Valószínű az lesz, kap egy új 66.96-os prox dugót, a régi már le van kopva 66.93 ra.
Wössnerre várni kéne 2 hetet, s mivel itt a tavasz meg nem motoroztam már 2 hete, nem igazán van kedvem hozzá, a hengerfejnél kicsit félő a kovácsolt, ott 67.02 van még, s ha belerakom a kovácsolt 66.96 ot, aminek inkább minimum 0.07 necces kicsit. Megnéztem a proxnál 250cchez azt írja 0.06-0.07 az ajánlott szerelési illesztés, szerintem jó lesz bele, de délután úgy is beszélek a szerelővel, majd ő eldönti/megrendeli.
Szerintem véletlenek nincsenek, az hogy nem volt Wössner, simán annyit jelent, ne vegyek ilyet
nincs itt csoki aki osztaná az éctet..de én azt mondom arra a 66,96osra meg a 0,03as hengerredre hogy azt úgy ahogy van rakd össze...
és jó lesz...
és nem kell aggódni szerintem az simán jól..zozi tudna még ebben okos lenni...de ronix is ...
mert a 7 század az az jó.. még a katonaságnál is.. bár ezt a polyén t lehet elsütöttem már..123szor
azt jó látod.. az on a pocokfuttató racén is.. mind a kettőn a 60perc után én voltam aki elöl ment...a legelöl
de ahogy elszáltak az árak mert nem akarok rá költeni.....
most vettem egy pár múzt...vmi gagyi márka az aunernél....de nemnagyon teccik...
lenne aki átvenné s ezért gondolkodom....a tubelisen...
de mentem vagy 4 évet múzzal as olyan jó volt h nem kellett görcsölni...nemtom de felénk bakker annyiszor megy bele vmi tüske....sokszor nem is a kő csapja szét vagy a felni...
patyi bácsi előre mousse a legbiztosabb egy neu s-12....
hátra vastag belső+ 2 db elfordulás gátlo.
a defekt ellen szerintem a leggazdaságosabb ,egy neu zacskoban lévő 1000 forintos sima belsőt be kell powertapez-ni az ülés alá, meg két kis szerelő vasat és egy 27-es kulcsot felgyorskötözőzni a légszürőházba a váznyulványhoz.
ebben a megoldásban az a legjobb , azon kivül hogy a legolcsobb ,hogyha másnak van defektje a csapatban azt is meg lehet oldani 15 perc alatt.
drága manka... egyem a szivedet, tos50-nek az asszonya nem ezt a forumot figyeli folyamatosan.... hanem azt a nonstop webkamerát ami az állat etetőhöz van kirakva, (amit ide beraktak a srácok linket) azt lesi mikor jönnek a cucuk és egyébb vadak enni...
aztán minek?itt fognak elrabolni?
nekem eszem ágában se lenne oda leskelődni ahova a pasim írkál,ha félrekefél azt nem itt fogja megtenni hanem akárhol
mert most az aunernél egy áron van...
a tubeliss nekem szimpatikusabb.....bár itt van egy srácnak s ha defektje van nem lehet megtalálni a lukat a sáros gumiban....max annyi hogy a külső nem forog el...még tud vele menni egy darabig....persze ha erős oldalfalu a gumi ami rajta van...
a kereskedő hülye hozzá azt fogja javasolni ami van neki eladó éppen a polcon. felejtős. itt is volt aki rásózta a másik boltosra az egy századdal nagyobb dugót uj motorba. majd belekopik az alapon. szóval mérni és úgy venni,.... nem telefonálni. és rendelni. és sírni pénzt kidobni. 3x os bukoval.
Ami elég gáz szerintem, hogy a dugó gyártók oldalán se lehet pontos dugó méreteket találni egyedül az átmérőt adják meg, se magasság, se csapszeg helyzet, se stiftelés, egyéb fontos infók se...
Egyedül a pinkmotorsnál találtam a wössner esetében, de ott is csak arról
Neked nem fáj a gerinced?
Ahogy ÜLVE átmentél a huplikon és száguldoztál, nekem a nézéstől fájt a hátam bár lehet a teleszkópok sokat számítanak
Egyébként gratulálok, ha jól láttam elején végeztén mind2 futamban
67.03-on van a hengerem, proxban öntött dugó 66.96 a legnagyobb, ezt belerakni, hát... bele lehet de kicsit nagy lesz az illesztési hézag, igaz a 0.12 os service limitben benne lennék bőven. Ezért akartam kovácsolt dugót, az alapból 6-7 század illesztéssel kell szerelni pont jó lenne a 66.96 os, csak a gondom az, hogy amit kinéztem bele 8022 wössner, nem lehet kapni, a másik gondom amire azóta jöttem rá, hogy lehet nem is jó bele, azaz végül is még nincs gondom mert nem rendeltem meg, gondom akkor lett volna, ha az első gondom nincs és megrendelem, de beigazolódik a másik gondom, hogy nem jó bele, vagy ami még rosszabb, hogy belerakom figyelmetlenül és első indításnál szétkúrja a hengerem, mert mondjuk rossz helyen van a gyűrű siftelés, na akkor lenne igazán nagy gondom. Követhető?
