Ez komoly hegesztes. Ja .feri nem fogja fol a ktm kitapossa az utat barmi aron. Ferit sajnos szunyogkent tapossak el vagy inkabb bolha..... Tobbi.marka a hajat fogja tepni 1-2 ev mulva a dínóikkal. Aztan szepen.tonkremennek . Sajnos a politikabol kell idezzek. Orban viktorhoz tudnam.hasonlitani. ahogy az ideologiàit raerolteti a polgarokra. Egyszeruen elveszitette a valosaggal.a kapcsolatot. Minel.hamarabb kerul szakemberhez.annal.tobbet tudnak rajta segiteni. :).
Nem a Manuel Lettebichler hitelessége volt kétséges eddig se !!!!!! Hanem inkább a tiéd !!!! Még azért annyit hozzátennék az írásodhoz, hogy ha minél feljebb mész a hegyen, annál dúsabb lesz a motorod. Tehát nem tud besülni e miatt a gép, max gyengébb lesz, a túl dús keverék miatt. Ebből láthatjuk hogy Münchausen báró technikai ismeretei is hibásak.
Inkább úgy fogalmaznék hogy kevés a pro rider...Persze ez nem azt jelenti hogy a halandó mezei proli nem tudja arra használni a technikát amire tervezték,de a nagy többség azért bevallható hogy messze elmarad attól a szinttől hogy érdemileg bírjon ítélkezni a jó és a jobb motorról. Ez mindígis vita tárgya lesz hogy melyik a non plusz ultra motor,de nem hinném hogy tényleg ennyire nagy a kontraszt gép és gép között..Az viszont tény hogy sokan azért veszik a bejáratott márkát mert olyan az alkatrészellátás amit a többi gyártó egyenlőre nem tud itthon megugrani. Annak ellenére hogy nem a világ legjobb motorját tulajdonolja...
Jelen eserben a szavahihetőség,régen nem vita tárgya...Az is nyilvánvaló hohy a Beta RR a világ legjobb motorja.... Az sem ses hogy a gyári menők szerződése tuti kitér arra is hogy kizárólag,és csakis fikázniuk kell az alájuk tolt technika hiányosságait,és minden létező médiában,beleértve Feri ténykedését is,kötelezően csak negatív kritikát jelentethetnek meg... De ne feledjük a mester szavait,a negatív reklám a legjobb reklám... Azért az az amatőröknek való kacat a legnagyobb darabszámban eladott motor.... Még mindíg.
Szia Dew,
Nem faradok, es most jo szorakozas ez nekem
Tegnap mutottek ugyhogy most raerek irkalni. Persze hogy errol szol Ferinel, tisztaban vok vele, csakhat jo ramutatni arra ha valaki nem egyenesen beszel. Lehet hogy most par embernek leesik valami, mondjuk a szavahietoseg. Ha nem hat nem. Annyira nem aggaszt
Mindenki aki 2Tben gondolkodik meg (azert van meg sok gyarto) az a vegsokig kitolja ezt es biztos vagyok benne, hogy mindegyik injektoros lesz. Az elektromos valosagos elterjedese also hangon 5-6ev. Addig kell vmit kezdeni a tobbieknek is. Na addigra a KTMnek nagy elonye lesz.
Mas tema: lezerhegesztes. Ha valakinek ilyen gondja van, szoljon. 0.2mm varratszelesseg es szinte nulla hobevitel
Szerintem feleslegesen fárasztod magad!
Mintha vitatkoznál a híradóval/hírekkel, minek emel ki részleteket teljes információ környezetből, vajon miért...célért.
Olyan egyszerű Feri célja, mint a faék, nem tudom mi nem egyértelmű benne?
A KTM TPI hibáit szeretné kiemelni(nagyítani), s arra szeretné felhívni a figyelmed, vehetsz helyette BETA-t, ennyi!
