A tegnap a kolyokkel motoroztam aki baszottul jo lett,van sajat krossenduro palyaja,gumik,kovek es a crossos elemeket is vagja,a tavaj a feljarozast tanulta es most lassan mindenhol ram ver a kecske 65 kg sujaval de egyeduli baja az ,hogy nincs eleg ereje tologatni,huzni..amugy technikabol baszott szepen megy es a 300 as viszi akar a taknyot.Befele is gyors,mindenhol jol megy...a tegnap a 250 es Serkoval voltak pillanatok mikor el volt maradva de akkor is az ismeretlen helyeken..az ismeros helyeken alig birtam maradni utana,kegyetlen tempot mentunk az erdo kozott,befelekbe 3-4 gazalasokkal a koves utakon is repultunk,mondtam is Szilardkanak,hogy ha odabaszott volna akkor mind a 2en a surgossegen vigyorognank ha mard mivel.Kivancsi vagyok,hogy az Arzenalon mekkora idot ver ram,mert ram fog.
POntosON!..alacsony fordulaton levo gazaknal ,technikas felugrasoknal,vagy olyan feljaroba ahol max fordulaton a nyomatek kell es nem a porgosseg.Porogni akkorat porog ,hogy le esel rola,fosok be akkorat megy eskuszom,de amint a lendulet veszik egy bizonyos tartomany utan nagyon el erotlenedik.Egyszo mindt 1000,nem hardendurora a legmegfelelobb...persze a hardenduro is tag fogalom..van akinek amit en csinalok az extrem es van akinek picsa kategoria.
Hiaba varialok az attetelen mert akkor 5 be is lassu marad,igy porgeted sokat.
En amugy is alapon valo gazakhoz vagyok szokva,csak akkor vicsogtatom ha nagyon kell.
A tegnap a cikicakiba kacagva maszott fel ott ahol a kis kolyok a szuper tehetsegevel rugatta a 300 ast.A nagygazas feljaroba ahol 3 ba kell nekimenjel mert hanem nem ersz el a cikicaki aljahoz kegyetlenul meg kellett kinozzam.Mig visit 3 ba egy feljaroba nincs baj,de ahogy veszik a lendulet kell jatszad kuplungal nyelen de ugysem kapja vissza..es abba a meredeksegbe pedig mondom en nektek nincs ido kapcsolgatni baszakodni..a tegnap is majdnem visszavettem miutan lefekudtem melle,es szerencse az elso kereket meg tudtam fogni mert hanem az aljaig ment volna..tehat az ilyen irtozatos meredekekbe kell a nagyobb fokozathoz az ero.Maskepp mindenhol eleg..meg a cikicakiba is pont eleg a maszashoz..meg inditani is folyik fel a hegyen,forgatni akar egy freerajdot..na de ez van.Amugy sima enduro,enduro crossra el kell feleljteni a 300 ast..ezzel korbemotoroznad siman..
Meg valaki?
Mert csak kell a 300 bizonyos helyzetekben.A 250 felso tartomanyokba nagyot rug de nem tol akkora erovel...mondjuk ez is csak napi 2-4 feljaroba erezheto..a tobbi helyzetbe konyebb vele.
A magassagmero is mutatja,fel le mentem,olyakor az erdot keresztbe szelve nemszamitva a meredeksegtol.a tempo sem rosz es a par percenkenti km el jot lehet haladni.Nem sok ilyen motorozassal tudtam volna vagánykodni a huski vagy ktm emmel,de ami ebbe a plusz,hogy nem vert szét, elveztem egy egesznapos fizikai munka utan.
Tetszett a beta,de lehet nem vennek.Ez az aratol es a felszereltsegetol fugg.
Nagyon szerettem a Huskimat,eggyik legfaszabb filinget adta motorozhatosagba,de elmondom nektek,es ha barki nem hiszi jojon el hozzank,vagy akar az arzenal versenyre,oda adom es menjen vele egy fel orat es azt mondja majd,hogy hu bazee,mert olyan elvezet vele motorozni beszaras.Igaz a futomu most lett az en izlesemnek valo,de nagyon irgalmatlant lehet vele menni.Arkon bokron,fakon at befelebe,patakozni felfele befele egy olyan konnyed jo dinamikus motorozhatosagot,jo sujpontot ad a motor hogy 2 ora majdnem megallas nelkuli intenziv motorozas utan sem akartam hazamenni mert egyszeruen elveztem,pedig csak Somlyora volt tervem kimenni tellot allitani probalgatni,aztan elkapot a hev es basztam neki a gazt.Ha kell nagyon finom,nagyon baba nagyon lagy tud lenni,de ha betyar medvehasogato faszagyereknek erzed magad akkor biza naagyon nagyot tol fullgazon is.
