gecsa levágsz egy megfelelő méretü vékony spanifer darabot, mindegyik oldalon áthurkolod a villán , kifurod csavarhuzoval 6-os csavar, nagy fakötésű alátét önzáros anya...
elkészitési szintidő 5 perc... anyag ár 5 forint,... tanács díja 5000 ft...
ezt nem hiszem el.... hogy már neked is legyen szponzorod, ez a vég kezdete, mostmár tutti jön a geddon, lemegyek a peny-be veszek már 1-2 konzervet hogy tovább éljünk...
szerintem ez tul bonyolult, de te tudod a te mousse, legfeljebb elbasztál egyet nem baj nur heute 40 tausend... sose fogy el...
te feri ... én birlak annak ellenére hogy be nem áll az a nagy szád, és mindig mindenkinek osztod ahol csak lehet, de azon agyalok mátol Dagobert bácsinak foglak hivni...
a formula, réteg rend: alu felni (ráf), tubiliss, + okos moose. + külső.
eredmény, levegö nyomással szabályozható a gumi nyomás, ha defekt )külső) akkor ott a moose ami tartalék, s soha nem jön le a külső a felniröl mert tubiliss fogja a helyén a külső.
csak ugy elmondom ilyen (magyar szemmel fasz) aki elmondja mindig mit okoskodik nem titkolja ritka kevés van. én !
ennek mi értelme ferenc? ilyet láttam már sok-sok évvel ezelött is Kátaitol merthogy tul erős kemény volt az új mousse , aztán kifurkálta furoval szana szét....
csak éppen az élettartama lecsökkent a harmadára, de tudom neked nem számit mert zsirmilller vagy...
sokkal értelmesebb az a türelmes modszer mikor kölcsön adja valami jo cimbinek a mousset 1,5-2 honapra had menje vele, és addig faszán bepuhul, ezze még haver is jol jár, szerintem....
de ti csak szabászkodjátok szét az új holmit nem számit
lesz kin retek...készül-jetek..
több verzió van amúgy gecsaa variálásra.....
pl van a zsiráf féle verzió..az itthon maradós..
van a A-B be legondolkodós verzió..
van az enyém aki a hátrábbi rajtszámal szeretne indulni a prológon... hogy lássam azt vizesárokátkelés kikerüléses témát...és ezzel a motor megkimélése a cél a felesleges megitatástól eldobálástól..
meg van aki nem variál...
de az aki nem variál már azzal variál hog nem variál...!
mert az élet egy állandó változás és aki nem változik ..na az változik csak igazán..
tehát.
a változás változtatása nála az állandóságban maradás..
érthető! hasonló cipőben járok, tegnap leírtam h én is ha 6órát mentem idén akkor sokat mondok,de elmegyek, nem versenyezni,hanem megnézni a zaránd hegyet... ha a prolog után azt mondom h felejtős a vrsenynek nekiállni,akkor intézek magamnak vmi kis motorozást ott a környéken vmi emberrel,lehet nem csak én fogom úgy gondolni a helyszínről,h kár odaállni és akkor lesz kivel menni csak úgy összevissza, a nyomon meg itt -ott...szal én tudom h jól fogom érezni magam, motort szerettem volna kicsit jobban felkészíteni,de tojok rá, én ugyan abban az állapotában megyek vele,mint mikor patyiéktól hazajöttem... szal ugyn olyan retkes a mai napig
önindítót most raktam össze,de csak nyiktat... pedig úgy csináltam ahogy a videóban a csávó... még kimosom a légszűrőket,teszek oda tartalék karokat, a hyde-t felteszem és úgy gondolom kész a gép.... még húzókát akartam rá kötni,de majd vmi kis spanifert teszek rá,mert varratni már nincs időm...
gumit kell még megvágni lesz amilyen lesz
Nem sajna...végig gondoltam, és sajnos nincs értelme. 4 órát mentem idén össz-vissz. Eldobom a vasat, akkor egész évben ülök csendben a sarokban...most erre nincs keret sajna...
elkészitési szintidő 5 perc... anyag ár 5 forint,... tanács díja 5000 ft...