Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és milyen motorra raktál lendkerék sulyt ?

nekem az előzö gasgas-on is nagy suly volt gyárilag ..amit beraktam 1-es képen olyan, de azon nem kellett vissza váltogatni, és gyengébb sem volt mint a mostani....
viszont a tényleg elfolyatos elváltott mászos ügyeskedős helyeken érezhetően kezesebben viselkedett...
szoval ez a tipuson egy kiprobált dolog már...

nekem inkább a power kamra növelővel vannak kétségeim, az vajon mennyit ér ténylegesen....
tucc élni bálint
na már látom is adatlapodon ..oké köszi ..

jó a ló ? lehet rámelegítjük egy srácra ...nagyon kétütemet akar...majd telón beszélünk részleteket ..
jozef csak neked...ktm power-arc.

1. kuplung védő 13 900 ft
2. kuplung védő. 11 700.
3. hátso fék védő 79 eur... kb: 23 000 ft.
Igen én árulom, egy haveromé csak nincs ideje foglalkozni vele.
power tér növelőt használta már valaki?
gondolom alsó tartományban nyomatékosabb lesz, de mi van felül?
szia zséé figyu te árultál egy 300 2t ktm-et?
Én is csináltam egy pár lendkeréksúly a motoromra és tényleg alul kezelhetőbb lett de középgáztól jóval gyengébb lett és közel úgy nem forgott a motor. Durván egy évig használtam, de aztán visszatértem az eredetihez, mert amit nyertem alsó tartományba azt elbuktam fölül.
Ez gyakorlatban úgy nézett ki hogy mindig 1 fokozattal visszább kellett váltani mint előtte, vagy nagyon hosszú feljáróba szoptam vele.
te valami női őltözöről hasonló képek vagy swingwr club
http://pontu.eenet.ee/player/s... Figyeljétek most jött 1 konda!
neem folyamatos lessz
a lendkerék méret változtatásnak csak a kis fordulatu elfolyatos enduroban van jelentősége, mivel az ékpálya megegyezik a főtengely sonkával, kb 2/3 fordulat felett már semmi jelentősége...
Aksiról fog menni. Ki lett próbálva 3 órát kibír! Viszek töltőt és éjjel mindig felteszem tölteni
nekem mindíg leér a kormány ..... utána felállok
tartok egy kis oktatást gasgas lendkerék tömeg témában, persze fizetős lesz... 6000/ kopf.

1. kép a gyári 2006-ig.
2. kép 2007-töl 2010-ig kb az 1/3-a lett... 2010-után semmi nincs benne de mivel a főtengely ugyan az, ezért csak egy 10 mm-es távtarto alátét van, máskép a primér fogaskerék nem lenne a helyén ugye...

minél kisebb a lendkerék suly ,annál pörgösebb, viszont kevésbé elfolyathato.
amugy létezik még a lendkerék oldalon is tuning+ suly.
3. a linken közép tájon ott a tuningos lendkerék, mint ez.

http://2tracing.it/ricambi-gas...
de ez is keddig mint a szali motorja?
ja és semmi elox csicsa micsa
ja és lessz akció féktárcsa védő+power kamra nővelő 10000csak most +posta az jó
igen valoban nőveljük a tárcsavédőn a likakat jővőhéten lessz minta
valakinek féktárcsavédő
eror 9 dl kell bele papiron, de mindig belenyomjuk az egész litert , attol a+ 1 decitöl baja nem lesz viszont ha sokat kap a kuplung jobb neki...
gyertya NGK BR8-EG.
amúgy nagyon pröfi cucc mind.

nekem meg készül a 8mm rel növel vizkerék.. ami még az 50%ot megnöveli..még 50%kal.. na az mondják a 540 sosem fort fel vele .
ez a második ez miaz ?
főtengelysúly..?
nem lesz ebből baj..
mármint rezonanszia.
mert az azért van úgy mert a hajtókar dugó az úgy kivánja..
ez meg ez akor változni fog a rezgése..nem?
tudod a rezgése a csakrálya
szerintem egy teli tárácsa lkeelt volna a gyária meögé..azzal a súlypont közepe nem változott volna
pár okosság, tuning bőrze ...
van valami nagyon hioperkönnyű agsi..a ktm azzaél tolja a 350sx-f a racén..valami tenyérnyi lófasz..gondolom oltsón