpi-rol leszalva es utana dobod el mert minden szarramegy benne 2 szezon utan.Nekuk most ez a trend,az uj narancsborbe ultetett egyhasznalatos tpi motorokkal hoditani a piacot es nem egy tartos utokepes motort fentarthatosaga,hanem a biznisz mozgatasa,forgatasa,alkatreszek hegyeinek eladasa de ezt mind ugyesen ugy ,hogy egy nagyon jo filingu motorbizciklit csinalnak amin elvezet motorozni,kezelheto tulajdonsagokkal hobbista endurosoknak csinalva.Mikor kinovod magad mindt ceg es brand akkor is piacon kell maradni es a modositasok valtoztatasok kell hozz,hogy piackepes maradj,mert csak a kiens erdeklodesevel tudod fentartani a termelest,piacot,de mindazt ugy,hogy ne a gyartas karaa menjen..lasd itt,sorban allas akar a 90 es evekbe a kenyerert..epp nem verekszenek az uj motorokert :)))lassan mar csak a karbisokert verekszenek,kidobnak egyet kettot a piacra hadd szokjenek az emberek...vesznek egy ket darabot es a fel orszagnak csorog a nyala az uj motorert,es persze mindt tudjuk a legjobb motor mindig az uj motor,sosincs hibaja sosincs ellenfele....ez egy erdekes marketing fogas,levezetes.
A mai piac nagyon ehes a minosegre es higyetek el ebben a sportban a penz ezen a szinten nem szamit akkora szazalekba mindt amit a marka nyujtani tud.Ha lesz egy jobb motor dragabban ,jobb felszereltseggel azt ugyis megveszik,markatol fuggetlenul....a piac mindig valtozik,a vasarlo,felhasznalo nem fog soha de soha akkora szazalekba markahu lenni,hogy a piac fentmaradasan segitsen a markanak..Ha jon egy jobb egy utokepesebb a piacra az fog teret hoditani,fuggetlenul attol,hogy te evtizedekig kinyaltad a klienseid segget...fakepnel hagynak,es elhuznak a kezenfekvobb jobb termekek iranyaba.Ra ull,bele ull,meg kostolja,jobbnak bizonyul,masabbnak,erdekesebbnek,izletesebb,erdekesebb es maris elcsusztal egy kliensedtol.
A csucsra mikor fel ertel akkor vagy csak igazan bajba...es hogy mikor ersz fel igazan a csucsra az mar csak attol fugg,hogy mennyire vagy a klienseid fejeben,mennyire latod elore es tudod elore a piac elvarasat iranyelvet....es ha ezek mukodnek akkor kiraly vagy..maskepp csak voltal.
Nahh johetnek a tragyadombok ram a ktm ajnarozasa miatt.
Szeretem a legujabb motorom..mert ez van :)
hy kolbik..akkÓ nem lettünk előrébbb...
nem mosom Qton..itthon szeretem tisztogatni nyalogatni :-)
valami alutisztítót keresek ami nem marja meg a csavarok fejét 2 perc alatt.
egyébként ez a nerta ez nagyon fain...tiszta csillogó az egész...10:1 ..ben...aluminuimot os azért szépen tartja... lehet ha az aluk tisztításához erősebben 5:1 ben kevergetném .. azt is szebben tisztítaná...de félek tőle mert haver azt mondta ez erős lug és mattitja a z eloxos dolgokat
Jaxy.. örülök hogy az aktuális gép az aktuális favorit... nekem is.. én sem tudnám elképzelni hogy más gépem legyen mint a mostani...
Norbi haverod mikor itt volt... ő sem panaszkodott ..
kivéve arra hogy nálatok még akkor erősen tél volt.. mikor itt a tavaszba hajtogattunk...
Sedu.
nekem a csuklóm bánta az utolsó nagy balfaszságom...2 hete alig birtam járni hajtani...de már elmult.. hála a dic-lac csodaszernek
Jaxy...Mi volt az a a hatalmas változás a 12-es és a 17-es között ami annyira érezhetö??Úgy lenne igazságos...ha mindkettöt. új állapotában próbálnánk...mert a nulla üó-ra..az jelentös...
