Az alapjárati levegő csvart vidd beljebb 1-1,5 fordulatra, menj utánna az alapjáratival, mert kérni fogja és próbáld ki! Az N1ED az nem tartozik a vastag tűk közé!
A szövet hibátlan,ha hibátla.Ez itt-ott lyukas volt+az összetétel is necces,meg az a bilincs sem kör keresztmetszetre szorította,vannak ott műanyag vállak... Ja,meg az üzemanyag szintjelző szőrén-szálán hiányzik :(
a szövet hibátlan
csak úgy tűnik lusta volt forrasztgatni
kocsikra, benzin betöltő tölcsérre, de még mosogatógépekbe csináltam már ilyen szövetből finomszűrűt
10ezer felé van egy négyzetméter és rengeteg cucc kijön belőle, szinte minden formát ki lehet hozni
Én elégedett voltam àlltalàban a gyàri telókkal....exc 200 xcf w 250 350 A mostani is jó...Sőt.....Igaz ezek mind egyforma ...jöl bevàlt telók...Felül lehet àllitani a rugóelőfeszitést ami fontos egy első telónàl....Volt 4 cs is ....nem volt rosz..de nem volt olyan ,mint.....kellene.Gyenge rugó...és túl csillapitott érzés volt...A legjobb telóösszeàllitàst. A 2014 es crf 250 r től kaptam....Na az mindent tudott...Ugrott 20 métert ha kell.Jó volt a gyors patakokba....az araszolósba....Persze ehez a érzéshez hozzàjàrult a pehelysúly is...
Sziasztok.. Az én tapasztalatom az, hogy a kezdőtől a profiig mindenki olyan telót szeretne, ami az első részében puha, majd később egyre keményebb. Kivétel nélkül ez a kérés.. Azt viszont kevesen tudják hogy milyen érzés menni az ilyen telóval.. Magyarán szólva, mikor ilyen telót kap vissza az ember, nem mindig elégedett (pedig azt kapta amit kért). Jó pár féle telót ki kellene próbálni ahoz hogy az ember tudjon dönteni. Más telót szeret egy kezdő motoros (általában puhát) és mást egy évek óta motorozó (neki már fontosabb a stabilitás). Nincs olyan teló (véleményem szerint) ami mindenhol jó lenne. Meg kellene találni a legjobb kompromisszumot. Még egy jó telót is évről évre finomíttat a gazdája, mert változik a stísula, vagy csak más dolgok kerülnek előtérbe. Szerintem az lenne a fontos hogy el kell mondani hogy hol és mire használja a motoros a motorját és a teló szerelő döntse el hogy ezek alapján mit csinál vele és ne a tulaj..
Bocsi kimaradt, menjünk bele, ha szeretnéd, értelmezem magam. Szóval.
"Sok tapasztalat kell hozzá, szerintem jóval több mint a motorszerelőknek, "
Erre írtam.
"Kell ott a motorszereléshez is, persze ha azon túljutunk, hogy kiveszem a gyári alkatrészt meg berakom a másik gyárit,.. "
Válaszolva a kérdésedre nem írtad az, hogy nem kell, de ezt én sem állítottam a fenti mondatommal, ha esetleg így értetted.
Értelmezve a saját gondolatom azt akartam írni, hogy szerintem sok tapasztalat kell a motorszereléshez is.
"Szerinted a motorszerelő munkakörén belül vagy túl van hengerfej tervezés, vagy kipuffogó tervezés?"
A motorszerelő mint szó vagy munkakör fogalmam sincs, hogy milyen munkaköri leírással rendelkezik.
Mivel így rákérdeztél, valószínű nem tartozik a munkakörébe.
Igy van es igazat adok..van aki lerontja az ugymond ertekjegyet mert annak a tuj]lajdonosnak epp fingja sincs a mukodesehez
es teves a kepe a mukodesi elvrol vagy a felhasznalasa a termeknek hianyos vagy teves a beszereles stb...ezert a futomuves a hibas...mindig kell merlegelni a dolgot,hogy aki rosszat mond,az pontosan miert mondja..lehet pont a sajat butasaga miatt irja ,ertekeli szarul azta szerelot.
