de majdnem ... kutyabergnél /59436128044 VALVE SPRING SET CPL. 04/ ez a kúpos hozza dealernet ktm hez is de egyikbe /exc/ se az van ..exc 520-E és 520 és 525 mind dupla rugó...vasszelep 83036028144 VALVE SPRING KIT (1X) RAC.2001
az sx titán szelepek esetén van másik fajta ....59436028044 VALVE SPRING CONICAL CPL. 03
meg sxs gépeknél //59436128044 VALVE SPRING SET CPL. 04
de sxs nél se mindegy hogy 450 vagy 540 ....(540 sokszor vasszelepes)abba teszik amerikai szart )
amúgy ez amit vettél ez van az exc be is a 83036028144 vasszelepekhez...neked meg vasszelepek vannak ezekhez a rugókhoz......mondjuk olcsóbb....
na amerika...már nem tudom lehet e kapni még amerikábúú..(nincs már cikkszámom powerpartsba ) régi sxhez szelepszett (delwest)vagy csak a szelep volt benne delwest a márkanév már más... nagyontitán mintha fél milliméterrel átmérőnövelt és más rugók alátétek stb..azok is titánból....nem olcsó de az is egy fajta ...még fészket is marni kellett...ott is sok versenyző belement ebbe most otthon vannak már használtba jókezekbe keverednek az alkatrészek
a baj az az és építőjelleggel írom mert találkozni vele és fele ugatás ilyenből van....
akár új és ilyen öregebb motoroknál az szokott a satupadon láccani hogy emberek kevergetik az alkatrészeket tuningot a simával titánt a vashoz való cuccokkal..szart a jóval..stb..kedvükre ...és pl.vastagabb szeleprugó esetén nem cserélnek tányért ami ellensúlyozza a vastagságot és a motor nullára összenyomkodja a rugókat míg összeül mindíg a menet és támaszt...ilyennel most új motoroknál is találkozok évi kettővel hárommal hogy keverik a szakértők a cuccot a mikor "generáloznak" ....
nem vagy képbe látom .
hát azért mert az eikszcély..az duplarugós.. az kb soha nem törik el..az esiksz ..meg olyan mint a berg.. szimpla qÚpos rugó.....az sx 2004től ugyan azzal a cikkszámú.590.36.030...illetve 590.36.031 cikszámú szeleppel van..exc és sx is..xska az eikszcély.. az duplaszeleprugós..az sx meg szimpi...
de kúrvára nem szimpi az a szimpi szeleprugó..
főleg hogy az összes bergbe eltört.....ebbe mért ne törtvolna...
a boltos srác...az azt mondta hogy neki nix is szimpi..mert minek úgy is eltörik..nekik csak az két rugós van...de abból volt két szett...mondom csuka már cdsak egy van..de ha emitt megrendeltétek.. karácsonyra tuti megjön..
hogy melyike ..már csak az a kérdés
hát kicsivel 6van alatt kaptam meg ...mert ... szimpatikus filyatalember vok .
sziasztok....
bocsi Viktor látom kergettél de kicsit később beszélünk mert itt vagyok az ágyba és a hónom alatt 3 gyerek ...még a motoros videókat is némán nézem ...
látom szeleprugókon a hiszti....itt nálam is ...olyan 15 euro egy doboz ezért 60 a szett ...kettőt is rendeltem és egyiket se hozta jézuska... amúgy nem mondhatni ez sűrű látomásnak , hogy törne mint a szar ...mert sok 6- 800 órás exc nél még bentvannak és jók.....persze ugye azt ez nem vigasztalja akinek 400 nál eltörik... félek, hogy ez az új hamarabb eltörik mint amit a régi kibírt ...
van párfajta ... az a kúpos szart felejtős...
neked az sx titánszívószelepes ?
azt sajnálom..hogy mikor megvettem és fe lett ..úlyitva.. akkor nem cseréltem ki...nem halgatam..magamra.. mert a bergekből már erreől volt tapasztalat hogy az a qÚpos rugó..az eltörik..
de azt mondták.. az a berg ez ktmeknél meg..nem...
