Zari..az erő,meg a motor hang nem minden... szépen szolnak a japán 4T,mintha a ktm mellette akarna darabokra esni ...de Teee mondtad ,hogy a crocc az crocc marad ... hiába akarsz te croccbol endurot faragni,ahoz kell 1 nagy valag pénzes láda,na de ha kifaragtad akkor verhetetlen lehet,de csak lehet ami nem biztos. En is okoskodok a kis yzf-re más rugostagokat,18 as kereket,wr váltót rakni, lámpát,300-as hengert...talan ha fiatalabb lenne,de nem olyan kezelhető a futóműje,az irányítása. fasza is lenne,a legkirajabb 4T,de inkább eladom és benevezek egy könnyű 2T be Na gyere és kövezz meg.. Nekem nagyobb 4T nem kell,ahoz mar nem kell tudni sokat motorozni ,felulsz ra es felvisz minden hol,mert van nyomaték
Szerintem azt az erőt soha nem használod ki ami van 1 yzf450 be...te aki szereted a szopókat,xtremezel,kell emelgetni,mozgatni,tologatni, rángatni max egy 250 4T 300 as hengerrel,enduro futóművel.....te tudod na,de nekem max ez kellene 4T be...na de olvass bele...
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/motokrossz_mx1_power_comman
der
Rossz az aki rosszra gondol! Én teljesen őszinte voltam, amikor írtam, hogy "nagytiszteletű"! Mindig nagy élvezettel titokolvasom soraid, különös tekintettel azokat, amikben a motorozás a téma Hóttökkomolyan kiváncsi voltam a véleményedre és nem kostolgatni akartalak Örülök, hogy tetszett, én is szeretem tanulmányozni a te mozgóképeidet. Sokat lehet tanulni belőlük No, nektek a legjobbakat holnapra, és ne hagyd otthon a kamerát kamerád!
az egyik... tudjuki...
a másik meg éppen nincs itt...