Az lenne az igazi,hogy mit akarsz...kiprobalni tobb tipust tobb terepen es eldonteni neked mi kellene..akkkor nem kellenenek evek,hogy az ember kitapasztalja mit is akar....
De lehet tulzasokba is esni..hogy mindent akarsz egyszerre es teves a keped a dologrol...mindent nem is lehet...valamit valamiert.
biztos lesz minden helyről jó és rossz vélemény, csak az arány nem mindegy
ezért is népszerű a netes boltoknál ez a csillagos vélemény nyilvánítás......4,5 felett ritkán lehet szarba belefutni 4.8 felett meg már szinte lehetetlen is
haver többnyire szelepeltetésre küldte, aztán több motoron is jó volt neki wr, exc
csak úgy tűnik lusta volt forrasztgatni
kocsikra, benzin betöltő tölcsérre, de még mosogatógépekbe csináltam már ilyen szövetből finomszűrűt
10ezer felé van egy négyzetméter és rengeteg cucc kijön belőle, szinte minden formát ki lehet hozni
Egyébként nehezen tudom elképzelni, hogy valaki ilyet összehoz, ez kicsit olyan beállítás szagú
Tudjátok esetleg külön a kuplungnál azt a kis gumi védőt lehet-e valahol kapni?
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv.
adott ec 200 egy pwk 39es van rajt n1ed tű felülről 2.ba és 175 fő 45 alap fúvókával , levegőcsavar kb2-2,5 állásban ,gyertyaképpel sincs gond
alul picit fullad , próbáljak egy kisebb alapjárati fúvókát? vagy???
sherco ktm idén bevezeti a 2T injektort?
kiváncsi leszek...
"Sok tapasztalat kell hozzá, szerintem jóval több mint a motorszerelőknek, "
Erre írtam.
"Kell ott a motorszereléshez is, persze ha azon túljutunk, hogy kiveszem a gyári alkatrészt meg berakom a másik gyárit,.. "
Válaszolva a kérdésedre nem írtad az, hogy nem kell, de ezt én sem állítottam a fenti mondatommal, ha esetleg így értetted.
Értelmezve a saját gondolatom azt akartam írni, hogy szerintem sok tapasztalat kell a motorszereléshez is.
"Szerinted a motorszerelő munkakörén belül vagy túl van hengerfej tervezés, vagy kipuffogó tervezés?"
A motorszerelő mint szó vagy munkakör fogalmam sincs, hogy milyen munkaköri leírással rendelkezik.
Mivel így rákérdeztél, valószínű nem tartozik a munkakörébe.
Remélem sikerült válaszolni ;)
Dew!
Irtam olyat, hogy nem kell?
Szerinted a motorszerelő munkakörén belül vagy túl van hengerfej tervezés, vagy kipuffogó tervezés?
es teves a kepe a mukodesi elvrol vagy a felhasznalasa a termeknek hianyos vagy teves a beszereles stb...ezert a futomuves a hibas...mindig kell merlegelni a dolgot,hogy aki rosszat mond,az pontosan miert mondja..lehet pont a sajat butasaga miatt irja ,ertekeli szarul azta szerelot.
Az lenne az igazi,hogy mit akarsz...kiprobalni tobb tipust tobb terepen es eldonteni neked mi kellene..akkkor nem kellenenek evek,hogy az ember kitapasztalja mit is akar....
De lehet tulzasokba is esni..hogy mindent akarsz egyszerre es teves a keped a dologrol...mindent nem is lehet...valamit valamiert.
ezért is népszerű a netes boltoknál ez a csillagos vélemény nyilvánítás......4,5 felett ritkán lehet szarba belefutni 4.8 felett meg már szinte lehetetlen is
haver többnyire szelepeltetésre küldte, aztán több motoron is jó volt neki wr, exc