jut eszembe ami a kispower pekli felőli oldalon van tőcsavar(nem a dekli mögött hanem ami látszik) az asszem kicsit ki lett tekerve mert megpróbáltam rárani önzárós anyát és azzal kicsit ki vagy beljebb tekertem nem emlékszem már pontosan azt majd nézd meg légyszi
Nagyon reklámozzák a TV-ben ezt a Merci makett újságizét...na, 50 szám alatt van kész az autó, 2 hetente jelenik meg, és 120ezerbe van előfizetéssel...vicc, annyiért már kapsz normális makettautót is. Két év alatt úgy csőd bemegy ez az újság, mint a sicc...aztán lesz az embernek egy félkész autója
A 2001-es EXC 400-nál még volt zsírzó gomb a PDS csapágynál!Egyébként meg lehetne oldani egyszerűen Nézd meg ronis Németh Kornél mocijának milyen megoldásu a hátsó gátló!Elég ötletes.És ahogy nyilatkozta neki kifejezetten jól jön rajtolásnál a PDS!
már máskor is elmondtam ,de elmondom mégegyszer,
egyszerű paraszti példa, :
1, pds,: megprobálod felemelni az autodat oldalrol puszta kézzel, oda állsz mellé háttal nekifeszűlsz,megfogod a kűszöböt alul,és ha te vagy a világ legerősebb embere akkor akár még sikerűlhet is,
2, himbás,: oda raksz a kűszöb mellé kb egy méterre egy farönköt vagy tuskot az lessz a himba forgo pontja, beakasztassz egy két méteres farudat a kűszöb alá, hogy felfekűdjön a forgo pontra ,és a rud másik végénél akár egy kézzel is lenyomod ,és megemeled az autot,
kb ennyi a kűlönbség, ,lehet érvelni a pds mellett,meg dicsérgetni, de a himbás áttétel nyujtotta mechanikus segitséget soha nem fogja tudni potolni a teloban lévő szelepezés,,,
a másik nem kis hátránya, a pds-nek, higy egy helyen van a lengövillára fogatva egy un. gél szemmel, ezért igen nagy az igénybevétele a telo két végének,
a himbásnál ha össze számoljuk a himbában van 2-2-1. és a lengövilla aljában kettő, az összesen 7 db tűgörgös csapágyon, és egy mechanikus áttételen keresztűl kapja a telo a terhelést.
és ilyenkor szokott jönni a pds-fanok fő érve hogy az sokkal hamarabb tönkre megy,és többe kerűl stb,
a himbásba nem szabad belemosni sterimobbal, ennyi,
aki pedig örököset akar az csinálja meg azt ami a régi endurokon már létezett nem én találtam fel, be kell zsirzo gombozni a himbát,
nem egy nagy melo, csak a gyárak leszoktak erröl a modszerröl mert akkor soha az életben nem adtak volna el eggyetlen himba felujjito készletet sem.
amugy meg a hagyományos karbantartási megoldás sem egy nagy történet évente háromszor szétkapni a himbát és bezsirozni, kb 20-30 perc.
szerintem csak valami europai tuning gyárto tesztelte belgiumban a dolgait, ha gyári teszt lenne azt nem hiszem hogy ott csinálták volna,,arrol nem is beszélve hogy amerikai motocross web lapokon már fő téma lenne,,
Na mit szóltok a választásokhoz?Komoly hogy a jobbik majdnem ugyan annyi taggal képviseli magát mint a szocik Lehet talán mégis kinyílt a csipája pár embernek
nem tudom,el van romolva a vállam,és nem akar ez a geci gyogyulni
nekiálltam házat kifesteni mérgemben most hogy nem tudok motorolni,,
teddy henger a legjobb barátom,
Aztán azt bármeddig alakíthatod.