Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel nem Feri igazát, hanem a saját hiteltelenségedet erősíted.
Furcsa. Nekem se volt ezzel.problemam.sosem.de akiket ismerek se egyiknek se.
husaberg 2011 te 300 bármikor indul
Én is tanusitom a problémàt.. De csak is extrém kiélezett helyzetbe...Amikor 20 perc alatt 20 métert teszel meg...és 20 szor kell inditózni... Normàl hasznàlatnàl tökéletesen működnek..Ebből is làtszik, hogy Zsír extrém helyen teszteli a motorjait,nyugodtan hívhatjuk motorgyilkosnak...
Ktm nekem is indul jól amúgy. Semmi baja. Mivel kis lóf.sz berúgó van rajta, inkább berúgni nehéz az injektor miatt.

Egyébként kicsit ki kellett tapasztalni a tpi hidegindítást, mert ha egyből tekertetem mint az őrültek, nem indul el. Először csak rányomok egy fél másodpercet, megmozdítja a dugót, indul a tápszivattyú, aztán megnyomom mégegyszer és akkor kb 1 másodperc alatt jár a motor. Csak hidegen közvetlenül ezután szokott még gyengélkedni a tpi, de ha egyből kis apró gázfröccsöket odahúzok, vagy kézzel tartom akkor végképp semmi hiba. Melegen meg azonnal, bármikor. Ha fejtetőről lököd vissza a motort akkor is.
az en 16osom is indul, de azon hajlamos a venti megszivni az akkut. szerintem a 17esnek mar a toltese is jobb (ez csak velemeny)
rogja=rugja
17es es 18 as is van a csapatba, eleg sokat szoktunk ugyeskedos-sok ujrainditos feljaroba menni, egyiket se rogja a kazdaja soha. indulnak gombra egesz nap.
Haver 500as gépe volt olyan hogy néha lenullázta az akkut
De sosem mértem rajta fogyasztást
Volt hogy 3napig nálam volt de semmit se tudtam kimérni
Aztán hol bírta hónapokig hol meg gondolt egyet és másnapra lemerült...
Münchausen megint kezdi. Itt az ismeretségi körbe van 4-5 darab úly Ktm, nekik ismeretlen ez a probléma.
Na ez a tevhit! Marmint a kommutatorok felcsiszolasa.. a leheto legkevesebbszer szabad ezt megtenni. Ezzel jol le lehet csokkenteni a kefek elettartamat a kezdeti nagyfoku szikrakepzodes miatt

Akkor a 2018 nál elég volt a kábel, akksi csere nem is kell.
Bevált? Nah ugye. Ha még az önindító szénkefe futófelületét is finom csiszpapírral átdörzsölöd, leszeded a fekete égett színt, akkor még jobb az eredmény. +2 segítség: mivel az indító relé párszor merült aksival van kattogtatva megéghet, ezáltal kevesebb Ampert ad át. Ha veszel nagyobb motorhoz valót, ami akár 150A is át tud adni, mert szinte minden motoré egyforma, max 2vezetek csere akkor 100% új és gyáritól erősebb. Reléket is alulméretezik....
Kb 10 szer volt műtve a két térdem összesen, egyszerűbb lenne leírni hogy mi nem volt. Kétszer volt keresztszalag, ugyan abba a lábamba. A másikba kétszer leszakadt a térdkalácsom (patella ín). Plussz 1-2 fémkivétel, stb..
Kicseréltem a kábelokat vastagabbra (7mm), plussz megpucoltam az összes érintkező felületet és ezáltal megoldódott, az önindító problémám. Hidegen melegen, indul faszán..
Akkor Beta az Istenkirály bringa. Tőle fog tanulni az összes úgy látom. Minden motornak megvan a gyenge pontja, alkatrésze. Ezeket kijavítva otthon, jó bringát lehet faragni. Mindenbe tesznek hibát, különben nem érné meg gyártani.
nézzük meddig lesz fent https://www.kepesmotor.hu/beta...
Az a kérdés hogy a Kastélypark klinikán melyiket csinálják..?? Mindegyiket. A doki dönti el hogy neked melyik a legalkalmasabb. A Knoll (aki a vidin van doki) is szokott itt műteni. Nekem is kétféle módszerrel van, mert másodjára már nem volt meg, a videóban az elején kivett graft, ezért patella ínből kellett másodjára kivenni..
Itt melyik műtéti eljárást csinálják? Ezt http://youtu.be/Oj0Ks3pcfcU
vegyetek Shido aksit. utána pedig cseréljétek le a gyári cérna kis kábelt az aksi és relé, relé és önindító között, vastagabb réz kábelre. Aminek nagyobb a keresztmetszete. Én megcsináltam a ktm-en, azóta sose volt baj! Komolyabb igazi bikakábel, vagy földkábel, lényeg a réz keresztmetszete. ÁÁmpperr.. ennyi.
igy eleg nehez lesz a ktm arsavjaba tornazni magat.
Én egyenlőre azt feltételezem (lehet csak nagyon optimista vagyok) hogy ennek működnie kell. Valamilyen apróbb hibára gondolnék.. A kábelok viszont szemmel láthatóan fele olyan vastagok mint egy Ktm-é..
Az lehet, hogy nem arra méretezték a gyárból kijövő önindítót, hogy akkor is tekerje meg megfelelően a főtengelyt, ha a kuplung nem old el rendesen, hanem fogja az összetapadt lamella. Ez ügyben egy erősebb akksi segíthet.

Nem tudom a gyári akksinak milyen az indítóárama, de 130 alatt nemigen lesz jó ilyen szituban még akkor se ha a kábelek rendben vannak.
Nekem egy SHIDO van benne 150-es indító árammal ez teker mindig pedig nekem már be van nyalódva a kosár is, nálam inkább most már bendix-koszorú illesztési hézag problémák vannak, párszor le fel vettem a gyújtás deklit és összenyomódott a kliengerit, ki kéne cserélni.
Mondjuk az tény, nekem nem a kisebb motor van rajta, hanem még a régi nagyobb.
Én csak melegen indítom, önindítóval. Az enyém egyébként indul ha üresbe van, szinte mindig, sebességbe viszont 50-50 %-ba.
Illetve még egy kérdés, hidegen próbáljátok a motort önindítózni (ezt nem javaslom) vagy már menet közben meleg motornál sem indít?