Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vazeg ez tényleg jimmyéknél van
http://youtu.be/JzHC6vvlF8I a szerény hajlékukat megtudod tekinteni! Volt otthon némi kp meg ékszer!
fajter,ez tetszeni fog,huzzal ki egy madzagot mindket kerek mellett vagy 2-3 merterre aztan merd meg a kul a ket vege kozott 1mm nem szamit,de ha igy kopik akkor 5-10mm is lehet.Ha meg a dolese szar latod ,h dol befele...elrepedve nincs a hidtok,mer az olaj szivarogna...sztem


de vazze,ez itten a gg forum,nem a nissan vanette


vagy lehet a teligaz forumon erdeklodj
figyu..ennek olyna erős a motorféke mint a gyorsulása.. gázuelvétel után táncol az úton..ez jó..5 szentesnek kiválló
mijezatitokolvasás
egy barétom hívott hogy ott ment el kocsival látott moccosokat és nem mi vagyunk é kint ... gondoltam felöltözök a nagy focizásból és kinézek....mindegy hol sétáltatok kutyát
egy vanettba meg se hallanád ....
Firefighter,doles miatt elmeletileg nem kophat annyira,kiv,ha kb 3 fok - ja lenne.valszeg szettarthat,de h mindket belso fele......erdekes

gazelvetel utan nagyot tancol az uton?
bágerba? van motorod?
figyelj ebből írtam a szakdolgozatomat...
mitől görbülhet el egy híd és merre? ..ami azért többségében előfordul6

szóval balesetből akármerre...vagy bármerre ...
vagy fentről túlterhelik a a gépet esetleg terepen épült házat építenek .....felépítettek vele ebből rögtön kettőt is meg ilyesmi mire eladták neked újnak addig ugrattak vele ...vagy fel is akadhattak vele ...szóval ezer lehetőség ...idő vasfoga meg ilyenek ..és a kopás ,fáradás.....
és ehez mit szóltok...
másik nAAAgy problámám..az a túlsúly..és az akarat i gyengeség...14 lkiót kén fogyak és ..tessék pézvissazfizetési garival lehetne fogyni úgy hogy a szalonnát olajba is süthetem a félkiló kenyér mellé vacsorára:-)
http://nsln36.weightlossc.com/
Erre gondoltam.figyu,vegul is kemeny valutaval fizetnek!


ezt is Francisco nak koszonhetem,hat megis meglesz a majdnem 1 hetes 350es ,nagyon ugy tunik
ez is igaz és tök logikus.
.meg olyan szinten nyalja a gumit hogy akkor a hid közepe le kén hogy érjen..gyanús akkor hogy a szilentek játszanak bele a dologba
es ha gorbe lenne a hidtok,akkor a feltengelyek mit szolnanak?v a csapagyak is morognanak,hamar kifekudnenek....log a kerekcsapagy?gondolodm nem ,m akkor a felteng nel folyna a z olaj is ....
az meg nem nagyon lehet....de ha pl a tizolto autopalyan jo uton megy egy 20-30kmt es utana kiszall kezzel megtapogatja a gumi futofeluletet ,kivul,belul,kozepen,akkor erezheti a hom kulonbseget,ahol melegebb ott nem gordul,h radiroz...
ezek már a motorozósos elvonási tünetek ..ki is megyek bágerbe vazze ....
hogyelcsavarodva?
de akkor miért mind a két kerék belsejét nyalja..
az olyan tipikus mintha...lenene egy hasa a hidnak és ezért nalja azt ..nem?
de ez csak egy sima logikus gondolat..attól lehet hogy a futóműgumibakokkal van a baj...
elviszem a futóműshöz és akkor az megmondjan ..nem?

az 100 100alék hogy a szilentek ki vannak..az összes!
de az mi összefüggésben van hogy mind a két kerék..cska belsőú oldalán de nagyon nyalja...

de ha mint tapasztalt okosok azt mondjátok akkor nem a merevtengely várárlással kezdem...
ugy csinálom mint ahogy itt a beiroknak..aki kfingjuj sincs a motorjukhoz de javillyák mocskosul..tanácsot adom.. viid el szervizbe.. ha halvány liéla gőzöd van hozzá..
jövöhéten irány a futúmíves mert azt ajkarom ha indulk a szezon a gép készen áljon a sok kilóméter megtételére ami a motorostúráim elengedhetetlen hozadéka itt az alfőd közepén
kiderült hogy hülye vagyok ....levertem egy 12 es mecsset a szobába egyedül focival...
átjössz ricsihez aztán beváltjuk neked a sok aprót
Az mercedes e500!ujabb 5 szentest buktal


nagyon jol allok 5 szentesekkel,hamarosan meg is lesz az ara a 6 napocskasnak....de majd megkerdezem az eladot,h 5 szentesekkel lehet fizetni?
csak akkor egyiknek mondjuk a külsejét enné a másiknak a belsejét de szimmetrikus a kopás aszonygya a tűzolytó
nem gáz..én ugyna úgy boldog vagyok tőle mint te a defektes keréktől
látod ..itt ta fórumunkon mindenki örül
Mindket gumit elnyalja?lehet keresztben van a hid alatta...
ezeknek a hídkitámasztóknak meg rugócsapoknak meg magcsavaroknak cugpántoknak az a lényege hogy a hidat egy optimális pozicióba tartsa a kocsi alatt akármi is legyen...
ha gázadásnál elmászik a híd egyirányba vagy motorféknél a másikirányba és ez túl sok mondjuk 10 milliméter akkor meg kell csinálni mielőtt kiesik alóla.... ezen a hídon állítási lehetőség nioncsen ha mondjuk az összes felfüggesztő elem új akkor ennek jónak kell lennie ...ilyen hogy dőlés meg egyéb paraméterek állíthatatlanok ill gyárilag kiképzett merev hídba benne vannak ami esetleg kellhet egy merevhidas konstrukció esetén..

ezért tesznek komolyabb kocsikba futóművet hátra is ...

ez a merevhíd a terepjárók és a teherautók szegmensébe használatos inkább...oda jók nagy teherbírás stb......