hy
hivott egy srác konyhakredenc ügyben...egy megbíz6ó asztalos szakembert (OKÍs végzettség fontos) keres
Én adtam meg neki a szàmod. Szeretné talpra àllitani a konyhakredencet .úgy kapta valami melóhelyen. . Sràc ful normàlis nem ingyen gondolta. Azóta -még nem -sikerült megoldania de gondolom majd te...el is vinné hozzád. és otthagyná a teljes felújítàsra gyàri àllapot visszàllítàsra. Gondolom 4-5 kilót rapattint gond nélkül. Azért gondoltam jó ötled ha hozzàd viszi mert szabin vagy és értessz is hozzà ...ha valaki te tudtad az összes nyűgjét a konyhakredenceknek... Gondoltam jól jönne egy kis plusz meló.
másik ismerős gázszerelőt keres pest megyébe.. neki ajánlottam a Lőrincet.. annak idején feldzsúton volt polgármester..de gondolom sok volt a rossz gázkészülék és visszament dolgozni élete szakmájába...
remélem annak a srácnak is sikerül majd mert egy rossz gázkészülék szinte gyujtó-bomba ként emeli meg a házak tetejét
hy..
köszi hogy rám gondoltál...de igy is annyit dolgozom, hogy
ha épp jut időm valamire akkor ilyenkor inkább strand meg hasonlók....rengeteg motorszerelő haver számát tudom, de legalább is mindég egyel többet , mint aki nem vállalná el mielőtt én nekem kellene
Én adtam meg neki a szàmod. Szeretné talpra àllitani azt a berget .úgy kapta valami melóhelyen. . Sràc ful normàlis nem ingyen gondolta. Azóta sikerült megoldania mert miutàn elhajtottad megadtam neki a husaberg szerelő szàmàt. Màr el is vitte és otthagyta teljes felújítàsra gyàri àllapot visszàllítàsra. Gondolom 4-5 kilót rapattint gond nélkül. Azért gondoltam jó ötled ha hozzàd viszi mert szabin vagy és értessz is hozzà ...ha valaki te tudtad az összes nyűgjét a bergeknek... Gondoltam jól jönne egy kis plusz meló.
Hívot az ember valami bergel aminek a tipusát sme tudta elmagyarázni igazán..de az évjárata 2005.. ahhoz viszont olyan tipus amit mondott nem tartozik...és az hogy nem indul.. ..ajánlottam neki egy jó szerelőt az majd faintosul megcsinálja...
Sanyó
az sx-f 450 azokkal az átalakításokkal amiket kapot (melegindító a kormányra + 5 dik sebességfokaozat+ 18as hátsó kerék.. cigóval, 12-54..55 lk ) ) mindenhol Is partiban volt a 4 évvel fiatalabb koncepcióval és a a egy + párezer ájró különbözet... ha hiányozna...egy fabatkával sem érne kevesebbet / motorozás!
de igy hogy nem hiányzik...igy azért valljuk ebe ez a 2017 konstruikció sokkal sokkkkal jobb...( = pár száz eurós értékkülönbség valójában nem 3ezer!)
annak idején Gyagyástól majdnem sikerült is venni egy makulátlan-hibátlan gyönyörű..(a drágaaszágom ) sx-f 450 2017 fasztorit, de aztán csak nem adta oda nekem ...
aztán jött ez az exc...
hát nagyon jó az hogy a ventivel semmi gondom.. kapcsolja magának a vezérlőelektronika ha kell.. .a tank .. a formás idomszett a .... a hűtőterelő egyben hűtővédő is...a pds... az első négy sebességben endúró váltó (5-6 az ugy e mindegy ,mert erre felé azok nem nagyon kpnak.. még az 5 az néha-néha..de a 6...
az ho a tank az 8,5 liter a 7,5 helyett az is nagy ajándék...mert ugye eddig...5-6 literrel (ami egyszer egy nagyon hosszú nap végén kúszot fel 6,8 literre, ez volt el egész nap)... az most hogy 7 deci helyett 1,7 liter marad a tankba a nap végén az ....