Egyébként a célközönség nagyívben leszarja az EU-s normákat, amiknek próbálnak megfelelni a gyártók...tudom nekik muszáj, ha motort akarnak eladni az EU ban.
El van menve az egész EU gondolkodás irány elektronyos irányba, 2T fejlesztésekkel nem igazán rúghatsz már labdába sokáig,
az EURO faszom tudja mennyit majd vajon tudni fogja a TPI? S beleölnek egy rakat pénzt és energiát a TPIbe,
ami jó eséllyel később úgy se fogja tudni az EUR X-et. Másik gyártók meg kicsit rövidebb távon gondolkodhatnak,
ők megoldották egyszerűbb módokkal, ami most láthatóan nem fog addig kitartani, mint a TPI.
de egyáltalán nem biztos, hogy érdemes itt ennyire hosszútávon gondolkodni, mint amibe a KTM vágta a fejszét...
Szerintem a 2T nagy előnyét vágja agyon most a KTM a TPI vel, az egyszerűségét.
Feri,
Elkanyarodtal kicsit. Nem az a kerdes hogy egy (legalabbis 2tben uj) technologia hasznalatanak mennyi a kiorrasi ideje. Ezt mindenki tudja hogy az az elso ev sosem arrol szol. Gondoljunk csak az uj szeriakra az autoknal.
Ktm elkezdett vmit, folytatni fogja, jo lesz, a tobbiek kovetni fogjak. Egyszeruen nem lesz valasztasuk.
A kerdesem az volt, hogy miert allitottal olyat (lenti idezet) aminek nincs valosagalapja? Ha valaki legalabbis ket mondatot elolvas es megert angolul
Feri,
Ezt irtad:
" egy profi motor ami meg kell állítsd majd a Seay to Sky verseny során, ahol köztudott a szint különbség több ezer méter, mert a computer ecu-T UTÁN KELL ÁLLÍTANI, ÚJRA PROGRAMOZNIA MAGÁT, ITT A MÓDSZER: állítsd meg 3 szor a motort, majd várj 5 másodpercet, és indítsd ujra 3x, míg átállítja magát a magasságra ez ECU"
Annyit irtam hogy ez igy nem allja meg a helyet.
Lehet barmi mas nyugje egy motornak(foleg ha uj fejlesztes) akar az is amit irsz, de csak egy hipoteziskent ertekelem. Amit a versenyzo "ismeroseid" mondanak azt is azert ovatosan kell kezelni. Volt jopar versenyzo motorja nalam (igaz nem ilyen szintu,mint akit Te emlitesz), de az alapveto ismereteik voltak csak meg, egy melyebb analizisre nem igazan voltak kepesek.
Te Isten! Valaki veszi a faradtsagot es elolvassa vagy meghallgatja as angol szoveget??
Miert kell ferditeni Feri? Rohadtul nem arrol van szo hogy menet kozben meg kell allni.... Ja es biztosan emiatt sultek be a gepek
A leírásban nem három alkalom szerepel, csak egy. Vagy arra gondolsz, hogy akkora a szintkülönbség, hogy legalább 3x el kell majd követni ezt a dolgot?
Àaaaa nem így gondoltam. De úgy vélem nehéz szívvel adsz 2.5Millàt egy 19 es injektorosért.....nézni kell valami alternatívàt. A sherco egy jó opcio.....
18 as sc 250 xc megfelelője. Igen sok.minden nem tetszik.viszont pozitiv a velemenyem. Serkom.nem.lesz mert habar kozel van a kereskedo. Nem csipi a pofamat. Alkatreszt inkabb nem.kuncsorgok tole. Rossz a marketingje a sracnak. Igaz ausztriabol hamarabb megvan mint egy fingàs. De mivan ha hirtelen kell valami.?? ....inkabb kihagyom . En maradok a ktm nel. Fő a baratsag. :).