A ktm&huskival nem kell bizonyitani,hogy jobbak,mert minndenki csak azt lassa Jarviszektol milyen jok es szuperek.Nekem meg ettol ment el a kedvem.En szeretem az ocska modeleket felkarolni,lasd Gasgas,Yamaha,Homda,most meg serko.Igaz a regi modellekkel szarul lehetett nehez terepen ervenyesulni,de 17-tol errefele szerintem mindegyik utokoepes motort farag ossze.A tobb tipus probalgatasa kozbe arra jottem ra,hogy a 12-es ktm 300-om egy ocska taliga volt a17 es ktm-hez kepest.A tpi huski meg kicsivel jobb de a fejlesztes meg sokat kell dolgozzon,hogy tpi-bol maradandobbat alkosson.A gasgas is elveszett valahol a fejlesztesek kavalkadjaba.A Honda nem fejlesztett enduro fustbogarakat akar a yamaha,pedig ha ra alltak volna akkor most az is lehet ktm-ek olyanok lennenek mindt a Tm-vagy serko,beta.
Utazni kell,mert ezek nem olyanok mindt a tesco :))de ahoz kepest,hogy ezek kiadtak egy frissitest a ktm &huzki mar a 7 frissitesnel jar,ami kicsivel jobb.
Igy van elvezzuk a motorozzast,jobban mindt ami volt es ez a fontos..
Németből, vagy szebenből magyarba kellet eljönni neki programot telepíttetni ? Már meg is jött a kedvem a Shercohoz. Miért van az hogy a Ktm tulajok egyszerűen csak motoroznak, jól érzik magukat, míg a Beta és Sherco tulajok, úgy érzik hogy nekik bizonygatni kell hogy milyen jó a motorjuk ? Erre lennék kiváncsi.
Van motoros tortenet,persz,kedden voltam motorozni,csak nem kezdem ismet dicserni a motorom,,mert azt moondjatok hogy Jaxnak mindig az aktualis tetszik,pont amije van :p
Na de ,hogy ne az en sztorimat irjam le,hanem egy vadidegen Szebeni gyerek aki igazan szepen motorozik,az instan Davidbraun94 -neven van jelen,szoval a sztori az,hogy a het elejen ram irt,hogy a serko karburalasaval kellene segitkezzek neki mert eszi a gyertyakat es nem megy igazan jol mikor melegiti a motort ,fullad es a gyertya is dusnak mutatkozik,igy hat en is tovabb erdeklodtem es az az info jott segitsegul,hogy kell az uj szoft es akkor jol fog mukodni a cerka...mondtam is neki mi a szitu azt mondja mi koze van a szoftnak a karbihoz mikor nyirja ki a gyertyakat..mondom ezt csinald meg valahogy majd,ha igy sem muxik a cerka akkor probalkozunk massal..A minap epp latom a storiai kozott,hogy the best ever...irom neki,hogy mi a szitu...mondja ,hogy ungarishebe a serkonal megszoftoltak az uj szoft szerint es a motor ugy megy,hogy beszaras,es eddigi legjobb motorja ami volt.Futomuve nagyon tetszik,azt mondja akar a kes a vajba ugy megy es az egesz motor mukodese,mozgasaba nem kap hibat...mondtam en is neki,hogy nekem 250 es cerkam van de nekem is nagyon tetsziik,es hogy nagy a hepi most es ha vesz akkor tuti 2020 as serkot vesz.
A lenyege mindennek az,hogy neki is 18 as Tpi huskija volt es azt mondja,messzemenoleg nem elvezett ugy motorozni vele,es nem is ment annyira mindt ezzel a cerkaval.
Tudom,velunk van baj,nem vagyunk eleg jok a ktm&huzkihoz...de majd csak felnovunk egyszer.
Mavit kék álomról hallott valaki? használja valaki.... jobb lehet motortakarításhoz mint a Nerta ?
Kútvizzel van mosva magasnyomásúval.. és a blokk csak szineződik...már nem az az igazi csillogó ÁlumÉneum 6ású...kicsit a vasas viztől..csak sárgulnak az alumínuim részek... na erre valami megoldás...?
