Viktor győzködjed hogy menyivel jobban tud menni a 4t-vel én meg majd megveszem tőle occson a szar fostalicska lelakott szétgyilkolt semmire valo 2t motorját...
tök jo hogy ezt itt kibeszéljük...mert elolvassa tudjuk ki, és máris bizonyossá válik hogy lám most meg Otto motorját akarom megszerezni ingyé... és máris indulnak a körtelefonok bruhahaha...
bakker..bakler..
elolvastam..igy éhgyomoRRa
bakker ez mind igaz rám is ..csak kifelejtették azt hogy ne legyek..izére...
és akinek nem az inge az vigye visza a tisztítóba és hozza el a salyát inglyét
és azt vegye fel..meg az ötcenteseket
el fogja adni...pung..tum..én legalább is azon vagyok
és ha a qÚplumnglya nem csúszna az sx-f nek...tökre örülnék hogy za úly hgéppel jön..
mert igaz hogy költségigénye nem kicsi az úly gépének..de nem nekem kel életben tartani.. ő meg ezt kibirja.. és ha úgy lesz akkor viszont jó kis gép az szép tetszetős könnyű
szali..annó mikor még szali volt ..kihozta egyik 0,5 1 házi közös barátunkat...egy 2009 es HB fx 450 nel...és anak égette le a Qplunglyát az egyik hegyoldalt.. még fle birt jönni...aztán a piroson a gerinctúrán..ami a leglankásabb épp hogy haza birt vele jönni..csoresz akkor volt a 450exc vel ami halytókaros lett ott akkor...mire hazaértük olyan hangly volt mint egy gyengébb rotátornak
persz szali mocsak meg az enyém azt is túlélte...
mert igaza hogy hányás a gépünk..de úgy fel van rá hányva minden hogy az istenért nem akarna k elromlani
csika , tényleg röhejes a dolog mert hogy cbr 900 rr-t veszel rendszámosat már 350-450 között , 1100 xx-et 550-600-ért hayabusát is kapsz már 680- 750-ért....
és akkor egy szutyok ktm 300 2t- 1998-as meg 5 kilo... meg egy szétvágott 525-ért ami 2004-es kérnek 8-900 ezer ft-ot ... és akkor ezek terepmotorok amik full igénybevételnek vannak kitéve és a fele gazdánál még az alapvető szervizt sem kapják meg , csak a mosást....meg a szép matricát...
az emcély 4es met-zelller..6hónapos korába.. kitalálta hogy szépfeslett neki a ráfja...
a kék patakba...ott ahol a tiéd is.. csak mi nem a kilyáron mentünk ki hanem a patakon fel visszafelé...
még éppe felért..aztán teljessen széthullott..
aztán dróttal vontattam..felfelé.. egy ösvényen ahol egyeébként 5dik egykeréken mész felfelé.. na ott nem kis szenvedéssel de felhúztam..mert egy 4t azért képes erre..
2t vel nem húzom fel..mert leég a qÚplung...
aztán ott felfelé.. úgy ment fel hogy berakta sebességbe és forgott a felni a gumiba..de épp anniyt birt segiteni rajtunk hogy...feljutottunk..mert ha nem tudott volna semmit segiteni..akkor úgy felhúzni lendület nélkül ..soha
tényleg..mesélted..
a gumiba forgott a felni..mert mind a két papucsod..over lett
aztán mmeg este szali keivetette veled az első papucsot és azt rakatta be veled hátra csak nem tudtátok hogy elöl1,75 a papucs..hátul meg 2,15 kell
mAArhák
ha felhivatok volna.. inyg megmondtam volna.. persze ha felveszem..mert akkor ép..ez nem volt biztos
jahh eszembe jutott az a történet ami pont veletek volt ott a zarándba, mikor hátso defektem volt , egy dagonyábol kellett elrajtolni full sáros lett a kerék rögtön és hiába volt benne a két elfordulás gátlo, olyan vidaman pörgött a gumi a felnin hogy kőzbe még füstölgött is...
a hazafelé ut meg arra vitt ... háromszor futottam neki mint ludas mátyás , harmadikra ment fel a legmagasabbra, de volt még kb 10-15 méter azt hárman huztuk fel porázon nem kicsit megszenvedve...
emlékszem még fákat is kötöztünk a spaniba hogy lehessen ülve huzni,merthogy kurva meredek volt...én meg közben visittatam a szamarat hátha az is segit rajta, a füst meg szállt az erdőben mint egy omega koncerten ...
szoval.. igen nagy szívás egy ledöglött lovat felrángatni még a legkisebb dombon is....
mennyire csúszik az a qÚplung ...nem nálad . nem is goldennél hanem az ottó-motorba..
mert tegnap ahogy bementem hozzá rakja fel a haspáncélt...az sx-f re
haogy megyünk valamelyik nap és azzal jön..
hát beszéljük hogy hogy felkészitette haspáncél kézvédő 12-50 meg minden..patika amúgy az egész gép...
hú de kafi minden.. megyünk..és mindenki 4t vel... + még esiksz is
megcsinálta féket is ami karmantyHúzni kellett...
meg minden kész...
eszembe jut...
-kÚplung is jó...
-persze..nix neki semmi baja...
-mÍÍcsoda?hát megjavitotta .olika
-nem...
-hát akkor mitől nix neki semmi baja...mikor csúszott a múltkor is..és 3 an is szóltunk hogy...szar...
-jó lesz az..annyira nem csúszott.. és amúgy is ő észre sem vete...ugyhogy valszeg...(ezt már nem mondta ki..de a bénabélák mi vagyunk.. )
ugyhogy titkoolvasó barátom(aki ezt is nemsoká olvassa )megmondta a szikritrálydel a lyódos meg zarándög...nem értnek hozzá . ...
de én azt mondó vagyok(mondom:AZT mondó
ne kisértsük a sorsot.. voltam én már hazavontatva elég sokszor...főleg a kutya 650nel....de a csoda sx 525 is szenvedett már olaj ablakbetörést... in de foreszt
hogy szar dolog a kötélvégen lenni...
peszre persze hazavontatjuk egymást...meg minden...de ne kisértsük már a sorsot hogy egy eleve szar kúplungal mennyün ki ami nem épp csak néha a meg csúsztat6ó..hanem konkrétan szar...
úgy hogy a szerelő mondta neki... a kuplungba igy is bennevan már az a plussz lamella..ugyhogy ezzel csak egy dolgot lehet csinálni..kicserélni...az egészet...
golden... volt már olyan hogy sz..maznál egy homokbányából húztuk ki a exc 450 mert ott egymotorozás alatt egyik pillról a másira leégetted a kúplungot?bandi bontós meg é voltunk veled..emlékszel...
szóval azt mondom...ály láw lyú..és enem számit hogy szar. jó lesz az..majd hazahúzunk valahogy..csak ha valami szopó alján döglik be..ahonnan lófasz kis felfelé is van.... de csak ha a motoron ülsz.. viszont lefelé nem tudunk menni..ugyhogy fel kell menni..egy 20-50 métert is...úgyhogy nem képes járni a motorod...na ott csúnya szopás lesz
tök jo hogy ezt itt kibeszéljük...mert elolvassa tudjuk ki, és máris bizonyossá válik hogy lám most meg Otto motorját akarom megszerezni ingyé... és máris indulnak a körtelefonok bruhahaha...