Természeresen àt karburàltam a nagy rezóhoz. Így írtam amit. Az a érdekes, hogy a karburàlàs csak finomit a motor jellegén. Picit jobb lesz alul vagy felül. A rezó csere az sokkal nagyobb külömbség.
Háj! Ha valakinek lenne egy eladó régebbi ec 250-ese vagy 300-asa reális áron Veszprém, Fehérvár környékén vagy egy picit messzebb az írhatna mert vevő lennék rá.
a másik rezóval ha kicsit karburáltad volna, valószinűleg ki tudsz csalni ugyanúgy lineárisabb teljesitményt, csak a motor teljesitményéhez nem kevest adott volna hozzá! Ott van az fmf gnarly és fatty a gnarly alul hoz a fatty felül, de karburációval azért el lehet játszani, hogy hová szeretnéd a legjobb teljesitményt! Egy fatty-t is le lehet hozni egész jól közép tartományra, hogy toljon olyat vele, hogy beszarj!
Ha beta lett volna akkor azon a sziklan atrepult volna
Csak azert megy tpi ktmel hogy meglegyen szamara a kihivas es szivhasson a szar motorral
Beleptem a Feri fun clubba latjatok?
Ja.Először nekem is az tünt fel,milyen jól megy. Majd milyen futómű van neki.Beugrik a gödörbe és semmi gond. Utàna làttam màr ki a csàvó. Màr értettem. Ez tpi? Mert elég jól megy vele.
Kimeritö válasz volt...semmi nem maradt ki...köszi.. Sejtettem..hogy a futómü lesz központban...mert ha jó a karburálás..a vázon nem módositottak annyit...hogy hobbi szinten észrevenné bárki is...Nincs tapasztalatom a gyári futómüvel....az enyémbe profi cucc van...
Huh ez mocsokjo! Mintha webb lenne a tankjara irva. A sherkos csavoval sokat motorozik kurvajol csapat azis. Ilyen folyoba evekig elmotoroznék. Sajnos hasonlot se latni semerre. Vagy ha vanis rovid. Ez kilometereken at motorozhato. Beszaras .nagyon tetszik. Mennék.mar enis vmerre. Sajnos a het kimaradt meli volt. Lattam facen mindenki rugat valamerre. Hazafele az autopalyan is 2 milio motoros volt.
Nitrometán motoros 2t modell autóval versenyeztem (3.5ccm). Ott bőven volt tuning leheőség abban amit írsz. Nagyon sok gyártó készít különböző alakú rezókat. Ott még egy rezónátorhoz is különböző hosszúságú leömlő könyök csövet tudsz párosítani attól függően, hogy melyik fordulatszám tatományra vágysz.
Hozzáteszem, ez elég durva belenyúlás a gyártó álltal kitalált rendszerbe, aminek jajvarészt több a hátránya, mint előnye.
Az optimális keverék képzés egy karburátoros motornál, minden a gáz áramban résztvevő elemtől függ. A rezótól is. Pl. könnyen lehet, hogy szegény keveréket kapsz egy másik rezótól.
A rezó, a 2T turbó feltöltője. Vagyis több keveréket tud be szívni a rezó álltal keltett vákuum segítségével mint amenyit a motor térfogat meg engedne. Ettől lesz nagyobb a liter teljesítménye a motornak, mint egy 4T szívónak.
Sràcok. Vissza tettem a hurkatöltőt. Mentem 3 óràt a nagy rezóval.....màr keztem megszokni....mikor a haver elkérte,és mondta ,hogy ez megől. Az a lényeg....hogy ha nem próbâltam volna,el sem hiszem hogy van ilyen. Mondom. A gyàri hurkatöltővel, alapjàrattól a tetejéig lineràlisan nő a teljesítmény. Nem úgy mint egy 4 t hanem inkàbb egy villanymotor kezelhetőségére hasonlít.A nagy rezóval: Megőrülsz. Alapjàratról semmi erő,majd olyan brutàlisan megindul,hogy 4. Be is hanyatvàg. Nem felelàl egyketékre...hanem hanyat basz. És a lènyeg. Ha rezóval ilyen teljesítmény kölömbséget,és teljesen màs karaktert lehet elérni, akkor a gyàrtók miért nem àrulnak külömbféle rezót. Vagy àrulnak.... csak én nem tudok róla...
200órával vettem a huskyt 80 órát használtam, és hibátlan volt
200óránál új dugó lett beletéve motorikusan 100as volt, a lábai voltak szarok de az is meg lett csinálva tökéletesre
bár újonnan nem mentem vele de úgy gondolom semmi része nem lehetett jobb mert minden tökéletes volt
Csak azert megy tpi ktmel hogy meglegyen szamara a kihivas es szivhasson a szar motorral
Beleptem a Feri fun clubba latjatok?
Hozzáteszem, ez elég durva belenyúlás a gyártó álltal kitalált rendszerbe, aminek jajvarészt több a hátránya, mint előnye.
Az optimális keverék képzés egy karburátoros motornál, minden a gáz áramban résztvevő elemtől függ. A rezótól is. Pl. könnyen lehet, hogy szegény keveréket kapsz egy másik rezótól.
A rezó, a 2T turbó feltöltője. Vagyis több keveréket tud be szívni a rezó álltal keltett vákuum segítségével mint amenyit a motor térfogat meg engedne. Ettől lesz nagyobb a liter teljesítménye a motornak, mint egy 4T szívónak.
Sràcok jól nyomjàk.
200óránál új dugó lett beletéve motorikusan 100as volt, a lábai voltak szarok de az is meg lett csinálva tökéletesre
bár újonnan nem mentem vele de úgy gondolom semmi része nem lehetett jobb mert minden tökéletes volt
nekem sok ismeret nincs"