Mondjuk kivételesen első lépésben azt fogom csinálni, amire már ráfáztam egyszer nem dugó esetében, hogy megbízom a kereskedőben, felhívom, hogy mondja el milyen lehetőségek vannak ebbe a motor típusba dugó terén, árak, stb.
Aztán délután meg beszélek a motorszerelő sráccal, hogy jobban be legyek biztosítva
Valószínű az lesz, kap egy új 66.96-os prox dugót, a régi már le van kopva 66.93 ra.
Wössnerre várni kéne 2 hetet, s mivel itt a tavasz meg nem motoroztam már 2 hete, nem igazán van kedvem hozzá, a hengerfejnél kicsit félő a kovácsolt, ott 67.02 van még, s ha belerakom a kovácsolt 66.96 ot, aminek inkább minimum 0.07 necces kicsit. Megnéztem a proxnál 250cchez azt írja 0.06-0.07 az ajánlott szerelési illesztés, szerintem jó lesz bele, de délután úgy is beszélek a szerelővel, majd ő eldönti/megrendeli.
Szerintem véletlenek nincsenek, az hogy nem volt Wössner, simán annyit jelent, ne vegyek ilyet
Szabadság végre, itt a tavasz is motor meg nincs , szerelhetem egyenlőre
és jó lesz...
és nem kell aggódni szerintem az simán jól..zozi tudna még ebben okos lenni...de ronix is ...
mert a 7 század az az jó.. még a katonaságnál is.. bár ezt a polyén t lehet elsütöttem már..123szor
azt jó látod.. az on a pocokfuttató racén is.. mind a kettőn a 60perc után én voltam aki elöl ment...a legelöl
superenduro barcelona
most vettem egy pár múzt...vmi gagyi márka az aunernél....de nemnagyon teccik...
lenne aki átvenné s ezért gondolkodom....a tubelisen...
de a végén csak belenyomok egy defekt sprayt s álalában megfogja...
hátra vastag belső+ 2 db elfordulás gátlo.
a defekt ellen szerintem a leggazdaságosabb ,egy neu zacskoban lévő 1000 forintos sima belsőt be kell powertapez-ni az ülés alá, meg két kis szerelő vasat és egy 27-es kulcsot felgyorskötözőzni a légszürőházba a váznyulványhoz.
ebben a megoldásban az a legjobb , azon kivül hogy a legolcsobb ,hogyha másnak van defektje a csapatban azt is meg lehet oldani 15 perc alatt.
nekem eszem ágában se lenne oda leskelődni ahova a pasim írkál,ha félrekefél azt nem itt fogja megtenni hanem akárhol
a tubeliss nekem szimpatikusabb.....bár itt van egy srácnak s ha defektje van nem lehet megtalálni a lukat a sáros gumiban....max annyi hogy a külső nem forog el...még tud vele menni egy darabig....persze ha erős oldalfalu a gumi ami rajta van...
Egyedül a pinkmotorsnál találtam a wössner esetében, de ott is csak arról
Ahogy ÜLVE átmentél a huplikon és száguldoztál, nekem a nézéstől fájt a hátam bár lehet a teleszkópok sokat számítanak
Egyébként gratulálok, ha jól láttam elején végeztén mind2 futamban
67.03-on van a hengerem, proxban öntött dugó 66.96 a legnagyobb, ezt belerakni, hát... bele lehet de kicsit nagy lesz az illesztési hézag, igaz a 0.12 os service limitben benne lennék bőven. Ezért akartam kovácsolt dugót, az alapból 6-7 század illesztéssel kell szerelni pont jó lenne a 66.96 os, csak a gondom az, hogy amit kinéztem bele 8022 wössner, nem lehet kapni, a másik gondom amire azóta jöttem rá, hogy lehet nem is jó bele, azaz végül is még nincs gondom mert nem rendeltem meg, gondom akkor lett volna, ha az első gondom nincs és megrendelem, de beigazolódik a másik gondom, hogy nem jó bele, vagy ami még rosszabb, hogy belerakom figyelmetlenül és első indításnál szétkúrja a hengerem, mert mondjuk rossz helyen van a gyűrű siftelés, na akkor lenne igazán nagy gondom. Követhető?
Mondjuk kivételesen első lépésben azt fogom csinálni, amire már ráfáztam egyszer nem dugó esetében, hogy megbízom a kereskedőben, felhívom, hogy mondja el milyen lehetőségek vannak ebbe a motor típusba dugó terén, árak, stb.
Aztán délután meg beszélek a motorszerelő sráccal, hogy jobban be legyek biztosítva