Ha egy 93.5 cm es ulesen ulsz vagy egy 94 cm esen. Ugyan mitől erne jobban le a labad egyikrol mint a masikrol? Attol az 5 mm tol? Vagy az egyik 94 cm az 10 el kevesebb mint a masik? Segitek. Egyforma volt.
Ma megmértem ket 18 as enduro ulesmagassagàt. 2018 xc 300. 2018 sc 250 shedco. Azonos kaliberű motorok. A ktm.ülese egyenes . Ranezesre magasabb.sherco mellette mint egy csoper. Olyan beülös / öblös... Telok szeria standard beallitas. Ktm 84 centinek mértem . Sherco 83-83.5. cm. Raadasul a sherconak lapisab volt picit a kereke. Mit akartam ezzel? Semmit. Csak.lemêrtem.a látszat csal.
Jelenleg egy nagy atmeros anyag van nalam, nem csesznem el erre. Igen ki kell szedni a gumi szilentet,lemerni a mereteket( van sokfajta, fejbol meg nem mondom mi kell a tiedhez). Ha ragaszkodsz az alu belso perselyhez akkor maradhat az eredeti de lehet acelbol is.
Jelenleg elfogyott az A es B komponensem, de regebben megcsinaltam a kulso belso perselyt, alul lezartam es kiontottem. Ez a legtutibb.
Vagyis ha kuldesz kepet meretekkel vagy rajzot, vagy a villahidat akkor lehet kezdeni vele vmit.
Ki tudod nyomatni otthon hogy lemerjed a kulso meretet ( szazad pontosan kellene)
Ki kell szedni a gumit. Leesztergalni a gumit az aluról? Es azt viszapotolni ? Danamid vagy hasonlo anyagbol? Mit ertesz pu alatt? Ha van neked ilyen kutyud vevő vagyok ra. Vagy viszaöntöd az alut pu anyagba?
Parat amit csereltem sima alura, aki kicsit tudott varni annak poliuretan perselyre. Az elso gyors, fel ora alatt megvan a masodik hosszu ido de ad vissza "flexibilitast" ( hogyha ez valoban szuksegesnek erzed)
Valakinek esetleg otlete.? Ktm sxf kormanybefogo.van ott egy gumi persely. Azt ki lehet e vallrani valamivel? Egyszeruen nem tudom vissza egyenesiteni. Meghuzom a csavarokat visszaall ferdere. Gyari gumis befogorol beszelek.
VF3 ban nincs különbség szerintem, de szerintem ne vegyél VF3 at, meg lapkát se, 100 üzemóra és törik megint, nincs rajta stop.
Vegyél inkább VF4 et, azon van stop lemez, igaz cseppet faragni kell a membrán előtét lemezkét, hogy bemenjen a VF3 helyére, meg lehet van még valami, már nem rémlik, de az tuiti, hogy bemegy. Keress rá a fórumban volt róla, leírás, már nem emlékszem pontosan mindenre, ezer éve cseréltem ki a sajátomban, azóta sincs membrán gondom...
Külföldről tudsz berendelni olcsóbban(ha még ott sem szálltak el az árak) de erről sincs pontos infóm, lassan 2 éve nem nagyon vettem semmi extrát a motorra.
Nézd meg az önindító motorhoz lemenő két vezetéket az indító relétől, hogy nincs e megszakadva, ha az ok, akkor
az önindító motort, hogy terhelés nélkül képes e forogni.
Ezt úgy tudod megnézni, hogy kiveszed a helyéről, s úgy adsz neki tápot, de jó erősen fogd meg, mert van benne kraft és kiugrik a kezedből, ha nem kapaszkodsz bele, legjobb, ha befogod valahova. Motoron kipróbálhatod a helyén a saját rendszerében, vezetékeivel, csak húzd ki az önindító motort a bendixtől, pár csavar fogja csak.
