mit kéne rajtuk átszabni motorikusan,?
minek,
az hogy feljutsz vagy nem jutsz azon mulik hogy oda baszod -e neki a gázt,és otthagyod végig, vagy nem, ennyi,
az más kérdés hogy az indulok 90 százaléka német-osztrák és tele vannak gempával , minden lofaszt meg tudnak venni a motorjaikra az ujj 4t gázlengő könyököktöl kezdve, a rekluse kuplungig minden csiliokba kerűlö technikai ujjitást, de ezektöl senki nem fog felmenni egy hosszu feljáron se,,,
ahogy a nagyok szokták mondani "minden fejben döl el"
morgen evribodri
aki él és mozog jöjjön
amugy elmesélem aki nem emlékszik rá hogy olyan 2000 körűl a Marko Pisti nyert Alpok Adria enduro versenyt dt 125-el,,,,
volt vagy 160-180 indulo a 2/3 osztrák a legujjab ktm- kel, és Pisti nyert,,
minek,
az hogy feljutsz vagy nem jutsz azon mulik hogy oda baszod -e neki a gázt,és otthagyod végig, vagy nem, ennyi,
az más kérdés hogy az indulok 90 százaléka német-osztrák és tele vannak gempával , minden lofaszt meg tudnak venni a motorjaikra az ujj 4t gázlengő könyököktöl kezdve, a rekluse kuplungig minden csiliokba kerűlö technikai ujjitást, de ezektöl senki nem fog felmenni egy hosszu feljáron se,,,
ahogy a nagyok szokták mondani "minden fejben döl el"
szerintem,,
125ös DT 42 LE
"odaveri a crossokat pályán"
ezt a 250-300-as dolgot én is igy tudtam, de egyszer valaki azt regélte hogy ez igaz a 125-200-ra is, de ezek szerint csak városi legenda volt,