Hy kolbik..
Valami motoros történetetek nincs?? mert úgy olvasnám...
Már az idejét se tudom mikor voltam utoljára motorozni..rendesen hiányzik
Dunaföldvárról tudni valamit?
Legutolsó motorozáskor..olyanokat hallottam.. igaz lehet??
Eddig 2x írtad le hogy ő volt a legjobb magyar. Ez mit jelent ? Csak mert teniszbe se írják ki hogy Babos Timi, vagy Fucsovics Marci a legjobb magyar. Vagy forma 1-be hogy Lewis Hamilton a leggyorsabb, szines bőrű. Mondjuk ki lehetett volna írni, hogy sok tapasztalt golfozónál, jobban szerepelt. Esetleg szertornásznál. Egyszerűen nem tudsz kivetkőzni önmagadból.
Értelem szerűen a csapágy belsejét a főtengelyre melegen felrakjátok, magát a csapágyat a házba és szépen belecsusztatjátok a főtengelyt. Gondolom mivel gyujtás oldalon van ezért majd az összepárositás során szépen a helyére ül!
Sziasztok .Csak egy kérdés :ec 300-as hengergörgős főtengely csapágyat hogyan kell berakni?A következő szerelésnél a főtengelyen maradjon a csapágy belseje?Sajnos sima golyós csapágy volt benne.A válaszokat előre is köszönöm
nekem sok ismeret nincs mert nem sok motor volt de pl a husky telesztóp az otthoni karbantartás után fullszar volt, csika művek rendbetette és teljesen más lett, egyből tudtam olyan helyeken is felmenni ahol addig még sosem
aki otthon generálozta egész jól elbaszott mindent én meg szívtam vele egy idényt, és azt hittem én vagyok a béna
Jo lenne ha a ktm-ek nem csak a mai trendnek csinalnanak motorokat,hanem a minosegbe is jobban odafigyelne,hogy ne a chinai filinged legyen egy tpi-rol leszalva es utana dobod el mert minden szarramegy benne 2 szezon utan.Nekuk most ez a trend,az uj narancsborbe ultetett egyhasznalatos tpi motorokkal hoditani a piacot es nem egy tartos utokepes motort fentarthatosaga,hanem a biznisz mozgatasa,forgatasa,alkatreszek hegyeinek eladasa de ezt mind ugyesen ugy ,hogy egy nagyon jo filingu motorbizciklit csinalnak amin elvezet motorozni,kezelheto tulajdonsagokkal hobbista endurosoknak csinalva.Mikor kinovod magad mindt ceg es brand akkor is piacon kell maradni es a modositasok valtoztatasok kell hozz,hogy piackepes maradj,mert csak a kiens erdeklodesevel tudod fentartani a termelest,piacot,de mindazt ugy,hogy ne a gyartas karaa menjen..lasd itt,sorban allas akar a 90 es evekbe a kenyerert..epp nem verekszenek az uj motorokert :)))lassan mar csak a karbisokert verekszenek,kidobnak egyet kettot a piacra hadd szokjenek az emberek...vesznek egy ket darabot es a fel orszagnak csorog a nyala az uj motorert,es persze mindt tudjuk a legjobb motor mindig az uj motor,sosincs hibaja sosincs ellenfele....ez egy erdekes marketing fogas,levezetes.
A mai piac nagyon ehes a minosegre es higyetek el ebben a sportban a penz ezen a szinten nem szamit akkora szazalekba mindt amit a marka nyujtani tud.Ha lesz egy jobb motor dragabban ,jobb felszereltseggel azt ugyis megveszik,markatol fuggetlenul....a piac mindig valtozik,a vasarlo,felhasznalo nem fog soha de soha akkora szazalekba markahu lenni,hogy a piac fentmaradasan segitsen a markanak..Ha jon egy jobb egy utokepesebb a piacra az fog teret hoditani,fuggetlenul attol,hogy te evtizedekig kinyaltad a klienseid segget...fakepnel hagynak,es elhuznak a kezenfekvobb jobb termekek iranyaba.Ra ull,bele ull,meg kostolja,jobbnak bizonyul,masabbnak,erdekesebbnek,izletesebb,erdekesebb es maris elcsusztal egy kliensedtol.
