aszfalton ne használd,
nagyon hamar lekoptatja az uttest.
jo sok munka egy ilyen gumit összelegozni, viszont utána pár évig simán használhatod, és sok örömet fog okozni meglátod, akkorát fog hogy meg fogsz lepődni..
-örökölj jó állapotú krossz gumit vagy vedd le az öszidet:-)) vagy 7-7,5 fúróval lökd át minden bötyök közepét majd hatos acél kapupántos csavarral -30mm hosszú-lökd ki a lukakat majd a külső oldalon fakötésű alátét és anya rá , ésszel megfeszíteni a csavart a bütyökben.és kész a pótbelső nélkül is hasznaálható gumi, akár 0,6-0,8 báros nyomássokkal is !
-az eleje az 4,8 önfúró csavar legyen D fejjel olcsóbb a reiser emez viszont tartósabb!
lehetőleg az első gumi az nagyon újszerű elgyen és ott csak 6-8mm lógjanak ki a csavarok.itt a duplabelső az kell és a 1,5-2 báros guminyomás! (dupla belső: egy régi szar belsőt belűl középen szépen végig vágsz ,ráhuzod a mostani belsőre mint egy ruhát és ugy szereled össze. )
csak jégmotorozáshoz a hátsó az legyen 6,2 önfúró-ekkor 3mm előfúrás kell a bütyökbe- ez nem olyan tartós de a jégre ez a legjobb!
ezzel 4-5 ben lehet egykerekezni a nagyobb tavak jegén.
a kapupántos az a fagyott földbe és a havas részekre jobb az élettartama miatt, ill a jégre is de ott azért az önfórós az verhetetlen!
jégen nem kopik az önfúró csavar egy óra alatt semmit csak kifényesedik
Döme kéne hozzá jobb-ball vázvédő müanyag!van-e esetleg?
Elég volt bevallani, hogy én voltam.
nagyon hamar lekoptatja az uttest.
jo sok munka egy ilyen gumit összelegozni, viszont utána pár évig simán használhatod, és sok örömet fog okozni meglátod, akkorát fog hogy meg fogsz lepődni..
és aszfalton?
-örökölj jó állapotú krossz gumit vagy vedd le az öszidet:-)) vagy 7-7,5 fúróval lökd át minden bötyök közepét majd hatos acél kapupántos csavarral -30mm hosszú-lökd ki a lukakat majd a külső oldalon fakötésű alátét és anya rá , ésszel megfeszíteni a csavart a bütyökben.és kész a pótbelső nélkül is hasznaálható gumi, akár 0,6-0,8 báros nyomássokkal is !
-az eleje az 4,8 önfúró csavar legyen D fejjel olcsóbb a reiser emez viszont tartósabb!
lehetőleg az első gumi az nagyon újszerű elgyen és ott csak 6-8mm lógjanak ki a csavarok.itt a duplabelső az kell és a 1,5-2 báros guminyomás! (dupla belső: egy régi szar belsőt belűl középen szépen végig vágsz ,ráhuzod a mostani belsőre mint egy ruhát és ugy szereled össze. )
csak jégmotorozáshoz a hátsó az legyen 6,2 önfúró-ekkor 3mm előfúrás kell a bütyökbe- ez nem olyan tartós de a jégre ez a legjobb!
ezzel 4-5 ben lehet egykerekezni a nagyobb tavak jegén.
a kapupántos az a fagyott földbe és a havas részekre jobb az élettartama miatt, ill a jégre is de ott azért az önfórós az verhetetlen!
jégen nem kopik az önfúró csavar egy óra alatt semmit csak kifényesedik
használd egészséggel.
eredetileg kapok majd versenyőztől
A hosszúval könnyen menne!
Most kezdtem fűzni Mikit, hogy adja kicsit kölcsön az övét.
De még nem adta. . .
Nagyjából ezek a legfontosabbak.