Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mesélj Sanya, kiváncsivá tettél...
Akkorj hívj. Rég dumàltunk.
Mondom
Bíztos.....Ne szivass. Ha valaha megcsalod a ktm et és sherco...az csakis 2 T lehet..
Mennyier adnad a serkodat Sanyi? Gondolkodok rajta.
Ok. Köszi! Nekem ez a legközelebbi enduro pálya Fehérvárról.
Lassan Te is rà jösz,hogy mostanàba a jó 2T ket nem narancsszinbe kell keresni. Valakinek több idő...valaki kevesebb.
Sanyi akkor akar a 2021 est mar ki is probalhatod! Jaxy. Most ki. kene probalnod egy uj 18 as karbis ktm et is. Utana teljes lenne akép. Akkor egy betast udvozolhetunk? Mondjuk.meg meg kell szabadulnod a hofeherketol .szamoltasd be ! Szőrin szőrbe. Egyebkent a kus 250 serkobol oly szep motorero s hang jon el se hittem eloszor. Teljesen mas hangtartomany jon belolemibt a ktm nel.
Pontisan így làtom én is. De tudd akik csak olvassàk, és nem mentek vele,ők nem tudjàk elképzelni milyen az mikor a 2 T alul olyan erős mint az 500 exc. Szóval ha egyszer eladom a kék csodàt , veszek egy xtrainert,és ezzel megyek nyugdíjba..De örülök, hogy le merted írni a tényeket. Sőt, a vàltozàs szelét érzem íràsodból. Nincs mese, ....a hard enduró kemény meló, célszerszàmra van szükség....
Szia. Balatonalmádiból mentünk 2-en Gasgas-al, egy ismerős Pestről Yamahaval. Jelzek neked, ha újra megyünk.
Vegre egy hiteles es alapos leiras. Koszi
Szervusztok!

A tegnap estere volt szervezve egy talalka amire mar regota fajt a fogam,sokan mondtak minden felet rola,hideget meleget,de mondom ezt ki kell probalni es nem zagyvasagok,elfogutak,markahuek utan menni vakon...a talalkozo Zsoltinal az erdo szelen volt,hozta piroskat,hogy majd a farkas jol meg egyengeti...igen a piroska az egy 2019 es Beta 300-as volt.
A viszonyitasi alapjaim jol tudjatok vagy aki nem tudja az egy 17 es 300 ktm hez kepest vagy a frissebb verzioju 18 as Husqvarna 300 hoz hasonlitom..
Elso raullesre a motor nem volt se kicsike sem szeles sem magas sem alacsony benyomasu,nyomkodas huzogatas helyezkedes alatt is normalisan mozgott.Az elso gyujtas utan is a motor szepen ment,ahogy mindenki hallotta,hogy jar egy beta es a legelso fura es zavaro szokatlan dolog az a motor razkodasa volt ugyebar a betaban nincs kiegyenlito tengely de ez csak az elso 1 percben amig felfigyeltem ra addig volt zavaro utana abszolut ra sem figyeltem es ra sem gondoltam.Egy negativ pont a betanak ezert,de hamar pozitivumma valtozik ha az onindito konnyed hajtasat es eletartamat kezzuk boncolgatni.
Megindultam a motorral es mindt egy tank ugy indult el de furgen ...raktam 2 es 3 as es fel a feljaron ami 15 meteres kis ives kanyarral es lepcsozetes araszos teraszokkal amiket a tehenek jartak ki..a motor mar nem tudom hanyasba volt de ment fel mindt egy busz,ha huztam a gazt is ment,nem gondolkozott csak tolt erobo,nyomatekbol es ami nagyon fontos volt szamomra,nagyon kezelhetoen minden gazrekciora tolt es lassult,ahogy en akartam...mna mondom gyere baban befele..A befelebe kis gaz es akasszad..a vegen batran be is ugrottam azt a kis leszakadast es hopp,mondom magamba bazki ezalatt van futomu is nem mindt a kathuskiba,hogy lepcsenne be itt mindt a nagy beka...na a betanak a futomuve sokkal jobban lenyelte csillapitott ahogy azt mar sokan mondtak.
Ha mar a futomunel vagyunk a 19 esnek a futomuve nagyon jool dolgozott kis tempoban is,nem utotte a sok ko el a kormanyt a kezembol es nem pattogott el,hanem iranyithato volt befele is es kifele is.A hatulja nem mozog akkora tartomanyt es nem tapad ugy mindt egy huskinak,de ez is csak alacsonyabb,hardosabb tempoba,mert mikor kikerulsz tempora akkor a hata akkor kezd el elni igazan es dolgozni...
