ahogy Döme is mondja meg kell méretni mekkora a kopás, amit te magad is egyszerűen meg tudsz nézni, lepattintod a gyűrűket belerakod a henger közepébe és mérsz egy gyűrű légrést hézagmérővel, az is elég sokat elárul a kopottságrol,,,
attol még bele kell tolni a furat indikátor orát, esetleg a lyuk-mikrot, remélem van otthon,
köszi, a gyűrűk nem álltak be(még), a gyújtás hagyott ki, ezért kormos..talán...mit méressek rajta, -szakműhelyben?-ez nagyon úgy hangzik mint amiért fizetni kell
szép estét..múltkor láttam mekkora szaki járnak ide, és lenne egy kérdésem
szerintem ez a dugó cserés, de apám a gazdasági váltság hatására, azt mondja hogy jóez még...szerintetek?
nem ezért lett szétszedve, kompresstzió még volt benne, meg erő is...
nem tudom,hogy az sm sárvédőd megvan-e még,1 srác keresett megadtam az e-mail címed és küldtem neki képet lehet majd ír e-mailt.
attol még bele kell tolni a furat indikátor orát, esetleg a lyuk-mikrot, remélem van otthon,
Spanyolország, én igy szeretlek,
Nálatok már vége?
Amit méretni kell, az ovalitás és a kopás.
Nicasilos hengernél a dugattyú 5-6 századra van illesztve és a felméret 1 század!
Vagy Te nem tekered le teljesen?
De ha nem álltak meg a gyűrűk, akkor ha nagy a válság rakd vissza.
De előbb méresd meg gépműhelyben!
szerintem ez a dugó cserés, de apám a gazdasági váltság hatására, azt mondja hogy jóez még...szerintetek?
nem ezért lett szétszedve, kompresstzió még volt benne, meg erő is...
Bocs!