na meg az érték csökkenés amiröl beszélnek... én egy olcsóbb darabot vettem .. amiből a két és fél év alatt a buktam negyed misit. ...gyakorlatilag 2,5 évet mentem ..ingyé :-)
persze...
ehhez hozzá tartozom ÉN is...hogy a melegindítót megcsináltam, a venti az 5dik fokozat sem ugrott bele magától...12-54 et sem a gólya hozta a 18as kerék is kell azért.... a lendkeréksúly......ezek nélkül egy sima "ember" a büdüös éltebe nem képes endúrózni egy sima kroccal!!
ha ez most nem állna a garagéban simán vennék 1,5 ért egy 5 sebességes 2016- 2017 husaberg v ktm korccot...de igy hogy ez itt van...ezt imádom most.. ez a z "aktuális szuper hard-endúró"
Szali
Arra gondoltok hogy vetem az új 2017 exc-f 450 mocira egy: 2016 sx-f idom szettet amihez ugye, rajtszámtábla van lámpa helyett és a hátsó lámpa is ment a polcra
ha ez nem lenne.. beújítanám haver 2017 20ki fc 450 jét
Déw...
a berugókar vs önindító...
a régebbi gépek azok csak önindítóval... nem mennek....de az újak....meg símán... évjárat és tipus függő a téma,..én a 2013 hoz sem kellett ..és a 2017 hez sem kell...
Azert nem mesélte mert igazàból nem tért àt. :)). Lélekben most is sxf et hajt. Elfogadta az exc t de visszakell fojtania vàgyait ,nehogy tegyen rà egy kis tankot ,kiszedjen pàr fokozatot stb... Titkon nézegeti az fc ket sxf eket. Szerintem nem.kell sokat vàrnunk. Egyebkent igazavan. Hihetetlen pénzekert vannak 17-18 as 450 krosszok. 3500-4000 eurókert jonnek 20-50 óràsak szinte erthetetlen miert esik ekkorat egy pàr honapos motor csak mert krossz valtozat. Nem sokbol tart ezeket endurositani. Ugyanugy lehet veluk menni 2-3000 euroval kevesebből!
Zari.! Nem is mesélted......Milyen volt a cross rol való àtàllàs enduróra. Gondolom megügyesedtél pik pak. De az lehet hogy nem. Mert aki elég ügyes az màr nem lesz jobb,??? Na... hogy is volt. Most ebbe a kânikulâba belefér.....
egyébként augusztus 1 el nekem is egy motorozás mentes ( mivel a kroccpálya csak két órákat is ide kell számolni!!) időszak költözik be...
a 2 csáld nincs meg itthon egyedül...meg ugye a 35 fok itt a helyi hegyben eléggé pusztulat meleget idéz elő főleg a patakokban vagy azok közelében az erdőkben és mivel az egész hegy csak ebből áll )....meg nyaralni is kell...szóval ez egy motorozás mentes időszak...
ugyhogy befogom a pofám... és kussolok.. mert ilyen kor sem berugóval sem önidítóval nem megy a gépezet...
az meg hogy reggel 6 tól 8 ig megy...azt meg ugye ma is .. és mindég is mindenki átalussza...viszont igy reggel 6- 8ig terjedő időszakban azért... qrwa jót lehet pályázni....még akkor is ha az nem motorozás...
lényeg...várom a szeptember 3at.. hogy újra szabadon szárnyalhassak...
jaja volt olyan.. az szuper esigszeff négyötven sohalenemerülő aksisról....
mikor még olyan venti kapcsolóm volt hogy nem lehetet tudni hogy kikapcsoltam é vagy sem... az napeste 3 felé tényleg meg MIhály-lott az aksim a beer bárnál... de akkor szoptam az életemelső akkor follreteknek mondodtt tapadásmentesnek mondtam a sztárkorssz5-5 aztán k9özbe meg a gumi jó volt csak az állandó önfelfújás után nem fogott semmit...le is merítette az aksit is.. meg engem is délután 3romra... aztán kapott 5 perc egyfojtában menetet az egész napos szopókból kikerülvén.... a dombtetőn leengedtem a gumit.. + megszellőzöttt a motor és azalatt az idő alatt töltött anyit magán + a már megjött tapadásban a lapos st 5... ... hogy visszamentünk a beer bárhoz.. és csak felvitt hibátlanul...
