A dicséret, a szép tisztelete elismerés alázat !
Szeretném kifejezni hogy lassan 23 éve élek itt és nem vagyok hajlandó megváltozni, én zsigerből meg szívből ha valami tetszik és szép azt megmondom, ha valaki ügyes azt is megmondom, szemtől szembe meg dicsérem. Ha szép az inge azt is meg dicsérem, a dicséret ösztönzi a másikat ez adás, tiszteletet és példát mások is megtehetik. Sokan csúnya jelzővel ezt a cselekedettet "segg nyalásnak mondják" hát megmondom annak aki magából indul ki igen az de akkor magából indul ki valami hátsó szándékból, s akkor nem ad hanem el akar venni. Hát ez az ami a 45 é kommunizmusból itt megmaradt, igén a hátsó szándék, de ezt nem fogadom el és megtanítom mind azt aki nem hisz a jóban hogy lehet és kell dicsérni igen is a másik teljesítményét, anyagi teljesítményét, testi vagy lelki szépségét, higgyétek el ezzel adtok és az szép. Remélem mindenki ezt érti és követi mert adni jó, szépet látni jó és más teljesítményét elismerni alázat. !
Hajrá magyarok !
délben senkinek nem lehetett elmagyarázni hogy egyen már ebédeljen meg tankoljon...mert akkor már nem jövünk vissza...
de jöjjünk vissza fél kettő felé...ebédelni...
persze azt nem tudtunk..csak 4re...és akkor meg..le is engedett a menet...
odajött hozzán bácsi mikor pakoltunk.. románul karattyol...mondjuk hogy magyar...
erre kérdi hogy erdei vadakat láttunk ..É
szali kérdi mire gondol...
öreg...vadisznó...
szali:persze láttunk vaddisznókat sokat.. meg ...tálygereket. ...meg persze elefántokat is
szali...te akkora suttyó vagy.. csak fütyülve mehetsz be az erdőbe nehogy kivágjanak
na itt a mese....
reggeli indulás... sem volt könnyű de mire odaértünk kiderül a csapat minden taglyának megjött a stukálya....
aztán amilyen hosszú volt az út, olyan gyorsan indultunk el motorozni...
robúr hozta az iszonyat kemény múzát meg a vágott sixdays..
szali felylesztése az volt hogy hülyére lett csavarozva a kipufogó védőlye...több csavar volt bene mint a rappaiéknál a csavarboltban
bontóts egész úton azon rötyögött hogy mit bénáztam az elfordulásra érzéketlen belsővel... mekkor a lúzer vok hogy elsőre ez a kroccgumihoz szarul lőttem be és este megent kibeszereltem hogy beállitsam a nyomást mert az első beszereléskor az kicsi lett ...én azt mondom ilyen dolog ez az uttörő téma.. ki kell kisérletezni....sixdays hez 9,0-9,2...kroccgumihoz...8,8-8,7...a tökéletes...
bontós viszont okossan csinálta ezt a gumi témát...annyira hogy kb ...500m után már jött hogy adjak pumpát mert olyan ügyessen beállitotta, hogy a 02 az nem bár volt hanem 02...tized bár... azaz 0,02 bár
na akkor felküzdötte 0,2 re..a kis pumpuval alig párszáz fúlyással... de mondom ez még mindég kevés..ki fogja tépni a szelepet...
hát nem telt bele 30 perc már mondja is hogy kilyukadt.. és szereljünk...
na akkor mivel a kempignyó az 5 percre erdei uton.. igy ők vissza menetek a kocsihoz mert ott sok szerszám bak.. nem pedig erdei körülmények...
mi meg addig a pisztolyos feljáróban videóztunk.. csináltuk a show-t.
mire a kempingbe értünk addigra ezek megjavitották... onnantól bontós okossága a 0,2 báros gumival..megszűnt és 0,8al jött végig.... hogy ne kapjon több defektet..
persze ezt a fejmosást nem kapta vissza
ami teljességgel kétség kivül elismerést kapott... már a múltkor tőlem ...bontós féle vetillátor...
most pedig szali...az én aksis ventimnek..hajtott fejet..vagyis inkább térgyre ereszkedett előtte ...
annyit mondott....
