amugy visszatérve a tegnapi felvezető körös ötletemhez ,az éjjel megálmodtam hogy ezt le is irom egy emilben az osztrák szervezöknek,
az lenne a verseny, cime : ERZBERG PLUSSZ FELVEZETÖKÖR.
annyi hűjeségre kaphatok az osztrákok miért pont ez ne jönne be,
a lényeg az hogy a verseny mint tudjuk pont délben indul, és délután négykor a bányakűrt zárja le,
NA ez a felvezetö körös dolog hajnali 4-kor indulna, és és 11 orakor fujnák le ,szintén a bánya kűrtel, aki ahol tart ki kell jönnie a pályárol , aki végig csinálta az érkezési sorrendben az első sorbol indulna a délben kezdödő nagy versenyen,
aki a felvezető köröst választaná annak nem kellene qvalifikácios idöt futni a többi sok százzal, hanem csak oda áll hajnali négykor és gooo, és ha beér akkor az elsö sorbol indulhat
elönyei : ha a felvezetős verzion lenne vagy 200 indulo akkor a pálya nyomvonal legalább a feléig rendesen széjjel lenne baszva, ami az első osztályosoknak is jo nagy szopás lenne a rendes rajtnál,
tele lenne a plya mindenhol elhagyott KTM motorokkal és alkatrészekkel, ha valami bajod van tiz méteren belűl találnál egy donor motort amiröl átrakod a cuccost és mehetsz tovább ,,,
warning,: ottfelejtett motorosokrol a csizmát lehuzni nem ér,, vagy de,
jajajajjjj kihagytam hogy a két qvalifikácios futamon is meg kell futnod a tutti idöt,,,
mivel 500-an juthatnak be az 1200-1300 nevezöböl,és 50-es sorokban rajtolnak , ezért ha valamit akarsz elérni akkor jo lenne az első 3 sor valamelyikébe bekerűlni, mert utána megtelnek a falak a sok bénázoval,,
ja és jo sok segitö is kell a kritikus helyekre,aki felhuz, meg persze nem kicsi helyismeret, mivel nincs felvezető kör,
az lenne a verseny, cime : ERZBERG PLUSSZ FELVEZETÖKÖR.
annyi hűjeségre kaphatok az osztrákok miért pont ez ne jönne be,
a lényeg az hogy a verseny mint tudjuk pont délben indul, és délután négykor a bányakűrt zárja le,
NA ez a felvezetö körös dolog hajnali 4-kor indulna, és és 11 orakor fujnák le ,szintén a bánya kűrtel, aki ahol tart ki kell jönnie a pályárol , aki végig csinálta az érkezési sorrendben az első sorbol indulna a délben kezdödő nagy versenyen,
aki a felvezető köröst választaná annak nem kellene qvalifikácios idöt futni a többi sok százzal, hanem csak oda áll hajnali négykor és gooo, és ha beér akkor az elsö sorbol indulhat
elönyei : ha a felvezetős verzion lenne vagy 200 indulo akkor a pálya nyomvonal legalább a feléig rendesen széjjel lenne baszva, ami az első osztályosoknak is jo nagy szopás lenne a rendes rajtnál,
tele lenne a plya mindenhol elhagyott KTM motorokkal és alkatrészekkel, ha valami bajod van tiz méteren belűl találnál egy donor motort amiröl átrakod a cuccost és mehetsz tovább ,,,
warning,: ottfelejtett motorosokrol a csizmát lehuzni nem ér,, vagy de,
persze rögtön a felvezetö után kezdödne a rajt..
csinálnék én nekik olyan rodeot....
amugy mekkora poén lenne ,ha rendeznének egy olyan Erzberg rodeot amin lenne felvezető kör,,,
vajon hányan állnának utána a rajthoz,?
mivel 500-an juthatnak be az 1200-1300 nevezöböl,és 50-es sorokban rajtolnak , ezért ha valamit akarsz elérni akkor jo lenne az első 3 sor valamelyikébe bekerűlni, mert utána megtelnek a falak a sok bénázoval,,
ja és jo sok segitö is kell a kritikus helyekre,aki felhuz, meg persze nem kicsi helyismeret, mivel nincs felvezető kör,
utána szorozd meg majd ugyan azt több száz induloval, akik fel-le mennek agyatlanul minden feljáron,
sporoljál addig jo sok pénzt, elöl hátul mouse, brutális rezo védő, haspáncél, és sok lové hogy ujjra tudd épiteni majd a verdát, a végén.
és majdnem elfelejtettem mondani hogy az egész versenyre lessz összesen 4 orád.