pedig ugyan azon a cikszámon jön ki hát akkor ktmeknél..mérnem
na mind1..most már orvosolva..
beinditás hamarossan.. majd akkor derül ki...mi is lesz péntÖkön.
remélhetőleg motorozás
lyó reggelt..
mond6nám hogy karácsonyra ébredtem..de nem ...mert karácsonykor feküdtem le
de nem vagyok egy 7 alvó...mert akinek fél hétig sem sikerül ...hát az nem egy 7 alvó
ennek is van előnye... de most egy sem jut eszembe
patyi...
tudtam hogy sokalni fogod ...tudtam
hidd el...nem azért cseréltem ki mert ...biztam a többiben hogy azok majd nem törnek el..hamar
lya.
van hirdetés..:
eladó... komplett három ...és fél darabos...vagyis inkább öt darabból álló szeleprugó szett négyszelepes üzembiztosnak hitt esiksz 5huszon5öknek ...
úly ára...kb 15 ezer..de mivel ez..nem 4 darabos ..hanem öt ezért...meg sok benyát is pufogot már ki az az ekszt hausz..ezért 25 ezer ft
az öt darabos rugóózsett könnyen felyleszthető..hat darabossá..csak beépited és egy kis szerencsével...
Kellemes Karácsonyi Ünnepet kívánok mindenkinek..jó azért vannak kivételek: anyagyilkosok és politikusok...azoknak azért nem
motor összeállt..
holnap tesz...
mert úgy kell elkezdeni a karácsonyt hogy kicsit motorozzunk már
feferi...nem tudom még nem volt szerencsénk együtt menni..de tuti értesz hozzá...nekem marad a 4t....
meg gyanci hogy ez a verda...mpst ráköltötem 3ezer ft ...tuti négy évig megint mennie kell hibátlanul...
Állítólag nagyon szereted az izomendúrókat , és ha már úgy is költeni kell rá , átalakíthatnád 2T re a race motrot , mer ugye hallottam hogy a délalföldiek szeretik a kihívást ! ( pl. négyütemű MZ meg efféle fínomságok )! Na?
de majdnem ... kutyabergnél /59436128044 VALVE SPRING SET CPL. 04/ ez a kúpos hozza dealernet ktm hez is de egyikbe /exc/ se az van ..exc 520-E és 520 és 525 mind dupla rugó...vasszelep 83036028144 VALVE SPRING KIT (1X) RAC.2001
az sx titán szelepek esetén van másik fajta ....59436028044 VALVE SPRING CONICAL CPL. 03
meg sxs gépeknél //59436128044 VALVE SPRING SET CPL. 04
de sxs nél se mindegy hogy 450 vagy 540 ....(540 sokszor vasszelepes)abba teszik amerikai szart )
amúgy ez amit vettél ez van az exc be is a 83036028144 vasszelepekhez...neked meg vasszelepek vannak ezekhez a rugókhoz......mondjuk olcsóbb....
na amerika...már nem tudom lehet e kapni még amerikábúú..(nincs már cikkszámom powerpartsba ) régi sxhez szelepszett (delwest)vagy csak a szelep volt benne delwest a márkanév már más... nagyontitán mintha fél milliméterrel átmérőnövelt és más rugók alátétek stb..azok is titánból....nem olcsó de az is egy fajta ...még fészket is marni kellett...ott is sok versenyző belement ebbe most otthon vannak már használtba jókezekbe keverednek az alkatrészek
a baj az az és építőjelleggel írom mert találkozni vele és fele ugatás ilyenből van....
akár új és ilyen öregebb motoroknál az szokott a satupadon láccani hogy emberek kevergetik az alkatrészeket tuningot a simával titánt a vashoz való cuccokkal..szart a jóval..stb..kedvükre ...és pl.vastagabb szeleprugó esetén nem cserélnek tányért ami ellensúlyozza a vastagságot és a motor nullára összenyomkodja a rugókat míg összeül mindíg a menet és támaszt...ilyennel most új motoroknál is találkozok évi kettővel hárommal hogy keverik a szakértők a cuccot a mikor "generáloznak" ....
vagy nem cserélnek semmit