Amit utalok benn az a szereles..igazi faszfejezos,hetszencsegelos kurvazos pillanatokat lehet szereles kozbe eltolteni mellette,de az egesz karpotol miutan a segged rateszed es kezded akasztani a gazt.
Erdekesseg kepp hirdetem 5000 euroba es par kisgyereken kivul mindenki leszarja,pedig csak annyit kellene ,hogy kiprobalja barki.
Sok tipusu motorom volt,nem is ez az utolso,lesz meg ktm-em is,de serkom is azt biztos.
Én még csak panaszt hallottam a tpi motorra. Sose volt ktm-em és beta sincs alattam. Négyütemüből is inkább karburátorosat vettem, pont a legutolsó évjáratút (2008).
Én azt nem értem,hogy aki a KTM-ről átül egy másik márkára az miért érzi rögtön kényszeresen azt,hogy be kell bizonyítsa a KTM alkalmatlanságát???
Megvetted,motorozz,élvezd!!
Ki nem szarja le?
Meglehetősen szánalmas és vicces azt bizonygatni,hogy az osztrákok mekkora foshalmot gyártanak!
Doki probald mar ki a csaj mocit hagy oruljon Sanyi. Dicsergesd is korbe alaposan. Legyen egy szep napja .. kozben kerj meg valakit egy kis tpi vudubabat szurkaljon gombostűvel. Igy lenne tokeletes a nap . :))
http://youtu.be/2a_WwakCNG4
Hiaba varialok az attetelen mert akkor 5 be is lassu marad,igy porgeted sokat.
En amugy is alapon valo gazakhoz vagyok szokva,csak akkor vicsogtatom ha nagyon kell.
A tegnap a cikicakiba kacagva maszott fel ott ahol a kis kolyok a szuper tehetsegevel rugatta a 300 ast.A nagygazas feljaroba ahol 3 ba kell nekimenjel mert hanem nem ersz el a cikicaki aljahoz kegyetlenul meg kellett kinozzam.Mig visit 3 ba egy feljaroba nincs baj,de ahogy veszik a lendulet kell jatszad kuplungal nyelen de ugysem kapja vissza..es abba a meredeksegbe pedig mondom en nektek nincs ido kapcsolgatni baszakodni..a tegnap is majdnem visszavettem miutan lefekudtem melle,es szerencse az elso kereket meg tudtam fogni mert hanem az aljaig ment volna..tehat az ilyen irtozatos meredekekbe kell a nagyobb fokozathoz az ero.Maskepp mindenhol eleg..meg a cikicakiba is pont eleg a maszashoz..meg inditani is folyik fel a hegyen,forgatni akar egy freerajdot..na de ez van.Amugy sima enduro,enduro crossra el kell feleljteni a 300 ast..ezzel korbemotoroznad siman..
Meg valaki?
Nagyon szerettem a Huskimat,eggyik legfaszabb filinget adta motorozhatosagba,de elmondom nektek,es ha barki nem hiszi jojon el hozzank,vagy akar az arzenal versenyre,oda adom es menjen vele egy fel orat es azt mondja majd,hogy hu bazee,mert olyan elvezet vele motorozni beszaras.Igaz a futomu most lett az en izlesemnek valo,de nagyon irgalmatlant lehet vele menni.Arkon bokron,fakon at befelebe,patakozni felfele befele egy olyan konnyed jo dinamikus motorozhatosagot,jo sujpontot ad a motor hogy 2 ora majdnem megallas nelkuli intenziv motorozas utan sem akartam hazamenni mert egyszeruen elveztem,pedig csak Somlyora volt tervem kimenni tellot allitani probalgatni,aztan elkapot a hev es basztam neki a gazt.Ha kell nagyon finom,nagyon baba nagyon lagy tud lenni,de ha betyar medvehasogato faszagyereknek erzed magad akkor biza naagyon nagyot tol fullgazon is.
Amit utalok benn az a szereles..igazi faszfejezos,hetszencsegelos kurvazos pillanatokat lehet szereles kozbe eltolteni mellette,de az egesz karpotol miutan a segged rateszed es kezded akasztani a gazt.
Erdekesseg kepp hirdetem 5000 euroba es par kisgyereken kivul mindenki leszarja,pedig csak annyit kellene ,hogy kiprobalja barki.
Sok tipusu motorom volt,nem is ez az utolso,lesz meg ktm-em is,de serkom is azt biztos.
Én örülök, hogy jön fel a többi gyártó.
Így mindenki rá van kényszerítve, hogy egyre jobb legyen.
Megvetted,motorozz,élvezd!!
Ki nem szarja le?
Meglehetősen szánalmas és vicces azt bizonygatni,hogy az osztrákok mekkora foshalmot gyártanak!