Nagyon jó a videó ! Ami ellentmondás van benne az az, hogy kibaszott jó a Beta teló, (Münchausen szerint) de a sajátban WP Trax van hátul, elöl meg Kayaba..!!!
Állítólag Hirosimánál és Nagaszakinál az atomtámadás után találtak rengeteg Beta himbát. Ez az egy anyag volt ami nem ment tönkre, azóta is vizsgálják.
Mindenkinek elfogadom a véleményét, de így nem a PDS meg himba közötti különbséget hasonlítjátok össze, hanem a 2 motor közöttit.. Két azonos motornál (tipus, évjárat, felszereltség) lehetne tesztelni azonos első telókkal és többféle hátsó teló szelepeléssel, valós időben azonos körülmények között...
5 evet vagy talan tobbet is Linkes motorjaim voltak,aztan 2 Ktm pds-el//most a linkes huski..talan befelebe instabilabb a linkes,patakba tempoba kategorikusan jobb..a pds es talan jobb forgatoba meg technikasabb reszeken...nekem is hosszak a labaim,fel is emelem a motort mindig,de a link miatt a feljarozas is fenyevekkel kenyelmesebb,stabilabb,gyorsabb mindt egy PDS-essel.Nagy tempoba meg mindt a kes a vajban,a ronkoknel is sokkal finomabban leveszi,nem ut akkorat...sokan attol felnek,hogy felutik,eltorik,pedig ha terheled pont felfele megy a tello,es eltorni is ugy lehet ha direkt rateszed egy kore,de ha mar tudsz kicsit motorozni ugy mesz vele,hogy sehol meg sem akad.
A jovo hetvegen lesz Arsenal Park..egy jo verseny azt mondjak a nagyok..En megyek hala a fonokomnek :P motorozni,szorakozni,emberekkel beszelgetni..ki jon?
Delutani füstölhető elvezetek...kurva jot mentem..Fazi is kiprobalta a huskit es azt mondja kurva kezes barany,a futomu laska de kanyargosba jol lehet fuzni de kurva eros.Ugyan ezen a palyan a ktm el sokkal lasubb voltam,ezzel ereztem hohy korrol korre gyorsulok es a kanyarokba is iranyithato marad.
Csudajó oldalak..paraszt is kell ki kimenjen.
Nagyon olmos igy a friss talaj es nyaron is nehez voot meg cikicakiba is felmenni..vagyis keptelenseg volt mert tologattuk a motort mert csuszott le...az erdekesseg az ,hogy a tpi vel jobban kezesebben lehet cikicakizni,finomabban indul meg es lagyabban tol,es ha ugrani kell kuplungbol lehet segiteni eleget.Patakba meg egyenesen olyan elevezetesen maszik mindt 1 4T csak eppen 2 t konnyedseggel..nem boffen le nem parasztkodik hogy lerugja magat..csak tol es tol..
Hát igen mindennek meg van a jogi oldala is!! Meg majd ha a nav vagy a fogyasztovédelm is elkezd érdeklődni!! Mer ahhoz hogy bármit is csinálj hivatalosan ahhoz különböző engedélyek kellenek!! Akár szemelyi feltételere gondolok itt megfelelő végzettségre vagy telephelyengedélyre!! Gyanítom Ferencünk semminek nincs a birtokába!! Tehát ha tőle vásárolt motorok garanciális vagy szavatossági hibákat nem tud érvényesíteni!! Én pl. ilyen helyről soha nem vásárolnék!! Bár haver próbált de nem jött össze!! Mi például tűzzel vassal irtjuk az ilyeneket mert megbízhatatlanok mert nem tudod elérni ha gond van és csak élősködnek az amúgy is gyenge társadalmon!! Magyarul szélhámos!!
https://www.dirtrider.com/2018...
Nagyon olmos igy a friss talaj es nyaron is nehez voot meg cikicakiba is felmenni..vagyis keptelenseg volt mert tologattuk a motort mert csuszott le...az erdekesseg az ,hogy a tpi vel jobban kezesebben lehet cikicakizni,finomabban indul meg es lagyabban tol,es ha ugrani kell kuplungbol lehet segiteni eleget.Patakba meg egyenesen olyan elevezetesen maszik mindt 1 4T csak eppen 2 t konnyedseggel..nem boffen le nem parasztkodik hogy lerugja magat..csak tol es tol..