Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem 18-án indul a következő,addig pihi van
na akkor egy kalappal
milyen vizsga?
britton kösd ki , bemegy a kisfa-bokor a dekni és a pedál közé ugy kihajtja mint a pinty, és ha visszarugod csizmával mivel ötvözet ugy eltörik mint a huzat...

ha kikötöd félre vezeti, nem tud begyalogolni...
eror miért nem veszel ebayrol olyan 130 dollár/pár árban.... szerintem az jo ár... olcsobban nehezen találni...
holnap lesz...

utána indul a következő...
hály
hát szét vet az ideg..
ezek üzemórás motorok
hát adom el a gecibe és holnap reggel el is mék az üzemóráshoz..mert nálunk az üzemben épp megállt az üzemóra...30év után
de ha az nem segít akkor meg elék az üzem Órvoshoz oszt kész..az majd meggyÓgyÍt

most akkor ha kilóméterre lebontjuk akkor a 2t a drágább vagy a 4t az oltsóbb.

nem is meséltem.. egyik haver akinek 525 exclye volt eladta és ..mondom mit vettél..erre az ember ...hát mit egy 525 exc .
és ez nem vick!
látszik hogy a motorok motorlya az ez...525kártélyem
http://fotoplus.hu/termekeink/...
Tud valaki jobb ocsobbbb megoldást a kamerára
Nem sok,de ha az elodom jobban vigyazott volna ra akkor fele baja sem lett volna .A legszuro az nagyon fontos h tiszta legyen,en 1 xezonba kimosom vagy 4 x is,de ez függ atol is ,hogy elol motorozok vagy sereghajto vagyok .
A lenyeg ,hogy jol birja es sokat tudjal motorozni vele..
csak egy 5 centes. ne vedd föl. az 1 óra / 10 km adatra gondoltam. de amugy így van kb így jönnek ki ezek a számok. ha meg úgy számolod hogy belekerülési üzemóra / ft akkor ultragáz. mindegy azé jó dolog.
ennyi én is igy gondolom
Köszi kérdeztem, ott nincs balos.
ez egy 98 as vas és nem szerelő tartja karban, hanem jómagam kóklerként, sok tapasztalat alapján objektív infóként tuti tök más jönne ki
Köszi a listát, csak kiváncsi voltam mégis mennyi volt az anyagfelhasználás egy 2T-nél Bár te azért használod is mert évi 150 óra, az nem gyenge
Nem is cseréltél rajta sok dolgot 5 év alatt

Mondjuk az logikus amit Csika Mester mond, ha tiszta a légszűrő az segít a motor élettartamában, de inkább kevés az a 4 dugó, ha az üzemórák számát nézem
Ami persze lehet nem is teljesen korrekt, mert csak idei évben volt mérve a 150, azok előtt ki tudja mi volt, sőt tuti téves, mert 1. évben inkább túráztam én is, akkor meg a km megy, nem az üzemóra.
miért lenne ez odavaló?
a tiszta és olajozott fontosabb, nem?

Sok mindent megtanultam saját káron ezen a motoron, majd ha lesz másik arra már tudok vigyázni természetesen erre is igyekszem, ahogy egyre több dolgot tudtam meg.
Nekem is a kis YZF mar vagy 5 eve van meg de en is mar csereltem 1 rend gyurut,2 vezmulancot,es 1 hajtokart,szelepeket es tartozekait....kb enyi...persze ugy vettem ,hogy le volt lakva,de azota megy rendesen,oljcsere neki rendesen...a tel elott ellenoriztuk a motor allapotat,szelepeket,nyaklancot csereltunk es minden patent es passzent,meg a szelepek is ami 4 eve volt belerakva es azota se +- .Mielott megvettem volna csak huztak az agyat es azzal anyi.Sajnos az ido mulasaval sok aprosag ki volt csrelve de ezzel jar.

Motorozas ezzel jar es jo,hogy a motor kopik mert ha nem kopna akkor az mar baj lenne
dév ezt akkor rakd föl a totál gázra mert odavalo történet!
Hejj,ha van betét new akkor nem költöl annyit a blocckra teeee
Üdv!
Akkor angolnál maradva: Do you speak in German?

Hogy megy a suli? Lesz vizsga?
Az nem a blokkban van, bár lehet nem így értette a motorikus dolgot
Lánckerék meg lánc is fogyott egy pár , légszűrő betétet inkább mostam, de valóban kellett csere abból is, nem örök életűek.
Pár kerék csapágy csere is akadt, himbák csapágyazásáról nem is beszélek, sőt még hátsó felni csere is volt újra is, az is kopó?
Meg a tököm tudja még mi, lassan 2009 esnek hirdethetem, akkor szép lassan elkezdtem lecserélni az egész motort alkatrészenként
stét..