szia,nekem 12-es lánckerék van elől,az 1-es fokozatot egyáltalán nem kell használnom 2 be indulok és ahol eddig max 3-ba lehetett felmenni mosz 4-be viszi lazán.
szia zsír, de én vagyok Józsi
hosszú távon 300-asra pályázom, de most 250-ből kell kihozni amit lehet. Ha fel kell majd újítani a blokkot, akkor vagy lesz belőle egy 300-as, vagy eladom és veszek egyet gyárilag.
Nekem is az az érzésem, ha előre tennék 12-s kereket, akkor nagyon hisztis lenne 1ben. Úgy látom kénytelen leszek megtanulni motorozni :-)
amúgy köszi a ragasztót a hűtőre, nagyon faszán tartja magát
éllyen kína .
azt mondják már ..ami nem kinalyi ..az hamisítwány
zsír...
király az a romátra...és ott sár van
mert akkor minden respect...
mert itt jó ha még porozni nem fog...de sár egy deka sem lesz az tutti
néztem a fejlesztésed...
de nem értettem...hogy az hogy ..is mi is
figyu.,.gumi hátul mitasz xt754? lamellázva?
most én is meglamelláztam...meg le van engedve..0,4ről 0,3r...akkor fogott is szépen....ahol meg nem azt meg megoldottam abból a lendüleből ami plusszot előtte adott
most meglamelláztam...ha ez segiti azt a kis hiztit amit eddig nem tudot..akkor tuti lesz a gumi
mert azért valjuk be..5 motorozás van benne de magasságából még semmi nem hiányzik...és kerekedése sem vészes...
sárba nagyobbat tol mint bár mi..ha a sziklás kis hisztilyét kijavitja.. akkor esz még ilyen gumám
elmondanám kina a legnagyobb auto-motorgyártokat CSAK ugy engedi be az országba hogy csinálnak rá egy legalább 50%-os vegyes vállalatot aminek a tulajdonosa a kinai kormány...utána jöhet be az országba...
ilyen a VW -csoport, a Mercedes és MIND a japánokal egyetembe....a szerződés tartalmazza hogy a kinaiak az összes technologiát-fejlesztést szabadon használhatják, de mivel akkora piacrol beszélünk mint állat, ezért megéri az europai gyártoknak még ilyen áron is.
utána elkezdik gyártani tök ugyan azt a VW modelt valami kinai néven, ezellen volt a multkor nagy balhé, belázadt a vw hogy mégis, azért ez már tulzás, és meglebegtették hogy akkor el lehet huzni az országbol, erre a VW csoport legfőbb igazgatoja kért nyilvánosan bocsánatot.. hogy sorry mégis mi tévedtünk... elég blamázs történet...
a lényeg hogy itt az eicma-n is inkább valami homologizácios, vagy behozatali szabály miatt tudták kibaszni azokat a kiállitokat és nem azért mert lemásolták a jellemző motor karaktereket ahogy a cikk irja,
aztán majd nyilván lesz ennek folytatása, kinában, csak arrol már szemlesütve nem fog irni az europai sajto semmit...merthogy az éremnek mindig két .. vagy több oldala van!
te fasz neked van hiányod, de ajánlatom áll ha kell megyek le hozzad viszek motort neked is legyen mivel élvezni
vagy lemegyünk te meg én Dew-hez ott szoktunk szögelni a hóban én imádom.
csá te nem Józsi vagy ? a reped hütöjű ?
én előre tennék 12 fogat, hátra 50, egyébb kétn a motorod ha Józsi vagy túl erős felül, a power szelepen kellene állítani hogy korábban nyisson.
a legjobb megoldás tenni egy 300 hengert a gépre, kb 150e Ft az a legocslobb hosszutavon
a 250 crox kategoria a extrémre csak 300 való, a többi faszság.
Sziasztok,
Idén kezdtem el motorozni es egyből fejest ugrottam az endurozasba. A Matraban szoktam motorozni egy olyan tarsasaggal, akik inkább hardban nyomják, így van honnan tanulni, teli inspiacioval. 2002 gasgas 250 EC-t hajtok, s alkalom adtán elférne egy kicsivel nagyobb nyomaték, főleg a hosszabb kuplungolos feljaroknal. Mivel a technikamon meg igencsak van mit fejleszteni a 250-es alul nekem nem elég nyomatékos, fönt pedig nagyon virgonc.
A Gerecse honlapján láttam, hogy lehet a motorhoz kapni Power tér növelő kereteket, melyek állítólag alul es közepén növelik a nyomatékot, fölül pedig nem változtat semmit.
Szeretnem a tapasztalatotokat, illetve a velemenyeteket kikérni a megoldásról. Ha frankón működik, akkor kb. 11 ropibol javitottam a motor nyomaték gorbejen, ami nekem, mint kezdőnek elég sokat segítene.
Előre is köszi a véleményeket. http://www.gerecsemotor.hu/pow... http://www.gerecsemotor.hu/pow...
hosszú távon 300-asra pályázom, de most 250-ből kell kihozni amit lehet. Ha fel kell majd újítani a blokkot, akkor vagy lesz belőle egy 300-as, vagy eladom és veszek egyet gyárilag.