Ha így a helyén terheletlenül sem megy, akkor nézd meg önállóan csak az önindító motort kivéve a rendszerből, akksi saruhoz kötve/érintve direktbe.
Ha így sem megy(valószínű), első tippem, hogy a szenkeféje adta meg magát, szét kell venni és csere, összerakásnál figyelni a palást pozícióra, különben fordítva fog tekerni!
Ha így megy csak a belső rendszerében nem, akkor a behúzó mágnes, esetleg valami más kontakt, át kell nézni a vezetékeket, kiméregetni hol veszik el az áram.
Ha terheletlenül megy, csak terhelten a helyén nem, akkor lehet valami mechanikai gebasz a bendixben, nem tud forogni, stb. s az önindító már nem képes megtekerni.
A "pattanás" valószínű az lesz, hogy a behúzó mágnes rendben kapcsol, azaz nagy az esélye, hogy nem az elektronikával van a bibi, ami a motort táplálja, hanem utána van valami hiba, az is lehet csak sima testkábel hiánycikk a motorhoz vagy a másik vezetéked szakadt meg.
Videók alapján jó kis hely,szerintem érdemes ellátogatni.
Egyetlen hátránya hogy Békéscsabától picit messze van.
Nagyon jó anyag, a prés szersemámokban is ilyen nyomkodja ki az anyagot
Pl: http://www.recom.hu/gumirugok.htm
Jelenleg elfogyott az A es B komponensem, de regebben megcsinaltam a kulso belso perselyt, alul lezartam es kiontottem. Ez a legtutibb.
Vagyis ha kuldesz kepet meretekkel vagy rajzot, vagy a villahidat akkor lehet kezdeni vele vmit.
Ki tudod nyomatni otthon hogy lemerjed a kulso meretet ( szazad pontosan kellene)
Vegyél inkább VF4 et, azon van stop lemez, igaz cseppet faragni kell a membrán előtét lemezkét, hogy bemenjen a VF3 helyére, meg lehet van még valami, már nem rémlik, de az tuiti, hogy bemegy. Keress rá a fórumban volt róla, leírás, már nem emlékszem pontosan mindenre, ezer éve cseréltem ki a sajátomban, azóta sincs membrán gondom...
Külföldről tudsz berendelni olcsóbban(ha még ott sem szálltak el az árak) de erről sincs pontos infóm, lassan 2 éve nem nagyon vettem semmi extrát a motorra.
az önindító motort, hogy terhelés nélkül képes e forogni.
Ezt úgy tudod megnézni, hogy kiveszed a helyéről, s úgy adsz neki tápot, de jó erősen fogd meg, mert van benne kraft és kiugrik a kezedből, ha nem kapaszkodsz bele, legjobb, ha befogod valahova. Motoron kipróbálhatod a helyén a saját rendszerében, vezetékeivel, csak húzd ki az önindító motort a bendixtől, pár csavar fogja csak.
Ha így a helyén terheletlenül sem megy, akkor nézd meg önállóan csak az önindító motort kivéve a rendszerből, akksi saruhoz kötve/érintve direktbe.
Ha így sem megy(valószínű), első tippem, hogy a szenkeféje adta meg magát, szét kell venni és csere, összerakásnál figyelni a palást pozícióra, különben fordítva fog tekerni!
Ha így megy csak a belső rendszerében nem, akkor a behúzó mágnes, esetleg valami más kontakt, át kell nézni a vezetékeket, kiméregetni hol veszik el az áram.
Ha terheletlenül megy, csak terhelten a helyén nem, akkor lehet valami mechanikai gebasz a bendixben, nem tud forogni, stb. s az önindító már nem képes megtekerni.
A "pattanás" valószínű az lesz, hogy a behúzó mágnes rendben kapcsol, azaz nagy az esélye, hogy nem az elektronikával van a bibi, ami a motort táplálja, hanem utána van valami hiba, az is lehet csak sima testkábel hiánycikk a motorhoz vagy a másik vezetéked szakadt meg.