A gyújtótrafó test meg az önindító motor test közé tegyetek be egy átkötő vezetéket, lehetőleg valami combosabbat, vagy lehet direktben az akksi negatívról is leállni az önindító testre, csak oda hosszabb vezeték kell. Az indító reléről az önindítóhoz lejövő kábel nem tudom milyen vastag a 2018-nál, az is fontos.
A gyújtótrafó test és a váz között is fémes kontakt kell a festéket érdemes leszedni alóla.
Azt érdemes még kipróbálni mit alkot, ha a töltést lehúzzátok a fesszabályzóról, ami a gyújtásdekli alól jön fel vezeték 2db rámegy a fesszabályzóra, azt húzzátok le róla, s úgy indítani.
(fehér meg egy sárga vezeték)
Én beszéltem velük az önindító problémáról, de nem tudtak róla. Azt javasolták hogy tisztítsam meg az önindító felfogatás csavarjait, meg amire rá van csavarozva, mert lehet hogy nem viszi át a testet rendesen (le van festve). Ami még szembetűnő, hogy nagyon vékonyak a kábelei, ezt ki fogom cserélni..
Vigyétek vissza kereskedőhöz, oldja meg, ők tudják mit kell csinálni vele, addig vigyétek, míg garanciában megoldják.
Minden önindító titka ugyanaz, kell bele egy normális akksi, plusz kell egy normális kábel, ami képes levinni az önindító motorhoz a megfelelő áramerősséget,
amíg nincs szétmenve a bendix és jó az illesztési hézag, addig ott nem lehet bibi.
Ilyen nekem is can csak nem diagnosztizaltak. Ifju koromban kosaraztam es az egyik kis goreny idegenlegios (orosz) oldalrol megtolta a terdem. Rogton osszecsuklottam es utana randm barmikor ha csavaro illetve oldal iranyu terheles erte a terdem. Sajnos a kosar veget ert.
Viszont par ev mulva rajotem h jelentos mennyisegu combfeazito es hajlito edzes gepen sokt segit. Azota csak edtrem ritkan mozdul ki es ossze sem csuklok soha. Plussz nem tart hetegik a fajdalom csak egy ket napig.
Mutetre en is azt kaptam amit te. Vagy jobb lesz vagy nem. Ha koszi. Bezzeg az nba-ben egy ilyen serules utan par hettel mar zsakolo versenyt nyernek.
Nekem 8 évig nem volt benne, de nem tudtam. Ha szar akkor ne halogasd. Dr Béres az egyik legjobb specialistálya. Itt a link ahol elérhető. Ez egy magánklinika, de TB-re csinálják és nem fogadnak el jattot. Csak a szobáért kell fizetned, de így ocsóbb mintha máshol csináltatnád, de jattolsz. Komoly színvonal a klinika, itt éreztem először, hogy az ott dolgozók érted dolgoznak, a portástól az orvosokig mindenki. http://kastelyparkklinika.hu/
Azt nem tudtam, hogy 250-300 karburátor között is ekkora difi van gyártón belül, mert 250 karbis enduroval nem motoroztam. Ez a kis iromány amit megosztottam veletek is csak a 2 motor közvetlen összevetése, mivel nagyon kíváncsi voltam az új gasgasra és a cimbora vett egyet.. Ugyan nem egy kategória a két motor, de mégis csak közeli.
vannak kifejezetten térd sebészek keress fel néhányat és meglátod mit javasolnak
nekem a kopásra azt mondták az mri után hogy
-vagy jobb lesz
-vagy rosszabb
-vagy marad ugyanilyen
ezek után nem lett műtét
utána nem sokal végigmentek a térdemen egy ténérével aztán azóta a kopás nem fáj(szúró fájdalom bizonyos helyzetben) csak van egy alap megszokható fájdalom ha nem fekszek(ülve is fáj egy idő után)
plusz össze-össze csuklik teljesen kiszámíthatatlanul, télen nagyon óvatosan kell mászkálni mert ha megcsúszik és kibillen oldara sok hétig fáj a járás
erre azt mondták hogy nem érdemes műteni mert nem valószínű hogy jobb lesz
szerencsére olyan munkaköröm van hogy tudok ülni, állni, sétálni így kb elvagyok, a sarokcsont repedésem sokkal zavaróbb
Köszönöm és jól esik a belémvetett hited.. Én mentem vele, nekem van is Gasgas (300) és Ktm (300) volt előtte karbis. A Karbis Ktm 300 is sokkal finonabb, egyenletesebb mint a Gasgas. Sőtt a 250 2018 ktm (karbis) sokkal finomabb egyenletesebb mint ugyan ez 300-ba. Tehát ha két egyforma motort teszteltél volna amiből az egyik karbis, másik injektoros akkor el lehetne fogadni amit írsz..
Mész vele, és húzod neki feljárókban, vagy egyenesben, bárhol. nincs nagy ugrás a power nyitásakor. tök egyenletes a motor. Nem fáraszt annyira. Éreznéd te is, ha cserélgetnéd a 2 motort.
a 16os oninditoja jobb (ha jo az akksi akkor indit majdnem mindig), a 17es mindig indul akarmi van, a 18asra meg berugo kar se kene (nincs is rajta csak egy igen apro).
A gyújtótrafó test és a váz között is fémes kontakt kell a festéket érdemes leszedni alóla.
Azt érdemes még kipróbálni mit alkot, ha a töltést lehúzzátok a fesszabályzóról, ami a gyújtásdekli alól jön fel vezeték 2db rámegy a fesszabályzóra, azt húzzátok le róla, s úgy indítani.
(fehér meg egy sárga vezeték)