ezt az az munkavállaló elmesélése alapján sikerült megtudni akinek az utolsó 15 évben a motorozás volt a mindene ,de megismert egy puncit és az egy ciklus alatt(amig a nőnek megjön a télapó majd elmegy és újra megjelenik) kitakaritotta az életéből a motort motorozást és minden ezzel kapcsolatos dolgot?
végül is ehhez képest a motor aksi lemerülés... csak apró hiba lehet
valljuk be, ez a dolog még minden egyedülálló vagy csak gyermektelen legény előtt ott lebeg
Szali... az egy 20aberg fe 570 volt... aminek egyszerre volt aksi is és testzárlat meg benzinpumpa tönkremeneteli baja... a vezetékköteggel együtt, úgy szoptatott mint annak idején a fehér lófaszú herceg a kamionparkolóban a szépéletű lányokat
Megszépülnek az emlekek tényleg..tökre elfelejtettem.egy történetet a zarandból. Mikor akksit kellett kölcsön adni a szatymazi fejlesztőnek. Aztán.meg menteni kellett autóval de nem.maradt a megbeszélt helyen. Emiatt okozott "pic"i galibàt. A történet majdnem síràssal végződött. Igaz Vik? Mit adtàl volna akkor egy berugókarért?
Én azért egy jópár emberkének adtam aksit kölcsön a 2t önindítósból, mert a 4t-n nem volt berúgó. Egyik esetben az aksi szart be, a másikba meg 5-6 óra tologatás szopás után lemerült az aksi. Az meg köztudott hogy csak Betában nem megy tönkre az aksi, se az önindító, de még a gomb se törik le soha. Mondjuk hallani olyan sztorit is románba az erdőbe, hogy szatymazi soha le nem merülő sxf, azért elmenekült a romaniacs 4. napi nyomról, hasonló problémák miatt. Amúgy én is nagy önindító leszedő voltam, 2014-ig, mert addig nem volt elfogadható önindítója a Ktm-nek, azóta nem volt sok rugdosás, kivéva az előbbi eseteket.. Azért engem is kimondottan megnyugtat az a kis berúgókar..
Elfogadom mindenki véleményét a berúgókar kapcsán is, de tartom a sajátom.
Jobb ha van és nem kell, mintha nincs és kéne.
Nekem legutolsó motorozáskor pont kellett, csak azzal indult a motor valami megnyekkent a bendixben, előtte 2-3 évig nem sűrűn használtam én se.
Súlycsökkentést feleslegesnek érzem, bőven jó már a kb 105kg os motor, s általában anyagminőség rovására megy, aztán törik mint a ropi.
Ráfeküdhetnének inkább a fogyasztás csökkentésre :)
Ez a sok kütyü addig ok,míg az ember nem butul meg általuk, de amikor már a nélkül nem mennek alapvető dolgok érdemes elgondolkodni.
Addig jók, míg könnyebbé teszik az életed, de nem leszel hülye általuk, amint elbutulsz, már baj van.
Szerintem.
Berugohoz en is csatlakoznék. En voltam az aki igen sokaig szerettem rugni a motort es le is szereltem kompkettan az oninditot a motorjaimrol. Ahogy kijott a leszerelhetetlen oninditos ktm. Valahogy ezek a dolgok 2016 őszétől elmaradtak. Tv hireivel ellentetben csak hozzaertem a gombhoz es jart a moci. Azota se surun rugtam a motort. Szerintem.max 5 x valani egyéb okbol. Hozza lehet szokni a gomboshoz. Lehet berugokar nelkul élni.
Déw...
tudod hogy nem vagyok 1 zsirferifán,de ezzel berugókar mentes élettel egyet kell érteni.
Már a 2013 sx-f 450 sincs berugó és mint láttad annó ..nem is volt rá sosem igény hisz indult pöccre akár mennyiszer akár milyne szopóban is!!
... a berugókar ra régi idők mozija lett
Szanyi.