Na de mondom gyere piroska fel a cikicakiba,lassam,hogy fordulsz,hogy mozogsz...tudod a csipojenek a mozgasat :P...Egyszer alapon ugy tolt felfele a meghekkelt Tpi huskim utan,hogy maradtam le..alap gazon ,olyan gazon ahol a tpi is majd megall...azt tudni kell,hogy a tpi alapjaraton is fojamatosabban tol es nem annyira boffen le mindt egy karbis,sokkal jobban vissza lehet engedni a gazt a tpi-nel mindt egy karbisnal,de csaqk a hekkelt valtozatba csinalja ezt..zarojelt bezarva a beta finoman maszott..leheletnyi gazzal irgalmatlan toloero jott elo,es az a fajta mikor a kerek alig forog de fojamatosan tol ha terhelem a hatuljat ha a labaim a foldon vannak,tehat ugyan azon erovel kis gazzal csk maszik,es csalom kuplungal de tud erobol tolni.A cikicaqkis forgatoba az eleje annak ellenere,hogy a feljaroba nagyon lent tapadt,erezhetoen ragadt a foldhoz,olyan 4T filingel maszott felfele a cikicakiban azt ereztem,hogy mindt egy kisebb biciklit konnyen tudom mozgatni magam alatt,nincs az erzes,hogy jon az olombe es nem tudok terhelni taposni.Mikor kellett angol labas modszerrel inditani a motor nem ugrott,hanem tolt,kis gazzal..aztan mar mondom gyere basszak neked par kis gazt,lassam hogy veszed a lapot a huskihozkepest..es vette a majom,olyan szinten mindtha egy 4T motoron ulnel es megindult es tolt akar egy oszver,de vegig linearisan,fojamatosan ordito motorral sem ereztem,hogy most ugrik szokik szall el alolam a motor.Fojathatosagban a motor kivalona telyesitett..emig a betanal tarto gazzal maszott fojt el alattam,addig a huskival gazzal es kuplungal jobban kell jatszani.
Befelekbe azt ereztem,hogy magassabban a sujpont es mindtha instabilabb,de aztan rajottem a kemenyebb futomu adja a filinget,es ez addig volt mig megszoktam a motor viselkedeset.Egyeduli bajom amit meg ereztem,hogy feljaroba a temposabb kanyarokba jobban akar elore tartani a beta mindt a huski,de aztan ezt a nagyobb dontessel tudtam kompenszalni.
Elveztem a motor jatekossagat a cikicakiba es azt,hogy nem kell nagy gaz mert mindenhol felmegy lazan,es a 2 esbe is jol megy.
A motor 14/51 es fogasrendszerrel volt.
Kimaszkalva magam,mondom magamba na gyere ki a dombosra a teraszokra kicsi egyenes,kicsit hajtsalak meg mutasd ki a fogad feherjet...itt meglepoen linearis kigyorsitast ereztem a huskihoz kepest..a huski mikor megindul akkor boduletes paraszti erovel elindul akar kimaszna alolad,de a beta az erobol ment es szepen nyelte a futomu...na itt ereztem igazan jol magam a futomuvevel,mikor a wp a huskin mar halafelelmet nyujt akkor a betan meg jol,stabilan erzed magad...tovabb menve ereztem,hogy tempoba nagyon kezes es nagyon jol alad dolgozik a motor,nem erzem azt,hogy kiutne valami alolam,hanem stabil marad a kanyarokba is ahol nem is kerte az elso felenek a terheleset annyira.Befele teraszos ugralasoknal is a motor futomuve nyelte es nem csuklott ugy ahogy azt egy WP futomu csinalja.
Kissebb nagyobb arkon mikor mentem at vele akkor direkt az orat a kontrapartnak vagtam,hogy lassuk mennyire uti vissza a futomu,mennyire nyeli el es ut vissza,mindt a wp a huskinal kozbe csinalja,hogy visszavag,hogy hatrafele esel le es a feljaronal nem is tudsz mar tovabb menni ,mert visszaut....szoval csak kis szissz es a rebound dolgozott.Utana egy befelebe nem nagy de eleg jol megindulva vaganykodva huztam a gazt es oda is baszott rendesen,le is ment a bor a fel kezemrol mert a fekek nagyon brutalisan fognak..az elso picspuhan olyan mindt a satu,egyszeruen megblokaltam es eldobott...a hatso is ugy mukodott,hogy nem kaptam benne hibat.
