nekem csak olyna haverjaim vannak,akik a pitbike.hu üzletéből vásárolnak..azokkal nincs semmi baj
kovi spanom többszor lapra tette a lyukas ugrón a pit et..8-9 méter hosszú ugrásból kb 3-4 méter magasból...semmi baja nem lett
Motorja nem esik szét,hanem minden más!Haverom is megvett 245-ért újan és a kereskedő azt mondta Ő is ezzel versenyez biztos jó!De aztán jöttek a gondok:Kb a 10 ugrás után kormány le leffent komoly szaltó lett a vége.A csavarokat nem lehet tovább húzni,nagyobb a befogó mint a kormány..a hátsó kerék szarul hézagolva keresztbe fut,Olajcső törik,mert szar helyen van.És még sok bosszantó apró hiba a gyártó hanyagságából.Jó móka egyébkén én is szeretek vele menni,de csak homokba,mert én csak esek-kelek vele.
ez ilyen egyedi,limitált szériás cucc
fél év gari van a blokkra
Monster PRO Racer 140
A pitbike.hu saját gyártású motorja 2010-es modell! Mivel egészen pontosan 2006 augusztus óta versenyzünk a Pitbike bajnokságban ezért úgy gondoltuk itt az ideje megosztani veletek a tapasztalatainkat. Elkészítettünk nektek egy motort verhetetlen áron, amivel bárki győztesként hagyhatja el a pályát. A motor limitált példányszámban készült, és One industries Monster Energy dekor kitt jár hozzá, hogy ne csak a tempód a megjelenésed is tökéletes legyen. A motor elkészítésénél főképp a megfelelő futóműre és fékekre koncentráltunk, amikor ezek megvoltak a 140cc Lifan blokk mellet tettük le a voksunkat, mivel ez bizonyult a legtartósabb pitbike blokknak. A 26mm Molkt karburátorral megfűszerezve pedig kellő erőtartalékkal rendelkezik.
Technikai adatok:
Motor: 140cc Lifan, 1 henger 2 szelep, olajhűtés, 6 hónap garancia a motorblokkra.
tavaszra akarok venni egy ilyen pit-et,jó alkatrészekből van,jó áron
jó kiegészítő edzés szerintem a hétvégi motorozás mellé
no meg persze a minden napi bringázás is az
Szerinted?
Mikor kerülök ágyba?
Hát te nem alszol?
kovi spanom többszor lapra tette a lyukas ugrón a pit et..8-9 méter hosszú ugrásból kb 3-4 méter magasból...semmi baja nem lett
ráérek bosszankoni majd ha megveszem és szétesik...
bár lesz rá fél év gari..szóval akkor sem fogok
bármilyen motort szétnyúzok amit adsz...használattól függ minden
de egész jó blokkokat gyárt
fél év gari van a blokkra
Monster PRO Racer 140
A pitbike.hu saját gyártású motorja 2010-es modell! Mivel egészen pontosan 2006 augusztus óta versenyzünk a Pitbike bajnokságban ezért úgy gondoltuk itt az ideje megosztani veletek a tapasztalatainkat. Elkészítettünk nektek egy motort verhetetlen áron, amivel bárki győztesként hagyhatja el a pályát. A motor limitált példányszámban készült, és One industries Monster Energy dekor kitt jár hozzá, hogy ne csak a tempód a megjelenésed is tökéletes legyen. A motor elkészítésénél főképp a megfelelő futóműre és fékekre koncentráltunk, amikor ezek megvoltak a 140cc Lifan blokk mellet tettük le a voksunkat, mivel ez bizonyult a legtartósabb pitbike blokknak. A 26mm Molkt karburátorral megfűszerezve pedig kellő erőtartalékkal rendelkezik.
Technikai adatok:
Motor: 140cc Lifan, 1 henger 2 szelep, olajhűtés, 6 hónap garancia a motorblokkra.
Teljesítmény: 14.5 Le / 7900rpm
Porlasztó: Molkt 26mm
Váz: Króm-molibdén dupla csöves KLX-Midsize váz. Alumínium lengőkar.
Váltó: 4 sebességes, 1-N-2-3-4 elrendezésű. CNC mart alumínium váltókar.
Első futómű: Marzocchi Shiver rendszerű teljesen állítható olajcsillapítású fordított teleszkóp villa, kezelt felületű becsúszó szárral.
Hátsó futómű: Teljesen állítható „long-travel” (hosszabb a becsúszó szár)2010-es DNM jobb progresszivitással, és minden eddiginél puhább elindulással.
Kerekek: Erősített agyak, elöl 14” cross abroncs 60-100/14, hátul: 80-100/12 természetesen 15mm tengellyel.
Fék: elöl- hátul hidraulikus tárcsafék fém fékcsővel. két dugattyús féknyereg. 210mm első tárcsa. Visszahajlós karok.
Kipufogó: 32mm átmérőjű leömlő, CNC mart teljesen nyitott „decibell killer” dob.
Kormány: PRO TAPER magasított.
Markolat: progrip style.
Lánc: 420 KMC
Ülésmagasság: 800mm
Idomok: fekete KLX
Dekor: 3M One Industries Team Monster Energy.
Ár: 269.000 Ft
jó kiegészítő edzés szerintem a hétvégi motorozás mellé
no meg persze a minden napi bringázás is az