Faja
ha jól értem akkor van egy 2018as gasgas 300asod??
mesélj...
legyen már ne csak ktm...
legyen gaszgasz szerkó meg béta is az endúróban...
mesélj kicsit...hasonlítsd olvasán a sok sok titokmacsak
Üdv.
Én az itt megjent cikkben azt olvastam, hogy 1000 euróval olcsóbb lesz az EC300-nál. Talán a berugó karhoz tartozó mechanika kihagyása egy jelentős tétel ebben. Meghát jól néz ki az adatlapon, hogy könnyebb is.
Utaltatok rá páran, hogy a GasGas nem éppen egy jó márka. Amennyire én megértettem a '18-as egy új tervezésű gép. Az amerikai teszt videókat néztem mielőtt megvettem. Azok alapján vállalhatónak tűnt.
Én elégedett vagyok vele. Persze tudásomhoz mérten tudok véleményt alkotni. Pl. nagyon sokat segített, hogy a power szelep nyitást, be lehet könnyedén állítani, és a motort így lágyabb nyomaték ugrással üzemel, ami kanyarban sokkal könnyebb gáz adagolást eredményez.
Meg persze a karbi beállítása a levegő csavarral, és suber tűvel is tökéletesítette a gáz reakciót.
Magyar új motor piacon a GasGas volt az idei évben, számomra a jó ajánlat. Ami sokat nyomott, hogy KTM-nél 1mFt-al olcsóbb volt, és ezt úgy tudta, hogy nevemre szóló számlával, áfával, le papirozva vehettem át. Ennyi pénznél ez nekem már döntő volt.
Ez lesz a gasgas új típusa idén. (valami ranger névre hallgat)
Már meghülyültek ezek is és lehagyták a berúgókart? aztán a patakba megfektetett motorot lehet utána tilitolizni, mert tuti zárlatol az akksi.
Szerencsére az EC és XN-n még fent, persze valójában erre is rá lehet rakni, csak valami kupakfélét látok a helyén, a blokk az ugyanaz.
Alacsonyabb a motor mint a társai, puhább telók, stb.
hivott egy srác konyhakredenc ügyben...egy megbíz6ó asztalos szakembert (OKÍs végzettség fontos) keres
Én adtam meg neki a szàmod. Szeretné talpra àllitani a konyhakredencet .úgy kapta valami melóhelyen. . Sràc ful normàlis nem ingyen gondolta. Azóta -még nem -sikerült megoldania de gondolom majd te...el is vinné hozzád. és otthagyná a teljes felújítàsra gyàri àllapot visszàllítàsra. Gondolom 4-5 kilót rapattint gond nélkül. Azért gondoltam jó ötled ha hozzàd viszi mert szabin vagy és értessz is hozzà ...ha valaki te tudtad az összes nyűgjét a konyhakredenceknek... Gondoltam jól jönne egy kis plusz meló.
másik ismerős gázszerelőt keres pest megyébe.. neki ajánlottam a Lőrincet.. annak idején feldzsúton volt polgármester..de gondolom sok volt a rossz gázkészülék és visszament dolgozni élete szakmájába...
remélem annak a srácnak is sikerül majd mert egy rossz gázkészülék szinte gyujtó-bomba ként emeli meg a házak tetejét
köszi hogy rám gondoltál...de igy is annyit dolgozom, hogy
ha épp jut időm valamire akkor ilyenkor inkább strand meg hasonlók....rengeteg motorszerelő haver számát tudom, de legalább is mindég egyel többet , mint aki nem vállalná el mielőtt én nekem kellene
Sanyó
az sx-f 450 azokkal az átalakításokkal amiket kapot (melegindító a kormányra + 5 dik sebességfokaozat+ 18as hátsó kerék.. cigóval, 12-54..55 lk ) ) mindenhol Is partiban volt a 4 évvel fiatalabb koncepcióval és a a egy + párezer ájró különbözet... ha hiányozna...egy fabatkával sem érne kevesebbet / motorozás!
de igy hogy nem hiányzik...igy azért valljuk ebe ez a 2017 konstruikció sokkal sokkkkal jobb...( = pár száz eurós értékkülönbség valójában nem 3ezer!)
