Ja most kicsit geci leszek.....de jó néha annak is lenni! Holnap tartós tesztre viszek egy Kawa Z750-et (természetesen az újat) egy újság részére a Mátrába, Bükk, Zemplén távra
Most útáltok mi
Ja Én is magam
Na jó éjt és holnapra jó csapatást mindenkinek! Jó lesz az idő tehát tünés kifelé motorozni!
Andris Te most ne figyelj!
Spy14! Ird meg mail-ban a vágyvonalad és megbeszéljük az új motor dolgát! De majd csak hétfőn!
ez szép,csak kérdés menynibe számolnád be 1996os nyár elején kapott uj hajtokart(prox),a váltocsapágyat is ki cserélték és a vizpumpa szimeringet...a láncszett már cserés rajta,fékbetétek és gumik még jok,külsöleg sincs rossz állapotban,viszont annyi esztétikai hiva van rajta,hogy bevan horpadva a rezo.sajnos most pihen mert hüvelyezni kell +dugozni,de nemsoká kész
Ha beszámitanám akkor sem kellene önerőt fizetned és a hitellel is jobban járnál, kevesebb lenne jóval a havi törlesztésed és nem kellene annyi kamatot visszafizetned!
Akkor szerintem kezd azzal, hogy nézz szét melyik márka kinál olyan motort amiben számodra közel megfelelő futómű van, de figyelj arra, hogy az alap felszereltségben legyen mert ha külön van akkor az ár is jóval nagyobb!
Aztán keress olyan helyet ahol ki tudod próbálni, de ne csak úgy, hogy elmész az utca végéig meg vissza hanem úgy, hogy egy-két órácskát szokd meg!
Ha jó minden akkor úgyis egyből látni lehet majd rajtad! (a fogaid tele lesznek sárral) Na azt kell majd megvenned, az a király vas számodra!
A LE pedig nem minden! Jó ha van, de lehet egy gyengébb teljesitményű vassal is csodákat tenni!
Tényleg nagyon sok motoros ott rontja el, hogy nem a neki legjobban megfelelő motort hajtja!
Én Apriliával kezdet el versenyezni, az is nagyon jó volt.....voltak gondok is de akkor is imádtam.....de versenyeztem 2 évig Yamaha triállal is (sokan nem is tudják, hogy gyárt triálgépet a Yamaha) az például nekem egy nagy kalap fos volt!
Mentem Beta-val is egy kicsit de az igazán nagyon nagy Ő a GasGas!
Na vele egy orgazmus a motorozás! Beszarás, hogy mennyire érzem és mennyire velem egy hangon lehet kezelni!
Én is kiprübáltam sok mindent, a maga nemében azért az összes márkáról tudok mondani olyat ami jó érzéssel tölt el.....de részemről a GasGas a csúcs!
Másfél éve elkeztem hülyülésből endúrózni is és nekem nagyon bevált ott is a GasGas, mind a 2 mind a 4 ütem.....oda-vissza elvitt erdélybe is terepen (1630 km) Rengeteg motort van alkalmam letesztelni, de nekem tényleg ez a márka jött be!
És edig még soha nem hagyott ott sehol!
Amelyiket a legszivesebben hajtanád! Ne Én adjak választ hisz Te fogsz motorozni az új vassal nem Én! A saját izlésed szerint válassz!
Minden motortipusnak, márkának megvan a jó és a rossz oldala is! Találd meg azt ami hozzád a legjobban passzol! A lényeg (szerintem), hogy ne csak 1 vagy 2 márka közül válassz!
Külföldön tök máshogy gondolkodnak az emberek mint idehaza! Ott a saját izlésük szerint vesznek motort! És köztük van olyan ember aki Beta-t vagy TM-et vagy Husaberg-et vagy Scorpa-t választ és sokan vannak akik Yamaha-t, Kawa-t, Honda-t, Suzuki-t és megint sokan KTM-et vagy GasGas-t vesznek! A lényeg, hogy Ők mivel érzik jól magukat, mivel tudnak igazán kikapcsolódni!
Ha neked a Yamaha tetszik akkor azt vedd meg hisz teneked kell, hogy megfelelő legyen!
Próbáld ki őket és rá fogsz találni a nagy Ő-re! Ami lehet, hogy KTM..... ezt csak Te tudhatod!
Javaslom egyszer gyere már be hozzánk a szervizbe és bizony rá fogsz csodálkozni mennyi KTM-et hoznak be javitásra!
A KTM egy geci jó motor, sőt valszeg a világ legjobb terepmotorja de azt is emberek csinálták! És hát kis hazánkban van még egy olyan érdekes dolog is, hogy itt totál KTM mánia van! Szinte nem is ismernek mást! Na jó a gixert és a cbr még igen, de ezzel annyi a tudomány!
Naponta rengeteg motorossal találkozok, vagyis olyanokkal akik motorosnak mondják magukat és azt állitják, hogy a motorozás a szerelem az életükben.......és közen képesek rákérdezni, hogy mi az a GasGas, Royal Enfield, Beta, TM, Triumph és sajnos sorolhatnám ezt nagyon sokáig!
Szóval sajnos a magyar ember nagyon hajlamos az előitéletek felnagyitására! Érdekes mód vannak a világnak olyan területei ahol ez tök forditott! Pl. Amerikában a GasGas a csúcs!
Két héttel ezelőtt volt bent egy ügyfelem akinek 1 hónap után meghalt az 525-se! Bejött, hogy most akkor mi van......hát mi lenne.......bocsi, de gari az nyema! Azt hittem, hogy ott helyben felgyújtja a vasat!
A garanciát nem azért adják mert az a motor amire kell, hogy adjanak az el fog romlani! A gyár sem hülye könyörgöm, neki az baszottul nem érné meg ha minden motorját újra kellene épiteni! Érdekes, hogy sokan el vannak szállva a japán utcai vasaktó (természetesen Én is fejet hajtok előttük) de mégis az Aprilia ad minden motorjához 5 év teljeskörű kilométerfüggetlen garanciát!
És azt nem azért adják mert szar lenne a motor és biztosan javitani kell! És érdekes, hogy az Apriliánál senki nem kérdezi meg azt, hogy biztos azért adnak annyi garit mert szar lesz!
Nyugodj meg és tanulj a nagyvilágban fellelhető motorokról és márkákról! Hidd el teljesen meg fog változni a szemléleted!
Ja most kicsit geci leszek.....de jó néha annak is lenni! Holnap tartós tesztre viszek egy Kawa Z750-et (természetesen az újat) egy újság részére a Mátrába, Bükk, Zemplén távra
Most útáltok mi
Ja Én is magam
Na jó éjt és holnapra jó csapatást mindenkinek! Jó lesz az idő tehát tünés kifelé motorozni!
Andris Te most ne figyelj!
Spy14! Ird meg mail-ban a vágyvonalad és megbeszéljük az új motor dolgát! De majd csak hétfőn!
Jóccakát