A motor nekem nagyon tetszett,azon ivul,hogy raz egy kicsit semmi olyan negativumot nem ereztem ami negativum,de azt is az elso 1 percben el is feljetettem.A tobbi mind jobban dolgozik,foleg az,hogy tempoba sokkalta jobban all,akar egy vadaszgep,harapja az eleje a foldet,4T filinget adva nem pattog el,a kanyarokba nem kell rafekudni es megis jol veszi az ivet.Talan a hatso futomu volt kemenyebb es annak a munkajat ereztem hianyosnak,de tempoba kompenszalt ezzel is a stabilitassal.Ami meg kisse zavaro volt,hogy a kuplungja kisse kemenyebben mukodik mindt a huskinak,de ennek is ment 1 ujjal,es kozbe 2 ujjal,de megszokhatoan mukodott es ngyon pontosan lehetett adagolni.
A motorrol meg annyit,hogy brutal eros ,akar egy 4T filinget meghazudtolo erovel megy amit lehet kezelni adagolni fojatni es masztatni annelkul,hogy meg olned magad.Nagy feljaroba nyelgazasba nem probaltam,mert nem volt hol,de ezek utan en azt mondom,hogy linearis eroleadassal a motor ugy mehet fel ahogy en azt elvarom tole..
Hogy meg eri-e ...ki kell probalni!
En azt mondom,hogy egy szuper motorbicikli,nem csak kezdoknek,de profiszinten is meg kerdezi mit tudsz.
Na most lepek ,de meg irok rola amit elfelejtettem le irni.
Az jó, akkor a közeljövőben kinézek, úgyis terveztem. Azt gondoltam volna ennyi víz után úszik............ (legalábbis taknyos szokott lenni 3-4 napig) Akkor majd csinálunk Gas találkozót, ha te is a környékről vagy!
Sziasztok.

Nem rég értem haza a Móri pályáról. Az esők ellenére az erdőben nagyon jó volt a nyomvonal. Első alkalommal volt, hogy bármilyen akadály jött azon átmentünk. Eddig más pályákon voltak részek amiket inkább kihagytam. Tetszett!
Leteszteltem a gibsont, elől hàtúl.....nagyon jó gumi.Full sàrba, egész napos esővel. Nem volt kérdés. Ha azt nézzük hogy az àra is jó. Nekem most ez lesz.....
En nem a motorzhatosagban lattam a problemat,abban sokkal kezelhetobb a karbisnal, hanem maga a bonyolultsaga,a tatrtossaga,azelektronika viselkedese magassabb hofokon,gaz aramlasok a motorban,legeo ellatasa is kibaszott szar,szoval van ott meg baj veluk,faragnak rajta de ebbol a konstrukciobol mar olyan nagyot nem fognak tudni kihozni,mindt egy karbis stabilitasban es minosegbeni tartossagban.
A nasik,hogy mikor venne az ember karbisat,akkor nem kapni meg fenykepen sem es amerikaba mar posztolgatjak a videokat a Tx ekrol es az Xc-krol hogy minden at van faragva rajtuk es uj technkia meg miegymas,es a buzi osztrak szopassa az europai rajdereket az ocska eus normakkal kiadott tragyaval es selejt minoseggel...szoval menjenek a jo kurva annyukba es nyaljak az amcsik faszat es adjak oda el a motorjaikat,mert lassan kezdem meg utalni ezt a ktm fajt,mert csak a mezes madzag huzogatasaval kepes eladni motorokat kivalo marketinges technikakkal.
Azert erzted hatranynak mert a gyari terkeppel levo tpi=k kis kaznal es alacsony tartomanyokba csak cincognak es nem erovel mennek,de meg lehet csinalni,hogy egybol menjen erobol akar egy karbis,es masszon szepen
A race terkepet is buta modba kell hasznalni,mert akkor az igazi eros tolos es nem paraszt agresziv mindt a karbis tesoja...mna de kinek a pap kinek a paplan :)
A race terkep azert is jobb mert 2 esbe vagy akar 3 ban is fojlik de maszik es patakba sem lerugja hanem megy tarto gazzal.
Feljaroban is azt erezni,hogy kezelhetobb,erobol megy es a gazra ha lagyabban is reagal de kuplung a baratunk..vagy nem :P
Vik. Nem kéred el a sràc szàmàt?
Többre gondoltam volna
Azért a a sok drótkorongizàs mellé kellett egy bő Milla is.
Nagyon szép lett
Szép..
Szep!
Le a kalappal az ilyen fanatikusok elott! Es lefogadom minden percet elvezte
Haver vett egy régi hondàt. Dolgozott rajta 800 óràt.......Készen van.
Mentem 19 es injektorissal egy keveset. Ezért érdemben nem tudok nyilatkozni,sík terepen próbàltam ki. Finom gàzreakciója volt ,szépen épült fel, nem volt gyenge,de nagyon fickós se. Olyan kis finom jószàg. Tény hogy màs 2 T tett màr jobb benyomàst.