annak idején Gyagyástól majdnem sikerült is venni egy makulátlan-hibátlan gyönyörű..(a drágaaszágom ) sx-f 450 2017 fasztorit, de aztán csak nem adta oda nekem ...
aztán jött ez az exc...
hát nagyon jó az hogy a ventivel semmi gondom.. kapcsolja magának a vezérlőelektronika ha kell.. .a tank .. a formás idomszett a .... a hűtőterelő egyben hűtővédő is...a pds... az első négy sebességben endúró váltó (5-6 az ugy e mindegy ,mert erre felé azok nem nagyon kpnak.. még az 5 az néha-néha..de a 6...
az ho a tank az 8,5 liter a 7,5 helyett az is nagy ajándék...mert ugye eddig...5-6 literrel (ami egyszer egy nagyon hosszú nap végén kúszot fel 6,8 literre, ez volt el egész nap)... az most hogy 7 deci helyett 1,7 liter marad a tankba a nap végén az ....
na meg az érték csökkenés amiröl beszélnek... én egy olcsóbb darabot vettem .. amiből a két és fél év alatt a buktam negyed misit. ...gyakorlatilag 2,5 évet mentem ..ingyé :-)
persze...
ehhez hozzá tartozom ÉN is...hogy a melegindítót megcsináltam, a venti az 5dik fokozat sem ugrott bele magától...12-54 et sem a gólya hozta a 18as kerék is kell azért.... a lendkeréksúly......ezek nélkül egy sima "ember" a büdüös éltebe nem képes endúrózni egy sima kroccal!!
ha ez most nem állna a garagéban simán vennék 1,5 ért egy 5 sebességes 2016- 2017 husaberg v ktm korccot...de igy hogy ez itt van...ezt imádom most.. ez a z "aktuális szuper hard-endúró"
Szali
Arra gondoltok hogy vetem az új 2017 exc-f 450 mocira egy: 2016 sx-f idom szettet amihez ugye, rajtszámtábla van lámpa helyett és a hátsó lámpa is ment a polcra
ha ez nem lenne.. beújítanám haver 2017 20ki fc 450 jét
Déw...
a berugókar vs önindító...
a régebbi gépek azok csak önindítóval... nem mennek....de az újak....meg símán... évjárat és tipus függő a téma,..én a 2013 hoz sem kellett ..és a 2017 hez sem kell...
a 2 csáld nincs meg itthon egyedül...meg ugye a 35 fok itt a helyi hegyben eléggé pusztulat meleget idéz elő főleg a patakokban vagy azok közelében az erdőkben és mivel az egész hegy csak ebből áll )....meg nyaralni is kell...szóval ez egy motorozás mentes időszak...
ugyhogy befogom a pofám... és kussolok.. mert ilyen kor sem berugóval sem önidítóval nem megy a gépezet...
az meg hogy reggel 6 tól 8 ig megy...azt meg ugye ma is .. és mindég is mindenki átalussza...viszont igy reggel 6- 8ig terjedő időszakban azért... qrwa jót lehet pályázni....még akkor is ha az nem motorozás...
lényeg...várom a szeptember 3at.. hogy újra szabadon szárnyalhassak...
jaja volt olyan.. az szuper esigszeff négyötven sohalenemerülő aksisról....
mikor még olyan venti kapcsolóm volt hogy nem lehetet tudni hogy kikapcsoltam é vagy sem... az napeste 3 felé tényleg meg MIhály-lott az aksim a beer bárnál... de akkor szoptam az életemelső akkor follreteknek mondodtt tapadásmentesnek mondtam a sztárkorssz5-5 aztán k9özbe meg a gumi jó volt csak az állandó önfelfújás után nem fogott semmit...le is merítette az aksit is.. meg engem is délután 3romra... aztán kapott 5 perc egyfojtában menetet az egész napos szopókból kikerülvén.... a dombtetőn leengedtem a gumit.. + megszellőzöttt a motor és azalatt az idő alatt töltött anyit magán + a már megjött tapadásban a lapos st 5... ... hogy visszamentünk a beer bárhoz.. és csak felvitt hibátlanul...
