most mondom vidd el egy olyan gépműhelybe ahol már láttak ilyen nicasil hengert, ránéz neked a szaki, rámér, meghonolja, megmondja mekkora dugot rakjál bele, összecsavarozod, és annyi, van egy ujj motorod,
sutyi ez igy nagyon szar duma a szerelőd részéröl hogy ideig oráig még jo lenne,,,
most akkor jo az a nikkel-cadmium-szilicium bevonat vagy nem jo,?
én megmutatnám azt a hengert egy profi hengerfuros embernek is,mielött nekiállsz ujjat venni, mert ha nincs benne mély huzás, csak nyalodás, azt ki tudják belöle honolni, annyival nagyobb dugo bele, b-c-vagy-d, és kész.
Dani ne legyél már ennyire okos,hogy egy terep motorra felhozol egy utcai motor példát, hol kell egy utcai motorba rugozás,? amit azok rugoznak az aszfalton azt nem nevezném még nagyon nagy joindulattal sem rugozásnak, jo ha egész életűkben mozognak 2-3 centit le-fel,
az meg hogy a Honda tesztel dupla vezérműtengelyes terepmotort ,abban szerintem semmi rendkivűli nincs, hiszen ök költenek a legtöbbet a fejlesztésre, az ujj dolgokat szinte ök hozzák ki elöször, DE hogy piacra dobnának egy himba rendszer nélkűli terep motort azt majd akkor hiszem el ha látom,
94-es
tegnap endurocrossba írtak neked a gumira nem tudom láttad-e
ohne vizpapir,, szakműhely.
mielött nekiállsz itt ujj hengert venni,
most akkor jo az a nikkel-cadmium-szilicium bevonat vagy nem jo,?
én megmutatnám azt a hengert egy profi hengerfuros embernek is,mielött nekiállsz ujjat venni, mert ha nincs benne mély huzás, csak nyalodás, azt ki tudják belöle honolni, annyival nagyobb dugo bele, b-c-vagy-d, és kész.
az meg hogy a Honda tesztel dupla vezérműtengelyes terepmotort ,abban szerintem semmi rendkivűli nincs, hiszen ök költenek a legtöbbet a fejlesztésre, az ujj dolgokat szinte ök hozzák ki elöször, DE hogy piacra dobnának egy himba rendszer nélkűli terep motort azt majd akkor hiszem el ha látom,
Viszont a hangjuk...ááááááááááááááááááááá!