ferenc...nem kivánok hosszu litániát írni, igazábol nem is akartam irni erre az irásodra sem, de amit csinálsz azzal egyre mélyebbre süllyedsz.... ettöl nem leszel se jobb ember se a világ legjobb endurosa sem
zsolti... a vastag belső 3000 ft, a bib mousse 35 000.ft.... van némi különbség, ráadásul be kell puhitani, mert alapbol olyan 0,8-0,9 bár amiel komoly extrémkedő endurot nem lehet művelni, mire bepuhul az 1,5-2 honap akkor olyan 0,5 környéke...az már jo....
első gumiba a legjobb választás a mousse egy zsir new s-12-vel... abban a szezonban nem lesz többet gondod, párszor szét kell szedni megtisztitani, bezsirozni, amugy tönkremegy.
Dew irtam .multkor hogy szétszedtem az egész motort téli karbantartás címén, zsirzások váz aljának festése, fehér idomok, blokba pár okosság tuning,+ new dugo stbstb , motorozni most nincs időm, iskolába járok okosodni.
itt az utcában van egy srácnak ilyen cucc......lehet állítani a keménységét...
nekem anno a gixeren volt ilyen.....
nemtom hogy siman endurozni van- e értelme...
vannak olyan cross meg ec pályák ahol ktm-re tuti elkel.....yamora nem
Filléreskedés Má öreg vagyok az egykezes mocizáshoz,tenni kell fel segédeszközt,de akkor már arréb tolom a kómányot,meg játszok vele egy kicsit me a tuningot is tuningolni kell
gumikra visszatérve..ami még használható...de a guminál a nagy kérdés hogy mennyiért...
és endúróban mindég a legbalonosabb kell...:
mc-5
mc-4
s-12
k 771
k 772
k 774
pirelli skorpion midszoft
c-10 mitasz
c-18 mitasz
metzeller 6 days
riga
goldentyre
mindég az a kérdés...
hova kell a gumi...
hány ütemű a gép és ki a rálydel...
ha ezek össze jönnek akkor az a kérdés hogy élettartamban mi a szitu...
a másik...
csoresz az s-12 vel lenyalta a hegyről a sarat...ugyna azza la gumival ..bontós bili..éli a motorozást
ugyhogy nem véletlen..ezer féle gumit vesznek 1000féle eberek.,.
mindenki másra esküszik...
lázsd első zsirkirály pl a skorpional imád menni..de sk az meg levágná egy szétkorhadt fadarabbal...
rigagumi....szali soha nem rakná fel megint .de azt a gumit azóta is százan veszik....szerintem is jó!nem szakadozott le a bütyke a gumigyilkos füvespályámon sem!+ dév is irta hofgy sáros szikláson is jó..a sima szikláson meg eleve nem volt szar.
kenda..nekem bejött...de pl bálintélk meg zéék is azt mondták kend a hajadra ezt a gumit
mc 4....dem zsóti azt mondta hogy élete nagy szopása neki volt köszönhető...itt a 19colos kerékre az egyetlen extrémendúróra is használt keréknek bizonyult
mc5 szali 1 motorozás után nekem adta.. én éltem vele 6 hónapig!
s-12 ...zoziéknál az az ász...meg bontósbili is meg áki a 300xc vel is arra esküszik...de csoresz meg leszopta vele magát sárban a sárga földig
ugyhogy
mi a jó gumi...
hát ember motor függő...nem is igazán talajfüggő
szewasztok......gyerekek be kell vallanom ezt a kenda hajadra gumit megettétek ...még hogy jó....
viktor írta ,hogy írjam be ötcentesnek ....beírtam ....felvettétek
ez azért van hogy mindenki átérezze milyen rossz ötcenteseket dobálni és kapkodni ...
bocsánatot kérek amúgy ... ... sose próbáltam rosszfajta kendát.....
remélem ezzel vége az ötcentesdobálózásnak ...
Nincsenek meg véletlenül a kezdőknek való galériáid, vagy csak a képek egybe szedve?
első gumiba a legjobb választás a mousse egy zsir new s-12-vel... abban a szezonban nem lesz többet gondod, párszor szét kell szedni megtisztitani, bezsirozni, amugy tönkremegy.
mit tanulsz ?
Dew irtam .multkor hogy szétszedtem az egész motort téli karbantartás címén, zsirzások váz aljának festése, fehér idomok, blokba pár okosság tuning,+ new dugo stbstb , motorozni most nincs időm, iskolába járok okosodni.
nekem anno a gixeren volt ilyen.....
nemtom hogy siman endurozni van- e értelme...
vannak olyan cross meg ec pályák ahol ktm-re tuti elkel.....yamora nem
a Deestone-ról semmi vélemény?
Üdv: Egy titokolvasó!
és endúróban mindég a legbalonosabb kell...:
mc-5
mc-4
s-12
k 771
k 772
k 774
pirelli skorpion midszoft
c-10 mitasz
c-18 mitasz
metzeller 6 days
riga
goldentyre
mindég az a kérdés...
hova kell a gumi...
hány ütemű a gép és ki a rálydel...
ha ezek össze jönnek akkor az a kérdés hogy élettartamban mi a szitu...
a másik...
csoresz az s-12 vel lenyalta a hegyről a sarat...ugyna azza la gumival ..bontós bili..éli a motorozást
ugyhogy nem véletlen..ezer féle gumit vesznek 1000féle eberek.,.
mindenki másra esküszik...
lázsd első zsirkirály pl a skorpional imád menni..de sk az meg levágná egy szétkorhadt fadarabbal...
rigagumi....szali soha nem rakná fel megint .de azt a gumit azóta is százan veszik....szerintem is jó!nem szakadozott le a bütyke a gumigyilkos füvespályámon sem!+ dév is irta hofgy sáros szikláson is jó..a sima szikláson meg eleve nem volt szar.
kenda..nekem bejött...de pl bálintélk meg zéék is azt mondták kend a hajadra ezt a gumit
mc 4....dem zsóti azt mondta hogy élete nagy szopása neki volt köszönhető...itt a 19colos kerékre az egyetlen extrémendúróra is használt keréknek bizonyult
mc5 szali 1 motorozás után nekem adta.. én éltem vele 6 hónapig!
s-12 ...zoziéknál az az ász...meg bontósbili is meg áki a 300xc vel is arra esküszik...de csoresz meg leszopta vele magát sárban a sárga földig
ugyhogy
mi a jó gumi...
hát ember motor függő...nem is igazán talajfüggő
viktor írta ,hogy írjam be ötcentesnek ....beírtam ....felvettétek
ez azért van hogy mindenki átérezze milyen rossz ötcenteseket dobálni és kapkodni ...
bocsánatot kérek amúgy ... ... sose próbáltam rosszfajta kendát.....
remélem ezzel vége az ötcentesdobálózásnak ...
csöcs
még a bálnavadászok is sírtak
szali..beszéltem tosal.. intézve van
gyári neked fehér..jó?..abban az árban...mint a másik.
az jó?
gumi...