Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

úgy lettem volna tűzoltó de aza 80párezer forint..
Gyere be, kapsz pár GG matricát!
Én lehet odalátogatok, de sajna nem az én kis paripámmal, uh a szemét zozee megint csinálhat paparazzi fotokat a forumra...
Helló enduroringyó!
Sajna holnap reggel meló Pesten. . .
És még így vártok gyereket?
A GasGas tud valamit!
Holnap megy valaki az ebszőnybányai endurokrosszra?
Hellotok ringyók!
Október 6-7, Tatabányai off-road pálya.
ááá felejtsd el csak ígérgetik a triált!
Szasztok.Jani ezt az oktoberi buli pontosan hol is lesz?Mert lehet,hogy elmennék énis..... Ja és amugy ki lehetlesz probálni valami vasat?(mert én egy ec300ast nagyon szivesen a kezeim alá vennék)...sorry,hogy ilyen feledékeny vok,pedig tudom már soszor volt szo az oktoberi partyrol
Na ja...még a heréimet is beütöttem....
Dobj egy képet légyszi arról a túlfolyóról!
Az tök jó kis esés volt......he-he......nagyon tetszett
nekem nem volt sokáig kézvédőm...
Így történhetett meg hogy esésnél beleállt a kormány a földbe, a másik vége meg - átszakítva a pánvélt- a mellembe....Jani meg fényképezett...
ismerős...
Én elegánsabb voltam...elhajtottam....
Már a negyedik kormányomat eszem...
ja egyébként a gyári kormány ("05) kuka, eszméletlen milyen gyenge anyagból van,recseg-ropog, tegnap el is adtam izibe...
Köszi Andris, egyébként én nem használok letámasztót, amióta az egyik esésnél belekeveredtem...
De az ilyen tippeket nagyon díjazom!
Ha ennyire szíveden viseled a vasad sorsát (és ez így van jól), hadd adjak még ehy jótanácsot:
A kitámasztó csavarját belülről tekerd be, úgy hogy kifelé álljon, tehát kifelé legyen az anya...
Így (ha néha laza a lánc) nem "eszi" le alánc az anya fejét....
Nem okoskodni akarok, csak nekem mindkét GasGas-omon (EC 250, FSE 450) kijött ez a probléma...
Te lökött, ezt még akkor kérdeztem, mielőtt találkoztunk a Plaza mögött....
köszi Jani és Döme, de

nem eséstől hajlik befele -legalábbis az enyém- gyárilag ilyen, a tankot kivettem a helyéről és több rétegben leragasztottam Power tape-el, hál istennek így még jobban hozzáér a "lemezes anya" a tankhoz és még jobban dörzsöli...megoldás:

"lemezes anya" kuka, a csavart a tank felől csavarom alátéttel kifele és kifele néz az "anya", hátránya viszont, ha le akarom szedni a rezót le kell először vennem a tankot... (engem mondjuk ez az apróság nem zavar)

karbit köszi.... :)

már csak egy rövid szösszenet és nem zargatok senkit az állandó kérdéseimmel:
a power szelepnek(fedelénél) van egy túlfolyó csöve, azon csöppenik a genya, ez normális...ugye?

Hétvégére mindenkinek jó motrozást! :)
Hali!
Megnéztem néhány EC300 on, némelyik karcolgatja a tankot, de Miki szerint nem kell foglalkozni vele. . .
(ha biztosra akarsz menni, tolj közé egy kis FBS-t)
A karbi: A levegőcsaavart tekerd koppra be, majd 1, 1.5 fordulatot vissza.
Az alapjáratot hagyd kicsit magasabban és miután belőtted a levegőt, beállíthatod az alapjáratot is.
Mivan? Mivan? Mivan?

Itt vagyok Te eszes, az előbb dumáltunk a plaza előtt, nem emlékszel? Én voltam aki került egyet az Ő drága kis FSE-jével!
Én már találkoztam a kérdéssel és akkor jön elő ez a "hiba" ha a rezoncsövet esés közben megnyomja valami befelé a motorblokk és a tank irányába!

Csak azt lehet csinálni, hogy le kell venni a rezót és megpróbálni visszaegyenesíteni addig, hogy he érjen a tankhoz!

Nekünk sikerült egy EC 300-on amit az egyik tavalyi túrán sikerült eldobnija az egyik motorosnak!
Na mi van? MIndenki melózik?
Jani, fent vagy?
Mingyá" megyek....wehheeeheheeeeeee!