Hello Bálintgazda meg többiek!Ja nem ment zozi sem majd vasárnap utánnuk megyünk addig énis tolom a pörkölteket mert lefogytam ettől a betegségtől és olyan vagyok mint 1 agár kutya!95kg
Hát, sztem a jávám is elcsodálkozott... '73 óta vizsgáztatták párszor, még ilyet ő se látott... Egyébként a motor fékpadnál érdekes az egész, mert nincs az az érzékelő, amit kocsinál a fékpedálra tesznek. És itt is valamiért 2 alkalommal rossz eredmény született. Harmaccorra lett jó... valszeg akit akarnak, azt engednek át...
De pipa inkább az ülés miatt voltam. Mondjuk, az se gond ha legalább az egyik ismerős srác ott van... a szuzukit lehet máshova is viszem, mert azon meg nincs háccsó lábtartó... vagy feldrótozom rá a jáváét
szewasztok ...úgy néz ki javul a helyzet ill. a kilátás....de még nem tudjuk a végét...holnap is pest egész nap a reggeli romániai start helyett
na majd jelentkezek...
Volt olyan hely, ahol a Gas gast is fékpadozni akarták. . .
2 spaniferrel húzatták le a földhöz, plusz ketten fogták.
Pedig csak a lassulásmérőt kellett volva rárakni és menni vele 100 métert. . .
A vadi új Enfieldet is fékpadozták Zsámbékon. . . No comment. . .
Ja! Mindkét motornak van EURÓPAI! típusbizonyítványa!
Átment, de egy csuda volt. Fékpadon mérték! Még ilyet nem láttam. Fékpad motorhoz. Amikor a háccsó féket mérik, kétoldalt megfogi az első kereket. Meg olyan lábnyomógombok vannak lenn a földön, mint a régi trabi reflektor kapcsoló.... ha megbillen a vizsgabiztos, lehet el is kapja estében
CSak azt nem tudom, oldalkocsist hogy tolják át rajta.... mer ott van közel a fal mellett
Na, tegnap motoroztam. Kábé 1,2 kilométert. A garázstól a kápéemig. Vizsgára vittem a jávát. Kéccer. Mivel elzavartak, hogy egyes ülés van rajta. Dühömben felbaxtam mögé a sárvédőre némi szivacsot dupla öntapadóssal, ráhúztam egy dufla, igaz szakadt üléshuzatot, meg valahonnan egy szíj is előkerült, azzal rögzítettem a "művet" kapaszkodó gyanánt, és már ment is át műszakin. Ha ez kell, hát tessék.... olyan 45 percet volt rajta, míg a 11-es vignyettával hazaértem
Viszont még mindíg alig tudok váltani, max sarokkal megy olyan csopperesen, mert gáz a lábam... endurózás szóba se jöhet, a csizmát se tudom felhúzni
Zsolti csinálna rola olyan képet még egy oldalkocsi is látszana egy komplett indiai familivel,
De pipa inkább az ülés miatt voltam. Mondjuk, az se gond ha legalább az egyik ismerős srác ott van... a szuzukit lehet máshova is viszem, mert azon meg nincs háccsó lábtartó... vagy feldrótozom rá a jáváét
Na zúzok aludni, mert holnap koránkelés...csákány
na majd jelentkezek...
király kis gép,a pilótának a jobb válla biztos nem fázik
Most írt!
2 spaniferrel húzatták le a földhöz, plusz ketten fogták.
Pedig csak a lassulásmérőt kellett volva rárakni és menni vele 100 métert. . .
A vadi új Enfieldet is fékpadozták Zsámbékon. . . No comment. . .
Ja! Mindkét motornak van EURÓPAI! típusbizonyítványa!
CSak azt nem tudom, oldalkocsist hogy tolják át rajta.... mer ott van közel a fal mellett
JObbulást neked is meg Zolikának is!
Na, tegnap motoroztam. Kábé 1,2 kilométert. A garázstól a kápéemig. Vizsgára vittem a jávát. Kéccer. Mivel elzavartak, hogy egyes ülés van rajta. Dühömben felbaxtam mögé a sárvédőre némi szivacsot dupla öntapadóssal, ráhúztam egy dufla, igaz szakadt üléshuzatot, meg valahonnan egy szíj is előkerült, azzal rögzítettem a "művet" kapaszkodó gyanánt, és már ment is át műszakin. Ha ez kell, hát tessék.... olyan 45 percet volt rajta, míg a 11-es vignyettával hazaértem
Viszont még mindíg alig tudok váltani, max sarokkal megy olyan csopperesen, mert gáz a lábam... endurózás szóba se jöhet, a csizmát se tudom felhúzni