A csucsra mikor fel ertel akkor vagy csak igazan bajba...es hogy mikor ersz fel igazan a csucsra az mar csak attol fugg,hogy mennyire vagy a klienseid fejeben,mennyire latod elore es tudod elore a piac elvarasat iranyelvet....es ha ezek mukodnek akkor kiraly vagy..maskepp csak voltal.
Nahh johetnek a tragyadombok ram a ktm ajnarozasa miatt.
Szeretem a legujabb motorom..mert ez van :)
nem mosom Qton..itthon szeretem tisztogatni nyalogatni :-)
valami alutisztítót keresek ami nem marja meg a csavarok fejét 2 perc alatt.
egyébként ez a nerta ez nagyon fain...tiszta csillogó az egész...10:1 ..ben...aluminuimot os azért szépen tartja... lehet ha az aluk tisztításához erősebben 5:1 ben kevergetném .. azt is szebben tisztítaná...de félek tőle mert haver azt mondta ez erős lug és mattitja a z eloxos dolgokat
Jaxy.. örülök hogy az aktuális gép az aktuális favorit... nekem is.. én sem tudnám elképzelni hogy más gépem legyen mint a mostani...
Norbi haverod mikor itt volt... ő sem panaszkodott ..
kivéve arra hogy nálatok még akkor erősen tél volt.. mikor itt a tavaszba hajtogattunk...
Sedu.
nekem a csuklóm bánta az utolsó nagy balfaszságom...2 hete alig birtam járni hajtani...de már elmult.. hála a dic-lac csodaszernek
Igy van elvezzuk a motorozzast,jobban mindt ami volt es ez a fontos..
Na de ,hogy ne az en sztorimat irjam le,hanem egy vadidegen Szebeni gyerek aki igazan szepen motorozik,az instan Davidbraun94 -neven van jelen,szoval a sztori az,hogy a het elejen ram irt,hogy a serko karburalasaval kellene segitkezzek neki mert eszi a gyertyakat es nem megy igazan jol mikor melegiti a motort ,fullad es a gyertya is dusnak mutatkozik,igy hat en is tovabb erdeklodtem es az az info jott segitsegul,hogy kell az uj szoft es akkor jol fog mukodni a cerka...mondtam is neki mi a szitu azt mondja mi koze van a szoftnak a karbihoz mikor nyirja ki a gyertyakat..mondom ezt csinald meg valahogy majd,ha igy sem muxik a cerka akkor probalkozunk massal..A minap epp latom a storiai kozott,hogy the best ever...irom neki,hogy mi a szitu...mondja ,hogy ungarishebe a serkonal megszoftoltak az uj szoft szerint es a motor ugy megy,hogy beszaras,es eddigi legjobb motorja ami volt.Futomuve nagyon tetszik,azt mondja akar a kes a vajba ugy megy es az egesz motor mukodese,mozgasaba nem kap hibat...mondtam en is neki,hogy nekem 250 es cerkam van de nekem is nagyon tetsziik,es hogy nagy a hepi most es ha vesz akkor tuti 2020 as serkot vesz.
A lenyege mindennek az,hogy neki is 18 as Tpi huskija volt es azt mondja,messzemenoleg nem elvezett ugy motorozni vele,es nem is ment annyira mindt ezzel a cerkaval.
Tudom,velunk van baj,nem vagyunk eleg jok a ktm&huzkihoz...de majd csak felnovunk egyszer.
Kútvizzel van mosva magasnyomásúval.. és a blokk csak szineződik...már nem az az igazi csillogó ÁlumÉneum 6ású...kicsit a vasas viztől..csak sárgulnak az alumínuim részek... na erre valami megoldás...?
Valami motoros történetetek nincs?? mert úgy olvasnám...
Már az idejét se tudom mikor voltam utoljára motorozni..rendesen hiányzik
Dunaföldvárról tudni valamit?
Legutolsó motorozáskor..olyanokat hallottam.. igaz lehet??