Nem faradok, es most jo szorakozas ez nekem
Tegnap mutottek ugyhogy most raerek irkalni. Persze hogy errol szol Ferinel, tisztaban vok vele, csakhat jo ramutatni arra ha valaki nem egyenesen beszel. Lehet hogy most par embernek leesik valami, mondjuk a szavahietoseg. Ha nem hat nem. Annyira nem aggaszt
Mindenki aki 2Tben gondolkodik meg (azert van meg sok gyarto) az a vegsokig kitolja ezt es biztos vagyok benne, hogy mindegyik injektoros lesz. Az elektromos valosagos elterjedese also hangon 5-6ev. Addig kell vmit kezdeni a tobbieknek is. Na addigra a KTMnek nagy elonye lesz.
Mas tema: lezerhegesztes. Ha valakinek ilyen gondja van, szoljon. 0.2mm varratszelesseg es szinte nulla hobevitel
Mintha vitatkoznál a híradóval/hírekkel, minek emel ki részleteket teljes információ környezetből, vajon miért...célért.
Olyan egyszerű Feri célja, mint a faék, nem tudom mi nem egyértelmű benne?
A KTM TPI hibáit szeretné kiemelni(nagyítani), s arra szeretné felhívni a figyelmed, vehetsz helyette BETA-t, ennyi!
Egyébként a célközönség nagyívben leszarja az EU-s normákat, amiknek próbálnak megfelelni a gyártók...tudom nekik muszáj, ha motort akarnak eladni az EU ban.
El van menve az egész EU gondolkodás irány elektronyos irányba, 2T fejlesztésekkel nem igazán rúghatsz már labdába sokáig,
az EURO faszom tudja mennyit majd vajon tudni fogja a TPI? S beleölnek egy rakat pénzt és energiát a TPIbe,
ami jó eséllyel később úgy se fogja tudni az EUR X-et. Másik gyártók meg kicsit rövidebb távon gondolkodhatnak,
ők megoldották egyszerűbb módokkal, ami most láthatóan nem fog addig kitartani, mint a TPI.
de egyáltalán nem biztos, hogy érdemes itt ennyire hosszútávon gondolkodni, mint amibe a KTM vágta a fejszét...
Szerintem a 2T nagy előnyét vágja agyon most a KTM a TPI vel, az egyszerűségét.
Elkanyarodtal kicsit. Nem az a kerdes hogy egy (legalabbis 2tben uj) technologia hasznalatanak mennyi a kiorrasi ideje. Ezt mindenki tudja hogy az az elso ev sosem arrol szol. Gondoljunk csak az uj szeriakra az autoknal.
Ktm elkezdett vmit, folytatni fogja, jo lesz, a tobbiek kovetni fogjak. Egyszeruen nem lesz valasztasuk.
A kerdesem az volt, hogy miert allitottal olyat (lenti idezet) aminek nincs valosagalapja? Ha valaki legalabbis ket mondatot elolvas es megert angolul
Ezt irtad:
" egy profi motor ami meg kell állítsd majd a Seay to Sky verseny során, ahol köztudott a szint különbség több ezer méter, mert a computer ecu-T UTÁN KELL ÁLLÍTANI, ÚJRA PROGRAMOZNIA MAGÁT, ITT A MÓDSZER: állítsd meg 3 szor a motort, majd várj 5 másodpercet, és indítsd ujra 3x, míg átállítja magát a magasságra ez ECU"
Annyit irtam hogy ez igy nem allja meg a helyet.
Lehet barmi mas nyugje egy motornak(foleg ha uj fejlesztes) akar az is amit irsz, de csak egy hipoteziskent ertekelem. Amit a versenyzo "ismeroseid" mondanak azt is azert ovatosan kell kezelni. Volt jopar versenyzo motorja nalam (igaz nem ilyen szintu,mint akit Te emlitesz), de az alapveto ismereteik voltak csak meg, egy melyebb analizisre nem igazan voltak kepesek.
Miert kell ferditeni Feri? Rohadtul nem arrol van szo hogy menet kozben meg kell allni.... Ja es biztosan emiatt sultek be a gepek