Én annyit fűznék hozzá, hogy volt akik nem tudták beállítani és voltak olyanok is akiknek viszonylag gyorsan sikerült. De mikor 3-4 nap motorozás után a 2017-el visszaültem a saját 2016-os motoromra (nem egy idegenre) úgy éreztem, mintha egy rossz állapotú cross Czetkára ültem volna.
A 17 es tetszett amikor nulla km es en kipróbàltam. Csak senki nem hagyta ezt a beàllitàst, mert vâllalhatattlan volt a 4 l per óra fogyasztàs. Ment az okossâg.... 1 évig.... Jaxy mesélhetne,hogy sikerült e neki beàllitani. Szerintem nem. Aztàn beraktàk a 18 as karbi szettet... Az se az igazi. Ezért írtam, hogy a 16 os jó moci,ott nem volt ilyen gond. Amúgy hamarosan drasztikus màrkavâltàsok lesznek a 2 T piacon......
16 os xcw a leggjobban sikerült ktm. Vigyàzz rà,óvjad,kényeztesd. 17 18 19 egy se tudja ....amit az tud. Akinek itt ilyen van , el nem adnà semmi pénzért.
Mai versenyen az en 2016os 300as xcw-m indult elsonek (nem lepodtem meg mert edzesen is mindig az enyem kel eletre leghamarabb). Egy fel eve csinalta meg a szerelo srac az oninditojat (nem volt baja, de valami perselyt cserelt) azota nem nyultunk hozza. Hecceltem is a beta-s sracot a rajtnal, hogy most kiderul zsirferi allitasa igaza e, mar csak azert is mert zsirtvs matrica volt a motorjan. Ez csak ugratas volt mert nyilvan ebbol ez nem derul ki, az viszont igen hogy a ktm onindito ha faszan be van love akkor nagyon gyorsan elinditja a 2t-t, 4tknek eselye se volt (raadasul en egyesbe inditok mert ugy is villam, sokan uresbe mert mashogy nem indul plane a 4t. Beta egy pillanattal mogottem indult es az elso kanyarnal megelozott, ugyesebb volt nalam a srac egyebkent, innen is gratulalok neki, meg mindenkinek aki elottem vegzett.
2008-ban vettem egy hyosung gt 650i-t új motorként. (Nem kínai, de ez most mindegy)
A motort a koreai eladó 560 000 forintnak megfelelő dollárért hozta el Hamburgig. A vám ha jól rémlik 10% volt. Erre az áfa 25% ez így összesen 770 ezer. + regadó (80 erez) + fuvar és összeszerelés. Én a motorért kerek 1 millát fizettem egy cégnek aki mindent intézett.
A magyar forgalmazó akkor 1,55 millióért adta a motort (tapasztalat szerint 1,5 alkuval). Mivel sokat nem tudtak eladni belőle időről időre csődbe mentek.
A lényeg: Kínában megvéve biztos, hogy filléres a motor. Ugyan akkor forgalmazni Európában olyan plusz terheket jelent (vám, szállítás, áfa, garanciális ügyek, márkahálózat stb.), hogy a végén már nem tudod érezhetően olcsóban adni mint mondjuk egy európai gasgas. akkor pedig nem veszik és akkor már meg se éri behozni.
Szerintem.aki.most racsap a jogra jol jar! Aranybànya!! Esetleg feri ezt is a szarnyai ala vehetné.:) Mint vilag legjobb mocija. Bar szerintem itthon ez is 2 milio lesz majd :)
Rengetegen eszik a kinai kajat is! Ezt is venni fogjak. Ha mas nem is ...eleg ha a kinaiak veszik! Mar akkor is tobbet eladnak mint a ktm osszesen. Annyian vannak. Amugy a plasztikot jol elcsortak a huskitól. Sokat nem geciztek a kitalalason.
Fárasztjátok egymást feleslegesen a "márka harccal", minek?
A beindítós vidiben szerintem egy jó ötletet látni, s ennyi, teljesen mindegy mi indít mit,
szerintem az is tök mindegy ki mivel jön motorozni, ő jól érezze magát rajta s annyi!
Az XR600 as pilóta jól tolja, ügyes! Szerintem az alatt se a széria futómű van.
Mai versenyen az en 2016os 300as xcw-m indult elsonek (nem lepodtem meg mert edzesen is mindig az enyem kel eletre leghamarabb). Egy fel eve csinalta meg a szerelo srac az oninditojat (nem volt baja, de valami perselyt cserelt) azota nem nyultunk hozza. Hecceltem is a beta-s sracot a rajtnal, hogy most kiderul zsirferi allitasa igaza e, mar csak azert is mert zsirtvs matrica volt a motorjan. Ez csak ugratas volt mert nyilvan ebbol ez nem derul ki, az viszont igen hogy a ktm onindito ha faszan be van love akkor nagyon gyorsan elinditja a 2t-t, 4tknek eselye se volt (raadasul en egyesbe inditok mert ugy is villam, sokan uresbe mert mashogy nem indul plane a 4t. Beta egy pillanattal mogottem indult es az elso kanyarnal megelozott, ugyesebb volt nalam a srac egyebkent, innen is gratulalok neki, meg mindenkinek aki elottem vegzett.
(Van videom rola, majd feltoltom).
A motort a koreai eladó 560 000 forintnak megfelelő dollárért hozta el Hamburgig. A vám ha jól rémlik 10% volt. Erre az áfa 25% ez így összesen 770 ezer. + regadó (80 erez) + fuvar és összeszerelés. Én a motorért kerek 1 millát fizettem egy cégnek aki mindent intézett.
A magyar forgalmazó akkor 1,55 millióért adta a motort (tapasztalat szerint 1,5 alkuval). Mivel sokat nem tudtak eladni belőle időről időre csődbe mentek.
A lényeg: Kínában megvéve biztos, hogy filléres a motor. Ugyan akkor forgalmazni Európában olyan plusz terheket jelent (vám, szállítás, áfa, garanciális ügyek, márkahálózat stb.), hogy a végén már nem tudod érezhetően olcsóban adni mint mondjuk egy európai gasgas. akkor pedig nem veszik és akkor már meg se éri behozni.
Szerintem esélye nincs Európában.
https://gpxmoto.com/index.php?...
5-600 ezerért szerintem sokan vennének ilyet
http://youtu.be/5GIzuvDeTH8
A beindítós vidiben szerintem egy jó ötletet látni, s ennyi, teljesen mindegy mi indít mit,
szerintem az is tök mindegy ki mivel jön motorozni, ő jól érezze magát rajta s annyi!
Az XR600 as pilóta jól tolja, ügyes! Szerintem az alatt se a széria futómű van.