Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello Bálintgazda meg többiek!Ja nem ment zozi sem majd vasárnap utánnuk megyünk addig énis tolom a pörkölteket mert lefogytam ettől a betegségtől és olyan vagyok mint 1 agár kutya!95kg
szeva , akkor te sem mentél, meg Tibi sem ?
csak pénz kérdés,
Zsolti csinálna rola olyan képet még egy oldalkocsi is látszana egy komplett indiai familivel,
morgen gázora leolvasok,
Most készül egy Enfield Café Racer átépítés, a tulaj nem akarta de elmagyaráztuk neki, hogy beszopatják a következő vizsgánál ha nem alakítja vissza.
biztos nem lesz nagy baj na én mentem dógozni...szevasztok
Hát, sztem a jávám is elcsodálkozott... '73 óta vizsgáztatták párszor, még ilyet ő se látott... Egyébként a motor fékpadnál érdekes az egész, mert nincs az az érzékelő, amit kocsinál a fékpedálra tesznek. És itt is valamiért 2 alkalommal rossz eredmény született. Harmaccorra lett jó... valszeg akit akarnak, azt engednek át...

De pipa inkább az ülés miatt voltam. Mondjuk, az se gond ha legalább az egyik ismerős srác ott van... a szuzukit lehet máshova is viszem, mert azon meg nincs háccsó lábtartó... vagy feldrótozom rá a jáváét
persze ,hogy erős hát badizik
na mehetek pestre vazze .....lenes most indult el a házam elől mostmár bátran mehet tibi megcsinálta kocsiját
Erős gyerek! Nem lesz gond!

Na zúzok aludni, mert holnap koránkelés...csákány
szewasztok ...úgy néz ki javul a helyzet ill. a kilátás....de még nem tudjuk a végét...holnap is pest egész nap a reggeli romániai start helyett
na majd jelentkezek...
Estéket

király kis gép,a pilótának a jobb válla biztos nem fázik
Olivér! 3 és fél 4 között!
Most írt!
Volt olyan hely, ahol a Gas gast is fékpadozni akarták. . .
2 spaniferrel húzatták le a földhöz, plusz ketten fogták.
Pedig csak a lassulásmérőt kellett volva rárakni és menni vele 100 métert. . .
A vadi új Enfieldet is fékpadozták Zsámbékon. . . No comment. . .



Ja! Mindkét motornak van EURÓPAI! típusbizonyítványa!
A 3-as lemaradt . Tehát 350-es, kéthengeres
Ezt nézzétek, ez is jáva... igaz ez nem az 559-es, ami nekem van, hanem a 634-es, 50-es
Átment, de egy csuda volt. Fékpadon mérték! Még ilyet nem láttam. Fékpad motorhoz. Amikor a háccsó féket mérik, kétoldalt megfogi az első kereket. Meg olyan lábnyomógombok vannak lenn a földön, mint a régi trabi reflektor kapcsoló.... ha megbillen a vizsgabiztos, lehet el is kapja estében

CSak azt nem tudom, oldalkocsist hogy tolják át rajta.... mer ott van közel a fal mellett
legalább átment a műszakin
JObbulást neked is meg Zolikának is!
Szewasztok!

Na, tegnap motoroztam. Kábé 1,2 kilométert. A garázstól a kápéemig. Vizsgára vittem a jávát. Kéccer. Mivel elzavartak, hogy egyes ülés van rajta. Dühömben felbaxtam mögé a sárvédőre némi szivacsot dupla öntapadóssal, ráhúztam egy dufla, igaz szakadt üléshuzatot, meg valahonnan egy szíj is előkerült, azzal rögzítettem a "művet" kapaszkodó gyanánt, és már ment is át műszakin. Ha ez kell, hát tessék.... olyan 45 percet volt rajta, míg a 11-es vignyettával hazaértem

Viszont még mindíg alig tudok váltani, max sarokkal megy olyan csopperesen, mert gáz a lábam... endurózás szóba se jöhet, a csizmát se tudom felhúzni
én meg a spenótot.
én nemszeretem a politikát
még csak most?
igaz...