Allitolag egy igazoltatas soran . Volt a zsebebe egy ktm hajtokar es egy cdi. Nem tudta megmagyarazni. Mindezt a gyar kaputol 200 meterre. A telefonja meg tele volt gg fotokkal amiket a futoszalnal.keszitett. ezt mar a kapitanysagon szedték.ki.belole. most azon megy a talalgatas ....melyik iranyba kémkedik?? Tàn.kettős ügynökséggel gyanúsítjàk. A dolog pikanteriaja ......shercos zokni volt a làbàn... Erre eddig nincs magyarazat. Még tartja magat. Nem beszél. Egy rendőr ismerősön ottani ismerőse szerint kinvallatni akarjak a titkos fegyverrel. Zsirferis videokat nezetnek.majd vele.
Majd mindjárt kitaláljátok itt az összefüggéseket! :D Gyíkemberek, Chemtrail, Pataki Attila.
Szerintem kiszivárgott volna, ha igaz lenne, amire gyanakodtok. Ha mégis úgy van, akkor minden elismerésem, Culombo hadnagyok...
Igaz amit írsz, de vedd figyelembe, hogy ha vezető tesztpilótaként hűtlen lesz a márkához, és átviszi a fejlesztéseket egy idegen márkához, nincs visszatérés. Nincs nyugdíjas kiemelt márkakereskedés, nincs ingyen kör a práterben.... és társai.
Amugy azosztrakok szeretnek melegebb helyen lenni. Siman el tudom kepzelni hogy Larskapott egy fasza fizetest. Es odakoltozteti a csaladot. Motorozhat kedvere fullos helyen. Jo fizetes. Mondjuk osztrakba se allnak szarul es tok jo cege van. De biztos van az a penz amiert egy par evet lejjebb koltozik. Ami nekem furcsa hogy spanyolba kibaszott jo motorosok vannak helyben! Azert minek odavenni egy osztrakot??
Azt ne mondd hogy hajlik szögestől a bütyök :D persze hogy mereven áll. A faszodba is tennél szeget, olyan merev lenne mint a fagyott kutyaláb! Remélem azért még a viccet érted, ha nem is hogy nem a 3mm csavarhegytől mész fel ami kilóg
Biztos, hogy leírta, de ezzel erősödött a vélelem.
Azért nem józan észre méltó, mert
1.) Enöckle a KTM gyáron belül is kiemelt helyen volt, elsőnek kapta meg a fejlesztéseket, minden fejlesztések tudója
2.) Ő lett volna az utolsó akit elküldenek, tehát nyugdíjig csapathatta volna
3.) osztrák versenyző, osztrák motoron, a nemzeti érzés dominál
4.) a ktm stabilabb gazdasági és távlati alapon áll, mint a pár hónapja a gazdasági csődhelyzetben lévő gas gas.
Szerintem ezek miatt, akár egyenként is. De lehet én látom rosszul.
Addig míg a gas nem veszi a fàradsàgot,hogy készítsen egy bkokkot...addig semmilyen rangos versenyen nem fog eredményt elérni. Ha nem értenek hozzà...miér nem néznek egy ktm beta sherco blokkot....hogy is kéne kinézni......
Mocskos osztrak ktm ből siman kinezem megveszik a gg t. Csinalnak belole egy fost olcson aztan leszedik a gyarrol a tablakat es mehet a ktm gyartas. 1-2 evet adjunk neki. A franciak nem fogjak odadni a nevuket. Azok bolondok. Ott van nemzeti onerzet. A beta is tarthatja magat . Plane ha Tv kicsit tobb szerepet vallana a vezetesben.
Az komoly! En mar regen elvesztettem a fonalat. Sanyi velemenye sajnos nem.merv ado. Fullosan a sajat partjan all :) ez a Lars dolog erdekes.ugyan mit sunnyognak?
Szerintem kiszivárgott volna, ha igaz lenne, amire gyanakodtok. Ha mégis úgy van, akkor minden elismerésem, Culombo hadnagyok...
Nagyobb az esélye annak, hogy a KTM érdekelt a GAS ban, mint nem.
A dakaron is 1:1 ben KTM motorral mentek GASGAS matricával, ez is valószínű csak úgy jöhetett létre, hogy előbbi feltételezés igaz.
Kivéve, ha a gas gas a ktm szatelitmárkàja.
Máshol jár az agyam. Hébe-hóba azért benézek, hogy tartsam a jó szokást!
Azért nem józan észre méltó, mert
1.) Enöckle a KTM gyáron belül is kiemelt helyen volt, elsőnek kapta meg a fejlesztéseket, minden fejlesztések tudója
2.) Ő lett volna az utolsó akit elküldenek, tehát nyugdíjig csapathatta volna
3.) osztrák versenyző, osztrák motoron, a nemzeti érzés dominál
4.) a ktm stabilabb gazdasági és távlati alapon áll, mint a pár hónapja a gazdasági csődhelyzetben lévő gas gas.
Szerintem ezek miatt, akár egyenként is. De lehet én látom rosszul.