Szerintem úgy szar ahogy van. Az ismeretségi körben van egy új gasgas,de az se indul. Mondjuk néha tekerni se teker rendesen....
Pont ez az,veszel 2M-ért egy új motort,aztán az önindító meg kuka rajta.....mint a régebbi 2t Ktm.
Lehet vele valamit kezdeni? Akku nyilván jó, új a motor. Hajt is gyorsan, de olyan, mint ha nyomva tartaná valaki a leállítógombot, miközben tekerteted. Mert mondom, rúgásra gyerekjáték. És csak azért akadtunk fent rajta, mert még is csak új motorról beszélünk.
Negatív csalódás nem igazán ért minket. A legnagyobb különbség a ktm és a gasgas mozgása között: 1. az injektor miatt a ktm észrevehetően egyenletesebb, barátságosabb teljesítmény leadásában 2. az EC300 futóműve betonkemény az EXC-hez képest, annak ellenére is, hogy felkeményítettem a súlyomhoz a gyári lehetőségekhez mérten a Ktm-ét. 3. Az EC300 külsőre semmivel sem kisebb motor a Ktm-nél, bár keskenyebb hatású a szűk hűtőidomok miatt, de ráülve kisebb a hely rajta, picit szűkös, de megszokható, talán a kormány is keskenyebb, viszont ennek ellenére is ide oda lehet dobálni kanyarban, mandinerben még hozzánk hasonló amatőröknek is.
Ilyen dolgok, mint a kuplung meg a fék, nem extrém használat mellett tök rendben vannak, a motor robbanékony, valamivel erősebb is nyilván mint a 250-es tpi. Oda-vissza cserélgettük a motort egymás között és hasonlóak a vélemények. Kifejezetten krosszos hatású a gasgas, de egyáltalán nem rossz. Ha belekalkulálom, hogy mennyi mindent testre szab egy profi ilyen motoron, akkor talán semmivel sincs hátrébb ez a típus, mint a többi.
A végére hagyok egy negatívumot, vagy csak mi vagyunk balfaszok, még nem tudom, de remélem hamarosan megtudom. .... De a motor semmilyen formában nem akar elindulni önindítóval... pedig berúgókarral még egy öregasszony is beindítja, olyan könnyedén életre kel.
ha nem lenne semmi extra hülyeség, akkor se tud működni minden a végtelenségig egy kritikus tömegszám felett, azaz ha normálisan is motoroznak az emberek, de már sokan vannak, az is kiveri a biztosítékot előbb utóbb.
Azaz vissza lehetne csinálni, ha a motorosok száma annyira csökkenne vissza mint 10 éve...
Semmit nem fognak csinálni netre feltöltött videó alapján, még ha az az elkövető saját maga elleni bizonyítékul is szolgál, míg hivatalos feljelentés nincs, tök mindegy hogy látják-e vagy sem. Akár egy bolti betörés vagy emberölés videóját is feltölthetnéd a netre, lehet van is, ki tudja...egyébként valószínűbb hogy durvább esetekre röppennek rá önszántukból,
motorossokkal nem fognak foglalkozni.
Felénk se foglalkoztak a motorosokkal hiába látták őket, míg egy erdész fel nem jelentett egy kirívóan hülye gyereket, utána összefogdosták, akit értek...
Pont ez az,veszel 2M-ért egy új motort,aztán az önindító meg kuka rajta.....mint a régebbi 2t Ktm.
Van itt olyan akinek el van volt szakadva a keresztszalagja?
Ma megvolt az első igazi próba.
Negatív csalódás nem igazán ért minket. A legnagyobb különbség a ktm és a gasgas mozgása között: 1. az injektor miatt a ktm észrevehetően egyenletesebb, barátságosabb teljesítmény leadásában 2. az EC300 futóműve betonkemény az EXC-hez képest, annak ellenére is, hogy felkeményítettem a súlyomhoz a gyári lehetőségekhez mérten a Ktm-ét. 3. Az EC300 külsőre semmivel sem kisebb motor a Ktm-nél, bár keskenyebb hatású a szűk hűtőidomok miatt, de ráülve kisebb a hely rajta, picit szűkös, de megszokható, talán a kormány is keskenyebb, viszont ennek ellenére is ide oda lehet dobálni kanyarban, mandinerben még hozzánk hasonló amatőröknek is.
Ilyen dolgok, mint a kuplung meg a fék, nem extrém használat mellett tök rendben vannak, a motor robbanékony, valamivel erősebb is nyilván mint a 250-es tpi. Oda-vissza cserélgettük a motort egymás között és hasonlóak a vélemények. Kifejezetten krosszos hatású a gasgas, de egyáltalán nem rossz. Ha belekalkulálom, hogy mennyi mindent testre szab egy profi ilyen motoron, akkor talán semmivel sincs hátrébb ez a típus, mint a többi.
A végére hagyok egy negatívumot, vagy csak mi vagyunk balfaszok, még nem tudom, de remélem hamarosan megtudom. .... De a motor semmilyen formában nem akar elindulni önindítóval... pedig berúgókarral még egy öregasszony is beindítja, olyan könnyedén életre kel.
Azaz vissza lehetne csinálni, ha a motorosok száma annyira csökkenne vissza mint 10 éve...
motorossokkal nem fognak foglalkozni.
Felénk se foglalkoztak a motorosokkal hiába látták őket, míg egy erdész fel nem jelentett egy kirívóan hülye gyereket, utána összefogdosták, akit értek...