Nekem is az az érzésem, ha előre tennék 12-s kereket, akkor nagyon hisztis lenne 1ben. Úgy látom kénytelen leszek megtanulni motorozni :-)
amúgy köszi a ragasztót a hűtőre, nagyon faszán tartja magát
azt mondják már ..ami nem kinalyi ..az hamisítwány
zsír...
király az a romátra...és ott sár van
mert akkor minden respect...
mert itt jó ha még porozni nem fog...de sár egy deka sem lesz az tutti
néztem a fejlesztésed...
de nem értettem...hogy az hogy ..is mi is
figyu.,.gumi hátul mitasz xt754? lamellázva?
most én is meglamelláztam...meg le van engedve..0,4ről 0,3r...akkor fogott is szépen....ahol meg nem azt meg megoldottam abból a lendüleből ami plusszot előtte adott
most meglamelláztam...ha ez segiti azt a kis hiztit amit eddig nem tudot..akkor tuti lesz a gumi
mert azért valjuk be..5 motorozás van benne de magasságából még semmi nem hiányzik...és kerekedése sem vészes...
sárba nagyobbat tol mint bár mi..ha a sziklás kis hisztilyét kijavitja.. akkor esz még ilyen gumám
http://youtu.be/GcrpMbSXWF8
elmondanám kina a legnagyobb auto-motorgyártokat CSAK ugy engedi be az országba hogy csinálnak rá egy legalább 50%-os vegyes vállalatot aminek a tulajdonosa a kinai kormány...utána jöhet be az országba...
ilyen a VW -csoport, a Mercedes és MIND a japánokal egyetembe....a szerződés tartalmazza hogy a kinaiak az összes technologiát-fejlesztést szabadon használhatják, de mivel akkora piacrol beszélünk mint állat, ezért megéri az europai gyártoknak még ilyen áron is.
utána elkezdik gyártani tök ugyan azt a VW modelt valami kinai néven, ezellen volt a multkor nagy balhé, belázadt a vw hogy mégis, azért ez már tulzás, és meglebegtették hogy akkor el lehet huzni az országbol, erre a VW csoport legfőbb igazgatoja kért nyilvánosan bocsánatot.. hogy sorry mégis mi tévedtünk... elég blamázs történet...
a lényeg hogy itt az eicma-n is inkább valami homologizácios, vagy behozatali szabály miatt tudták kibaszni azokat a kiállitokat és nem azért mert lemásolták a jellemző motor karaktereket ahogy a cikk irja,
aztán majd nyilván lesz ennek folytatása, kinában, csak arrol már szemlesütve nem fog irni az europai sajto semmit...merthogy az éremnek mindig két .. vagy több oldala van!
http://youtu.be/Oxou1xlrCUM
de a lejobbb megoldás 300 henger.
vagy lemegyünk te meg én Dew-hez ott szoktunk szögelni a hóban én imádom.
anélkül azt hiszi hűlyét csinálunk belőle...
amugy meg kell szokni hogy a 250-es pörgösebb joszág, nem olyan nyomatékos alul, kisebb fordulaton mint a háromszázak...
én előre tennék 12 fogat, hátra 50, egyébb kétn a motorod ha Józsi vagy túl erős felül, a power szelepen kellene állítani hogy korábban nyisson.
a legjobb megoldás tenni egy 300 hengert a gépre, kb 150e Ft az a legocslobb hosszutavon
a 250 crox kategoria a extrémre csak 300 való, a többi faszság.
pl GG nél 12-50 e legjobb.
hanem hardenduroban srácok kértek tanácsot, azt szerencsére te ott voltál fax és segítettél jó tanácsokkal, még Zsoci is beírt az okosságal.
http://youtu.be/o6dYVwovVng
tavaly pl korizni sem tudtunk a balcsin .. baszott befagyni
a sok csavaros gumis havas dolgokban..lefagytatok .
Idén kezdtem el motorozni es egyből fejest ugrottam az endurozasba. A Matraban szoktam motorozni egy olyan tarsasaggal, akik inkább hardban nyomják, így van honnan tanulni, teli inspiacioval. 2002 gasgas 250 EC-t hajtok, s alkalom adtán elférne egy kicsivel nagyobb nyomaték, főleg a hosszabb kuplungolos feljaroknal. Mivel a technikamon meg igencsak van mit fejleszteni a 250-es alul nekem nem elég nyomatékos, fönt pedig nagyon virgonc.
A Gerecse honlapján láttam, hogy lehet a motorhoz kapni Power tér növelő kereteket, melyek állítólag alul es közepén növelik a nyomatékot, fölül pedig nem változtat semmit.
Szeretnem a tapasztalatotokat, illetve a velemenyeteket kikérni a megoldásról. Ha frankón működik, akkor kb. 11 ropibol javitottam a motor nyomaték gorbejen, ami nekem, mint kezdőnek elég sokat segítene.
Előre is köszi a véleményeket.
http://www.gerecsemotor.hu/pow...
http://www.gerecsemotor.hu/pow...