ezt az az munkavállaló elmesélése alapján sikerült megtudni akinek az utolsó 15 évben a motorozás volt a mindene ,de megismert egy puncit és az egy ciklus alatt(amig a nőnek megjön a télapó majd elmegy és újra megjelenik) kitakaritotta az életéből a motort motorozást és minden ezzel kapcsolatos dolgot?
végül is ehhez képest a motor aksi lemerülés... csak apró hiba lehet
valljuk be, ez a dolog még minden egyedülálló vagy csak gyermektelen legény előtt ott lebeg
Szali... az egy 20aberg fe 570 volt... aminek egyszerre volt aksi is és testzárlat meg benzinpumpa tönkremeneteli baja... a vezetékköteggel együtt, úgy szoptatott mint annak idején a fehér lófaszú herceg a kamionparkolóban a szépéletű lányokat
Jobb ha van és nem kell, mintha nincs és kéne.
Nekem legutolsó motorozáskor pont kellett, csak azzal indult a motor valami megnyekkent a bendixben, előtte 2-3 évig nem sűrűn használtam én se.
Súlycsökkentést feleslegesnek érzem, bőven jó már a kb 105kg os motor, s általában anyagminőség rovására megy, aztán törik mint a ropi.
Ráfeküdhetnének inkább a fogyasztás csökkentésre :)
Ez a sok kütyü addig ok,míg az ember nem butul meg általuk, de amikor már a nélkül nem mennek alapvető dolgok érdemes elgondolkodni.
Addig jók, míg könnyebbé teszik az életed, de nem leszel hülye általuk, amint elbutulsz, már baj van.
Szerintem.
Déw...
tudod hogy nem vagyok 1 zsirferifán,de ezzel berugókar mentes élettel egyet kell érteni.
Már a 2013 sx-f 450 sincs berugó és mint láttad annó ..nem is volt rá sosem igény hisz indult pöccre akár mennyiszer akár milyne szopóban is!!
... a berugókar ra régi idők mozija lett
Szanyi.
Faja
ha jól értem akkor van egy 2018as gasgas 300asod??
mesélj...
legyen már ne csak ktm...
legyen gaszgasz szerkó meg béta is az endúróban...
mesélj kicsit...hasonlítsd olvasán a sok sok titokmacsak
Én az itt megjent cikkben azt olvastam, hogy 1000 euróval olcsóbb lesz az EC300-nál. Talán a berugó karhoz tartozó mechanika kihagyása egy jelentős tétel ebben. Meghát jól néz ki az adatlapon, hogy könnyebb is.
Utaltatok rá páran, hogy a GasGas nem éppen egy jó márka. Amennyire én megértettem a '18-as egy új tervezésű gép. Az amerikai teszt videókat néztem mielőtt megvettem. Azok alapján vállalhatónak tűnt.
Én elégedett vagyok vele. Persze tudásomhoz mérten tudok véleményt alkotni. Pl. nagyon sokat segített, hogy a power szelep nyitást, be lehet könnyedén állítani, és a motort így lágyabb nyomaték ugrással üzemel, ami kanyarban sokkal könnyebb gáz adagolást eredményez.
Meg persze a karbi beállítása a levegő csavarral, és suber tűvel is tökéletesítette a gáz reakciót.
Magyar új motor piacon a GasGas volt az idei évben, számomra a jó ajánlat. Ami sokat nyomott, hogy KTM-nél 1mFt-al olcsóbb volt, és ezt úgy tudta, hogy nevemre szóló számlával, áfával, le papirozva vehettem át. Ennyi pénznél ez nekem már döntő volt.
http://youtu.be/vPsTDpJfPbU
Ez lesz a gasgas új típusa idén. (valami ranger névre hallgat)
Már meghülyültek ezek is és lehagyták a berúgókart? aztán a patakba megfektetett motorot lehet utána tilitolizni, mert tuti zárlatol az akksi.
Szerencsére az EC és XN-n még fent, persze valójában erre is rá lehet rakni, csak valami kupakfélét látok a helyén, a blokk az ugyanaz.
Alacsonyabb a motor mint a társai, puhább telók, stb.