Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

érettségi van, babám
Hello Sutyi!
nem tudom,hogy az sm sárvédőd megvan-e még,1 srác keresett megadtam az e-mail címed és küldtem neki képet lehet majd ír e-mailt.
ahogy Döme is mondja meg kell méretni mekkora a kopás, amit te magad is egyszerűen meg tudsz nézni, lepattintod a gyűrűket belerakod a henger közepébe és mérsz egy gyűrű légrést hézagmérővel, az is elég sokat elárul a kopottságrol,,,
attol még bele kell tolni a furat indikátor orát, esetleg a lyuk-mikrot, remélem van otthon,
igy jobb,

Spanyolország, én igy szeretlek,
morGGen,
És az iskola?
Nálatok már vége?
Re GG elt! Indulok meglátogatni Bugic-ot
Közben megnéztem az adatlapodon!
értem, köszi, amúgy a motor kawasaki kdx125
Nacsásztok!
Milyen bicikli?

Amit méretni kell, az ovalitás és a kopás.
Nicasilos hengernél a dugattyú 5-6 századra van illesztve és a felméret 1 század!
Azt tudod, hogy az alján van gyártási szám?








Vagy Te nem tekered le teljesen?
nah mentem hellotok!
köszi, a gyűrűk nem álltak be(még), a gyújtás hagyott ki, ezért kormos..talán...mit méressek rajta, -szakműhelyben?-ez nagyon úgy hangzik mint amiért fizetni kell
Fürdetés idő van, később!

De ha nem álltak meg a gyűrűk, akkor ha nagy a válság rakd vissza.
De előbb méresd meg gépműhelyben!
szép estét..múltkor láttam mekkora szaki járnak ide, és lenne egy kérdésem
szerintem ez a dugó cserés, de apám a gazdasági váltság hatására, azt mondja hogy jóez még...szerintetek?
nem ezért lett szétszedve, kompresstzió még volt benne, meg erő is...
bocs Sutyi
lehet, hogy a saját hibáját akarja megelőzni









































Bocs!
Azért kicsit beteg, hogy ilyet vesz nekem a saját anyám
Bazzeg, szarul fényképeztem, úgy akartam, hogy ne látszódjon az alja
Koton. . .
Most kaptam anyától, tippeljetek mi ez..
ja hát ezt mondom énis hogy 9 tudom én