(nem modta meg hogy ez geci jó....csak annyit) ez jogtalan előny ...
és inkább ügyesedtem volna és azzal kompenzálnám a forrást hogy nem reszelek annyit a sziklákon... de ea 2-3 forrása után már nagyon elismerően figyelte a hogy a sx 525 csak zúg de nem rotyog
jó... az is igaz hogy a ventim ...kicsit hogy is mondjam ..túl lőtt a célon...mert dupla hangos mint bontósé.. és kb dupla akkora levegőt is tol rá a hűtőre...még a túloldali hűtő tank közötti résen is lehet érezni hogy tolja ki a levegőt...
a hangért és a 4,4 amperért cserébe...kb 20mp alatt a járó motornál!.. már a hideg levegőt fujja el hűtőről...brutál hűtést csinál...
és a számitás hogy 2-3 motorozást kibir a 6,5 bontóstól kölcsönkapot aksi..az 100%helyesnek bizonyult(kapocsfeszültség kb 30-40% lett kissebb...az az értéke a mi a feltöltött 100%aksi és a lemerült 10%aksi feszültsége közötti külünbségről beszélek)
szóval.. délben vissza értünk ezek szerelést befejezték.. de senki nem akart tölteni benyát... meg enni sem.. ennek meg is ittuk a levét...a délutáni visszaérkezéskor
hard enduron a fészen képek a Piliscésv extrémröl. https://www.facebook.com/group...
durva ultra nagy szopo volt itt lett volna jo az 525 sárdagonyában kelni feköüdni, lesz sok vidi meg Grill baratám is eset kelt nagyon durva volt.
na itt a kátai kilyáró....ezt mindenki utálja de megcsinálása igazi kihivás.. egyszer eddig ..sárosban csont nélkül felmentem.. zorró semmi nem volt egyenesen ...azóta sem . http://youtu.be/M3IyGZNsEzw
hát még te sem figyelsz
a hp már rég lent van...
fel is toltam ide...
az a második.. v 3 dik vidi ma
igazándiból beszéltem robi úrral....azt mondta ő egész nap ment pihenés nélkül.. végül is az meg nem kevés...6 óra...
a kilóméter az kevés volt..43 km....de nagyon velős...
konkrétt elbaszás volt.. a... kocsihoz menésssel!de amúgy a10point
már kés z az egész.. most szerkeszit ösze a napot...majd estére felrakom
viktor. este még kimentem kajakozni a szürkületbe. mert nem voltam elfáradva. most viszont nem megy a felkelés. döglök reggel óta . csak halogatom a kimenetelt a tiszára.
ennyire lassan jönnek le ?durva. pedig még kurva sok van. ebből összevághatsz majd egy jó 20 perces töményet. még a hp nél se tartassz a letöltéssel? pláne a kátai kijáró. holnap utánra lesz meg kb. nem baj kivárjuk. a titokolvasóknak szánt szép üzenet nem nagyon hallatszott sajnos. pedig de szépen meg lettek szólítva.
na megent lelyött 1
azért lyakszi elismerheted hogy nálunk sem annyira..szar az alfődön...
mert int látod..erre is sok a gyökér... ...a tuskó
meg azért vannak komoly helyek is
ezen a vidin épp nem látszik ebből semmi http://youtu.be/sH7fHQ6lSXk
nem sok mindent tudok mesélni. jó volt csak keveset mentünk ugyebár. megülte a gulyás a hasakat.
hazafelé sokat fingolásztam . szedtünk napraforgót is meg ettünk egy magnumot . és bedült a benzin a kocsiba. sajnáltam szegény robeket hogy eljött ijen meszire és elég hamar abbahagytuk. én nagyon mentem volna 6-7 ig is amit még idehaza beszéltünk. ugylehet nem tudok kimenni retyezátra ,akkor még jo lenne egy bucsú búcsúztató hajtás a kis csapattal! megprobálom megcsinálni a kuplungot. nagy baja nem lehet hiszen új mindene
engem alapbol felébresztettek a raptorok, nade ti mit kukorékoltok itt ilyen korán?