Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Otto bluetooth felhvot ,kedves volt, kérdezte nem hiszti pisti a vidik meg hogy rám száltak, mondtam nicns hiszti mig az teszi ki elismert addig nicns hiszti, s ha an humor meg inteligencia akkor nincs gond.
Dew Hajtás.

hat ultra jó volt a mai hajtás, 10:40 lent 40 perc késés, de mentünk indultunk, nagyon faxa volt a tapadás, a talaj tökéletes volt, mint Dew irta megkezdtünk egy elég komoly feljárot de sajna jöt a hivás s abba kellet hagyni, de majd vissza fele a fiukkal majdnem megcsináltuk.

nagyon szuper volt minden. kösz Déw
huh s te csinálsz ilyet nekem kell.
a mostani ktm-em kellene vázás lefesteni. illetve a verget is.
vállalod.v?
stét..
Most nézegetem,+10 fokokat mondanak jövőhétre.
Most segítek egy kicsit mert látom emberek nem igazán vannak tisztában a porfestéssel
A porfestést nem alapozzák,csak k0 tisztaságú felületre jó vagyis ajánlott elkészíteni..ezt szemcse vagy homok szórással érik el...a festendő felületet az elektrosztatikus vonzás elve alapján vonják be..itt nincsen festék csak egy finom granulátum szinte liszt szerű műanyag örleményt sűritett levegő segítségével szét porlasztanak..kemencében 250 fokon kifűtik..ez egyszerű és gyors ellenben nagyon rossz az ellenálló képessége mer a legkisebb a tapadása a felülettel..a KTM vázakat a mai napig így festik..úgy gondolják az emberek hogy az ő szép motorjuk biztosan nem rozsdás,ha megsérül egy apró része ennek a bevonatnak ott bemegy a pára és szépen végig mászik a műanyag alatt...aki festett vagyis maratott le ilyen bevonatot az tudja miről beszélek..a szép bevonat alatt oxidálódik a váz
Ezt több embernek bebizonyítottam akinek festettem a vázat,aki akar tanul belőle aki nem az istenítse csak..az egy szar olcsó puha bevonat..homokszórás,washprimer,nedves füller,2k-s akril festék..ettől jobb bevonat nincsen motor vázra
jah a berg ma nem ment.
bálinyot is összekalányoljuk
Helló!
Barátom Ktm -et csináltatott,kb 1 éve,jól megcsinálták,azóta is bírja,nem pattogott le.
Mehetünk.
Most nezem,h a kejtejem van a szegessel felgumizva,a berg meg a sima gumival?
zsir. bazz.
jo volt a hajtás.
még képek Dew menetröl.
képek Dewnél hajtás !
Porfestesd le és kész, a szórógittes mester ember festést nem ajánlom én már beszoptam vele...persze lehet mester függő
Vagy a másik lehetőség jó vastagon ecsettel alapozó és rá ecsettel megint vastagon a 2K festék, nekem így van a váz jelenleg.
basztuk a fillert,meg a filleres noket

nekunk mar csak ez az orom marad az eletben,kis orom,de a mienk
mindjárt lesz beszámolóóó.
zsiroztatok ? meg filéreskedtetek ?
Másik csapattal elindultunk kifelé, megint mentem mint az eszetlen, egyik kanyarban túl közel csúsztam egy kidőlt fához felnyársalta a bal kezem, kormányt természetesen kitépte a kezemből aztán csak arra emlékszem hogy fejjel neki a jobb oldalon lévő fenyőnek ott kellett egy kis idő, míg összekapartam magam, jókedvemben letördöstem a kiálló fát, ami felnyársalt, többet nem lesz vele gond a kva anyját
Ugyan arra mentünk, mint Ferivel a gondolkodós feljáró, miután 2 motor szétkaparta mókásabb lett, beszoptam én is az utolsó 5 métert, nagy volt a dugó előttem
Dani a KTM el valahol lent esett kelt, Zerge felment párszor a GGvel, Zsír fentről vette az eseményeket.
Részemről itt kikészültem fizikailag, ott fetrengtem vagy fél órát az utolsó 5 méteren, már mondták menjek le és jöjjek fel újra, de akkor már nem akartam feladni, végül nagy nehezen feljutottam, de ekkor kész voltam teljesen
Feri meg Zerge pedig felváltva egymás motorjával csinálták meg újra és újra...addig legalább tudtam pihenni
Mondtam a srácoknak megvolt a bemelegítés, akkor menjünk át oda, amit félbehagytunk.
Na itt volt küzdés, Zsír meg én túljutottunk az első nehezén, többiek lent karcolták a hegyet, aztán mentünk tovább, Feri feljebb, kérdem tőle, mennyi van még, azt mondta 100-150m felfelé akkor inkább úgy gondoltam menjünk le, a többiek még a felég se jutottak, ez meg itt már odabaszós rendesen, szerintem Feri sem bánta, hogy visszafordultunk
Viktor ez volt az a hely, ahonnan visszafordítottalak benneteket is, mert mondtam én nem tudok itt felmenni, ti is mondtátok, hát az időigényes feladat lenne ott felmenni.
Így lementünk, aztán át a salakra bohóckodni, menet közben elhagytam a csapatot egyszer nem tudom mi lett velük, csak fura volt, hogy nem brummog mögöttem senki, visszamentem, de akkor már jöttek
A salakon jó bohóckodtunk, mindenki talált kihívást
Végül innen 15 felé még úgy döntöttünk, gurulnk egyet tova egy másik bányába, ami szintén fasza volt, de itt már nem motoroztunk, első feljáró után a GG fura hangot adott a KTM hátsója furán állt, akkor néztünk defektes. Kezdett sötétedni, mi legyen
Kötél persze senkinél Feri talált valami drótot, azzal sikerült aszfaltig vontatni a GG-t, oda meg kimentünk érte kocsival

Összességében jó nap volt
Jó estét!
Van termés megint, nem győzöm visszaolvasni

A mai napon 4 motorból csak az RMX jött haza a lábán ne jó meg a Feri KTM je, másik KTM hátsó defekt, GG300 valószínűleg hajtókar annyi

Viktor kedvéért készültek videjók is, az egyik srác fején volt GOPRO, majd tőle gondolom lesz több anyag.

A hajtás az jó volt, a kuplungom az nem lett jó
Úgy indult a nap, hogy egyik csapat szólt, késnek egy órát, gumiznak, Ferivel gurultunk addig egyet.
Komoly tempóban átmentünk egy icipici feljáróhoz, akkor még szűz volt, ott feltoltuk, majd hegygerincen le(simán, mint szárazon, fogott a szöges első). Itt kezdődött a gondolkodós feljáró
Ekkor még ez is szűz volt, Zsír felment a feléig videózni, aztán én felbénáztam rajta, ekkor sikeresen. Majd jött a KTM 4T pille könnyedséggel, Zsír nyugodt alapjárati technikájával, nem tudom hogy a picsába tolja úgy fel...
Mivel ez túl könnyűnek bizonyult, mutattam egy helyet, ahol szárazon se próbáltuk meg Feri nekiment, na akkor mondom én is, ott erősen nyöszörgött a kuplungom.
Ekkor jött a telefon, megérkezett a másik banda, legurultunk és irány haza a csapatért. Estimese folyt köv.
jimmy akkor menünk motorolni közösbe bakonyi betyár sereg